Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام والمسلمین ارباب سلیمانی در همایش نماز در آموزه های امام سجاد(ع) که در سالن همایش غدیر قم برگزار شد گفت: برای برگزاری این همایش از ماه ها پیش برنامه ریزی شده و امروز این فرصت پیش آمد که در جوار کریمه اهل بیت(ع) دور هم جمع شویم.

وی گفت: کاروان شما کاروان سرافرازی است که از استان هرمزگان مسیر طولانی را طی کرده و امروز به قم رسیده اید، شهری که ارزش های اسلامی از آن سرچشمه گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد عالی کانون های مساجد کشور بیان داشت: امروز در دورترین نقاط عالم هم انسان های آزاده و دلداده حقیقت تلاش می کنند به امام راحل اقتدا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ارباب سلیمانی با اشاره به دوران امام سجاد(ع) گفت: این امام عظیم الشان در جریان کربلا حضور داشتند و فداکاری های عظیمی داشتند و دوران بسیار سختی را گذراندند.

وی گفت: بعد از یزید، عبدالله بن زبیر به خلافت رسید و همان شخص در خطبه خود ذکر صلوات بر پیامبر(ص) را ترک کرد و زمانی که پرسیدند که چرا این کار را کردی، با یک دلیل بسیار بد گفت خویشان پیامبر با صلوات دچار غرور می شوند.

دبیر ستاد عالی کانون های مساجد کشور گفت: امام سجاد(ع) در احیای قرآن تلاش های گسترده ای داشت و از سوی دیگر در رسیدگی به نیازمندان اهتمام داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین ارباب سلیمانی گفت: معاویه بخشنامه کرده بود که باید علیه حضرت علی(ع) تبلیغ کنید اما امام سجاد(ع) با دعاهای خود ذکر صلوات را تکرار می کند تا از این طریق سنت و سیره پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) زنده بماند.

وی با اشاره به عبادت امام سجاد(ع) گفت: ایشان سید الساجدین بودند و در این زمینه باید بکوشیم تا از امام (ع) درس گرفته و همواره ایشان الگوی ما باشند.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: امام سجاد بعد از حادثه کربلا برنامه های فرهنگی و جهادی خود را با پنج نفر آغاز کردند و در پایان عمر آن حضرت 173 شاگرد در مکتب امام سجاد(ع) تربیت شد و این افراد در زمان امام باقر(ع) به 400 نفر و در زمان امام صادق(ع) به 4 هزار شاگرد رسید.

وی گفت: در حقیقت امام سجاد(ع) یک نهضت علمی و فکری را پایه گذاری کرد و نقش امام بسیار اثرگذار بود و اگر امام سجاد(ع) در حادثه کربلا شهید می شدند از اسلام چیزی باقی نمی ماند و با ماندن ایشان اسلام توانست به حیات خود ادامه دهد.

حجت الاسلام والمسلمین ارباب سلیمانی خطاب به جوانان مسجدی گفت: باید جوانان مسجدی با دیگر جوانان ارتباط گرفته تا آنها را نیز جذب مسجد کنند و بدانید که هیچ وقت نبایداز کار فرهنگی مایوس شوید.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۵۸۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است

حجت‌الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه شهرستان دهلران در آیین بزرگداشت روز کارگر، با حضور جمعی از مدیران شهرستان و شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت فعال در شهرستان در منطقه بیات دهلران، اظهار کرد: مقام کارگر در آموزه‌های دین اسلام دارای جایگاه ویژه‌ای است لذا باید مسئولان برای حل مشکلات این قشر عظیم پای کار باشند.

وی به عدم جذب نیروی بومی در شرکت‌های فعال در منطقه اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود که مسئولان شهرستان، به ویژه مدیران شرکت‌های فعال در منطقه، در زمینه به کار گیری نیرو‌های بومی بر اساس قانون توجه و جدیت بیشتری به خرج دهند.

وی با اشاره به اینکه کارگران نیروی محرک توسعه هستند، بیان کرد: توجه به معیشت کارگران، پرداخت به موقع حقوق و مزایای و شنیدن مشکلات آنها از جمله موارد مهمی است که باید مسئولان و مدیران اجرایی مورد توجه قرار بدهند.

در پایان این مراسم با حضور امام جمعه و مسئولان از ۱۴ نفر از کارگران ایستگاه تقویت فشار منطقه بیات تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • شهید مطهری از اساتید حوزه تربیت بود
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • «اسب قاتلین» ۲ اجرایی شد
  • قطب‌نمای «بصیرت» کشور را در برابر تهدیدات بیمه می‌کند
  • حمله تروریستی به مسجدی در هرات/ ۶ نمازگزار کشته شدند
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند