Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-02@02:07:38 GMT

ترافیک در محور آزادشهر – شاهرود روان است

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۵۷۷۸۲

ترافیک در محور آزادشهر – شاهرود روان است

تین‌نیوز |

رئیس پلیس‌راه استان سمنان با بیان اینکه حادثه سیل روز گذشته تلفات جانی و مالی در جاده‌های شاهرود نداشت گفت: ترافیک در محور آزادشهر – شاهرود روان است.

سرهنگ حسن خسرو جردی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در سمنان ، با اشاره به بارندگی شدید روز گذشته در شهرستان شاهرود اظهار داشت: بارندگی شدید در شهرستان شاهرود سبب ایجاد ترافیک نیمه سنگین در محور آزادشهر - شاهرود شد که این مسئله با مدیریت نیروهای پلیس برطرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این وضعیت ترافیک و تردد خودرو در این محور ساعت 10:30 شب گذشته بهبود یافت خاطرنشان کرد: حادثه سیل روز گذشته در محورهای مواصلاتی و جاده‌های شهرستان شاهرود تلفات جانی و مالی نداشت.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان تأکید کرد: سیلاب‌ها در مراتع و در جوار رودخانه‌های این شهرستان راه افتاد که از سوی مدیریت بحران نیز برای برطرف کردن این مشکل اقداماتی انجام شد.

وی تصریح کرد: ترافیک در محور آزادشهر- شاهرود هم‌اکنون کاملاً روان وضعیت آن عادی اعلام‌ شده است.

خسرو جردی اذعان کرد: مسافران در مسیرهای استان سمنان مشکلی برای تردد ندارند و هیچ جاده‌ای در سراسر استان مسدود نیست.

وی با تأکید بر اینکه مسافران باید پیش از سفر از وضعیت آب و هوایی و مسیرهای حرکتی مطلع شوند اضافه کرد: مسافران باید برای این مهم با دستگاه‌های مطلع ارتباط برقرار کنند و از امنیت مسیر آگاه شوند.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان با تأکید بر لزوم رعایت نکات ایمنی خاطرنشان کرد: نیروهای پلیس‌راه استان سمنان شبانه‌روز در حال ارائه خدمت به مردم در سطح جاده‌ها هستند چرا که حفظ امنیت مردم یکی از مهم‌ترین رسالت‌های این ارگان است.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۵۷۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور

تین نیوز

 مرکز مدیریت راه های کشور طی اطلاعیه ای از ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای شمالی از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده هریجان، ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (رفت وبرگشت) محدوده های رینه و وانا، ترافیک سنگین در آزادراه تهران شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده های شهرستانک و انتهای تونل البرز خبر داد.

همچنین تردد در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین رشت (رفت وبرگشت) روان بوده و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها نیز حکایت از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین کرج حدفاصل استاندارد تا پل کلاک، ترافیک سنگین در آزادراه کرج قزوین حدفاصل مهرویلا تا پل حصارک، ترافیک سنگین در محور شهریار تهران حدفاصل رضی آباد تا شهرقدس و ترافیک سنگین در آزادراه ساوه تهران حدفاصل آدران تا بهمن آباد دارد.

وضعیت جوی سایر محورها نیز از بارش باران در برخی از محورهای استان های اصفهان، کرمانشاه، بوشهر، کردستان و چهارمحال وبختیاری خبر می دهد.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های کشور، تنها محور مسدود شریانی محور خرم آباد پلدختر است که تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد کوهدشت و آزادراه خرم آباد پل زال انجام می شود.

محورهای هشتگرد طالقان، کمربندی جدید خرانق یزد، اسپکه بمپور، یزد دربید، حاجی آباد آهنگران، گلشن سراوان و سروآباد پاوه نیز به عنوان محورهای مسدود غیرشریانی اعلام شده اند.

همچنین تنها محور دارای انسداد فصلی نیز محور پونل خلخال است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ۶ میلیون متر مکعب روان آب در استان سمنان ذخیره سازی شد
  • اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود
  • آزادی معلم زندانی با همت نیکوکاران شاهرودی در روز معلم
  • ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور
  • محور کندوان از بالای طویر مسدود می شود/ ترافیک سنگین مسیر جنوب
  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • ذخیره‌ ۶ میلیون مترمکعب روان‌آب در سازه‌های آبخیز‌داری سمنان
  • برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود
  • نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی در شاهرود
  • قدردانی شهروندان آزادشهر و گالیکش از پلیس برای اجرای طرح نور