Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، دکتر مرتضی موسی‌خانی در همایش تقدیر از رتبه‌های برتر کنکور سراسری، برنامه‌ریزی را یکی از عوامل موفقیت در علم و دانش ارزیابی کرد و گفت: «با برنامه‌ریزی دقیق و درست می‌توانیم سرنوشت و کارکرد زندگی خودمان را به صورت موفق رقم بزنیم. زندگی بدون چشم‌انداز زندگی بدون شناسنامه است، بنابراین همه ما برای آینده خود، جامعه و کشورمان چشم‌اندازی را در نظر بگیریم تا بتوانیم مانند پروفسور سمیعی شخصی مفید و تاثیرگذار باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد ادامه داد: «امیدوارم شما نخبگان و دانشجویان با استعداد بتوانید با برنامه‌ریزی دقیق رتبه‌های کارشناسی ارشد و دکتری خودتان را مانند رتبه کارشناسی تک رقمی کنید و انسان‌های موثری برای کشورمان باشیم.»

موسی‌خانی به فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اشاره کرد و افزود: «امروز بسیاری از فارغ‌‌التحصیلان دانشگاه آزاد جزو هیات‌های علمی دانشگاه‌های تهران و شریف هستند و همچنین بعضی از آنها دارای پوزیشن در شرکت گوگل هستند.»

او به سخنان پیامبر اسلام (ص) اشاره کرد و گفت:‌ «حضرت محمد (ص) می‌فرمایند "آدم‌های بزرگ باید الهام‌ بخش دیگران برای زندگی باشند" بنابراین ما با موثر بودن خودمان می‌توانیم نقش مهمی در پیشرفت جامعه و کشورمان داشته باشیم.»

موسی‌خانی در پایان گفت:‌ «همیشه در زندگی به دنبال Why باشید نه به دنبال What یعنی اگر انسان‌ها بخواهند پیشرفت کنند باید به دنبال چراها باشند. از سوی دیگر معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد امکانات بسیار خوبی را برای دانشجویان نخبه در نظر گرفته‌ است تا آنها بتوانند به پژوهش و تحقیقات بپرازند و شخصی مفید و موثر برای کشور باشند.»

201

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۶۱۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه «صدرا» در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد آغاز به کار کرد + فیلم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایشگاه تولیدات صنایع با عنوان «رویداد صدرا» از امروز (۱۸ اردیبهشت‌ماه) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد آغاز به‌کار کرده و تا ۲۰ اردیبهشت‌ ادامه خواهد داشت.

با توجه به اهمیت ارتباط صنعت و جامعه با دانشگاه برای تبیین دستاورد‌ها به عموم مردم به‌خصوص جامعه دانشگاهی و تعامل میان دانشجویان با صنایع درراستای مشارکت در تولید و اشتغالزایی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد اقدام به برپایی نمایشگاهی از دستاورد‌های تولیدی-صنعتی شهرستان بروجرد با نام نخستین رویداد ملی صدرا (صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) کرده است.

در این نمایشگاه که با حضورمسلم مرادی فرمانداربروجرد افتتاح شد ۵۰ شرکت صنعتی، تولیدی و دانش‌بنیان در مجتمع امام خمینی دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد محصولات و تولید خود را به نمایش گذاشتند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

رویداد صدرا با هدف معرفی تولید صنایع بروجرد به دانشجویان و ارتباط بین تولیدکنندگان و دانشجویان زمینه ایجاد آموزش و اشتغال دانشجویان را فراهم خواهد ساخت، به همین منظور سامانه‌ای طراحی شده تا صنایعی که در نمایشگاه صدرا حضور دارند در سامانه ثبت‌نام کرده و اطلاعات تولیدات خود را بارگذاری کنند.

دانشجویان با ورود به سامانه می‌توانند شرکت‌های تولیدی و صنعتی مورد علاقه و مرتبط با رشته دانشگاهی خود را شناسایی و برای کسب مهارت و کارآموزی با عنوان طرح پویش به آن شرکت مراجعه می‌کنند.

نمایشگاه صدرا پل ارتباطی بین صنعت و دانشجو را برقرار و دانشجو می‌تواند شغل مورد علاقه و آینده خود را در دوران تحصیل آموزش ببیند.

سومین جلسه هم‌اندیشی و نشست‌های تخصصی معاونین هماهنگی و برنامه‌ریزی، خزانه‌داران، معاونین توسعه و مدیریت منابع استان‌ها و خزانه‌داران و معاونین توسعه و مدیریت منابع واحد‌های مستقل به‌خصوص دانشگاه‌ آزاد اسلامی در حاشیه برگزاری این نمایشگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایشگاه «صدرا» در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد آغاز به کار کرد + فیلم
  • تلاش دانشگاه آزاد برای تبدیل‌شدن به مرکز مهارتی
  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • اعلام قیمت خرید تضمینی کلزا در گلستان
  • دانشگاه خودباوری را در جامعه به منصه ظهور برساند
  • دانشگاه با فرهنگ‌سازی در جامعه خودباوری را به منصه ظهور برساند
  • نخبه‌پروری در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • فیلم| ساماندهی عرصه‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد