Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم آباد - مدیر کل ورزش و جوانان لرستان یکی از اولویت های این اداره کل توجه ویژه به حوزه ورزش بانوان عنوان کرد.

علی یاور عزیزپور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به توجه ویژه به حوزه ورزش بانوان طی چند سال اخیر اظهار داشت: اتفاقات خوبی در این رخ داده که در حوزه های مدیریتی تلاش شده که از ظرفیت بانوان در اداره کل ورزش و جوانان استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افزایش آمار ورزشکاران سازمان یافته لرستان بیان داشت: تعداد ورزشکاران سازمان یافته استان در گذشته ۳۲ هزار نفر بوده که با برنامه ریزی های صورت گرفته طی چند سال اخیر این تعداد به ۵۴ هزار نفر افزایش پیدا کرده است.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به اینکه درحال حاضر از هر ۱۰۰ نفر جمعیت استان، به طور میانگین ۴.۵ نفر جزء ورزشکاران سازمان یافته استان هستند گفت: این در حالیست که این عدد در گذشته دو درصد، یا دو نفر بوده است.

عزیزپور گفت: هدفگذاری ما در اداره کل ورزش و جوانان استان رسیدن به عدد پنج نفر ورزشکار سازمان یافته از مجموع ۱۰۰ نفر جمعیت استان است.

وی با اشاره به کسب عنوان های قهرمانی جهانی و آسیایی از سوی ورزشکاران استان عنوان کرد: کسب این عنوان ها قابل مقایسه با گذشته نیست و این امر با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان، شهرستان ها، هیئت های ورزشی و ... محقق شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان از افزایش اعتبارات این اداره کل خبر داد و گفت: در گذشته اعتبارات عمرانی و جاری این اداره کل ۹ میلیارد تومان بوده که با اقدامات و برنامه ریزی های صورت گرفته این عدد به حدود ۷۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۵۷۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان ایران در بخش بانوان، در سالن امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با حضور ۱۲۷ وزنه‌بردار از ۲۸ استان برگزار می‌شود.

آیسا رضایی به عنوان ورزشکار در رده سنی جوانان، منا نجفی (داور) و طوبی عباسی (مربی) از خراسان شمالی در این رقابت‌ها حضور دارند.

کد خبر 6097023

دیگر خبرها

  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • اعتبارات طرح‌های عمرانی استان‌ها در بودجه ۱۴۰۳ سی درصد افزایش یافت
  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • آزمون انتخابی تیم‌های کایاک زیر ۲۳ سال و جوانان برگزار شد
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد