Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان با تاکید بر اداره امداد رسانی به مناطق سیل زده استان، اظهار کرد: تلاش برای بازگشایی راه های روستایی همچنان ادامه دارد، اما راه روستایی 15 روستای شهرستان های مینودشت، رامیان، آزادشهر و علی آباد کتول مسدود است.

به گزارش ایسنا- به نقل از استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو صبح امروز با تشریح آخرین وضعیت سیل در گلستان، تصریح کرد: تمامی راه های اصلی خسارت دیده از سیل با کمک دستگاه های امداد رسان استان بازگشایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن ابراز تاسف از درگذشت 2 تن از هم استان‌های گلستان در این حادثه، یادآور شد: جستجوها برای یافتن 2 نفر دیگر که در جریان سیل مفقود شده اند همچنان ادامه دارد و به محض مشخص شدن وضعیت آنها اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

استاندار گلستان در خصوص خسارات سیل، گفت: در اثر سیل راه‌های روستایی، محصولات کشاورزی و منازل مسکونی مردم خسارت دید اما هنوز رقم دقیق خسارات مشخص نشده است و در حال برآوردهای اولیه هستیم.

دکتر صادقلو ابراز امیدواری کرد با همکاری نیروهای خدمت رسان همچون مدیریت بحران استان، هلال احمر، راهداری و غیره راه های روستایی گشوده شود و شرایط زندگی مردم هر چه سریعتر به حالت عادی برگردد.

بر اثر بارش شدید باران طی روزهای پنج شنبه و جمعه هفته گذشته سیل عظیمی در گلستان به وقوع پیوست و بر اثر آن 2 نفر فوت و 2 نفر مفقود شدند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۵۹۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات گفت‌وگوی هیئت‌های حماس و فتح در چین

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از اسپوتنیک، «لین جیان» سخنگوی وزارت خارجه چین امروز سه‌شنبه اعلام کرد که نمایندگان جنبش‌های فلسطینی فتح و حماس در پکن رایزنی کردند و بر تصمیم خود برای ادامه گفت وگو و تلاش برای وحدت نیروهای فلسطینی تاکید کردند.

وی دراین‌باره گفت: به دعوت چین، نمایندگان حماس و فتح اخیراً به پکن آمدند تا گفت‌وگوی عمیق و صریح داشته باشندو برای آشتی نیروهای فلسطین فلسطینی به گفتگوی عمیق و صریح تلاش ادامه دهند.

به گفته سخنگوی وزارت چین «دو طرف بر ادامه روند گفتگو و تلاش برای دستیابی به وحدت فلسطین در اسرع وقت توافق کردند.»

سخنگوی وزارت خارجه چین همچین گفت که دو طرف تمایل سیاسی خود را برای دستیابی به آشتی از طریق گفتگو ابراز کردند و هر دو طرف قدردانی عمیق خود را از حمایت چین از مردم فلسطین اعلام کردند.

کد خبر 848423 منبع: مهر برچسب‌ها خبر ویژه چین فلسطین - سازمان فتح فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان
  • در روز‌های جستجوی یسنا چه گذشت؟
  • دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی «یسنا» ادامه دارد
  • فیلم عملیات هوایی برای یافتن دختر گمشده در گلستان بعد از ۵ روز
  • ادامه جستجو برای یافتن «یسنا»
  • آبرسانی بسیج سازندگی به ۵۰۸ روستای استان اردبیل + فیلم
  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند
  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • ۳۸۷ نیرو مشغول یافتن «یسنا دیدار» در کلاله/اعزام بالگرد به گلستان
  • جزئیات گفت‌وگوی هیئت‌های حماس و فتح در چین