Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنایت فجیع میرزا اولنگ که با همکاری داعش و طالبان منجر به قتل و اسارت در آمدن مردم مسلمان این منطقه شده با سکوت مرگبار جامعه بین المللی و مدعیان دروغین حقوق بشر همراه شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تابان تربت،این برای نخستین بار است که داعش در اقدامی مشترک با طالبان دست به چنین جنایت هولناکی می زند و علاوه بر قتل عام دهها مرد و زن مسلمان شیعه در منطقه میرزا اولنگ از ولایت سرپل حدود 45 زن و دختر را به اسارت برده و مدعیان دروغین حقوق بشر همچنان مهر ننگ سکوت را بر لبان خود دوخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقایع میرزا اولنگ جنایت ضد بشری است که زبان از گفتن آن ناتوان بوده و مردم کشور افغانستان را این روزها داغدار عزیزانی کرده که در یک منطقه کوهستانی و صعب العبور سالها با گروههای تروریستی مبارزه کردند و در نهایت با بی توجهی دولت در پشتیبانی هوایی از این منطقه در نهایت منجر به سقوط آن شد.

جنایت فجیع میرزا اولنگ که با همکاری داعش و طالبان منجر به قتل و به اسارت در آمدن مردم مسلمان این منطقه شده با سکوت مرگبار جامعه بین المللی و مدعیان دروغین حقوق بشر همراه شده است.

آنچه که بهانه ای شده برای سکوت جامعه بین المللی درگیری قومی و قبیله ای مردم کشور افغانستان است و غافل از آنکه شیعه و سنی در این کشور سالهای سال در غم و شادی یکدیگر شریک بوده و در دفاع از امنیت کشورشان با هم متحد هستند.

جلوه دادن درگیری های قومی و قبیله ای توسط مدعیان دروغین حقوق بشر توطئه جدید برای ادامه سلسله ناامنی های افغانستان است تا فارغ از این مسئله مستشاران آمریکائی و ناتو همچنان به دنبال اهداف نامشروع خود در این منطقه باشند.

مسئله مهم دیگری که باید کشورهای منطقه به آن توجه کنند آن است که جبهه استکبار برای تغییر در جهت حرکت گروههای تروریستی داعش ازسمت دریای مدیترانه و اروپا و آمریکا در حال فراهم کردن مکانی برای فرزند ناخلف خود می باشد و با توجه به شرایط کشور افغانستان و پاکستان و مجاورت آن با جمهوری اسلامی ایران برای فشارو تهدید بیشتر قصد انتقال این گروههای ضد بشری را به شرق ایران دارند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۵۹۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر افزایش یافت

به گزارش جام جم آنلاین، وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته، دشمن صهیونیستی سه مورد جنایت علیه ساکنان این منطقه انجام داد که بر اثر آن ۲۶ نفر شهید و ۵۱ نفر نیز مجروح شدند.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین افزود: در نتیجه حملات مستمر ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه، از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون ۳۴ هزار و ۶۲۲ فلسطینی شهید و ۷۷ هزار و ۸۶۷ نفر نیز مجروح شدند.

پس از گذشت ۲۰۸ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اسرائیل طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۸ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، شکست دهد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

دیگر خبرها

  • کمک جامعه بین‌المللی به بخش صحت افغانستان
  • روسیه: به نظرات طالبان در نشست‌های بین‌المللی اهمیت می‌دهیم
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • قصاب غزه در ایستگاه پایانی
  • سکوت هشت‌ماهه سیاستگذار ارزی خودرو
  • گزارش جدید وزارت خارجه روسیه از وضعیت دردناک حقوق بشر آمریکایی
  • پیروزی شش گله سرخپوشان هرات مقابل استقلال کابل
  • جنگ غزه/ شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • انصاری: استکبار قادر به پوشاندن جنایت صهیونیست‌ها نیست
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر افزایش یافت