Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی از دولت یازدهم به خاطر کم کاری ها در حوزه نهبندان و سربیشه گلایه داریم، یادآورشد: آبرسانی به روستاها و منطقه باید صورت بگیرد که متاسفانه این بی آبی سبب مهاجرت می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛نظر افضلی، نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خاورستان، ضمن بیان اینکه جاده‌های دوبانده درخوری در استان نداریم؛ گفت: توجهی به وضعیت ماهیرود تا حدی صورت گرفته است اما نیاز مشکلات این مرز به طور کامل مرتفع گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راه روستایی مشکلات بسیاری وجود دارد که نیاز است مسئولان به آن توجه کنند.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: برای گازرسانی به نهبندان لوله گذاری شروع نشده است؛ گازرسانی روستاها هنوز به پایان نرسیده است.

افضلی خاطرنشان کرد: برای آبرسانی جدیدا مشکلاتی داریم که 300 میلیارد تومان نیاز است که مشکل آبرسانی حل شود و در این زمینه به دنبال احیای قنوات هستیم.

وی ضمن تاکید بر اینکه از دولت یازدهم به خاطر کم کاری ها در حوزه نهبندان و سربیشه گلایه داریم، یادآورشد: آبرسانی به روستاها و منطقه باید صورت بگیرد که متاسفانه این بی آبی سبب مهاجرت می شود.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که بیکاری درد همه مردم است، گفت: جبران بیکاری، اجرا و تحقق اقتصاد مقاومتی است وباید در این زمینه واحدهای صنعتی و تولیدی گسترش یابد؛ صنایعی که نیاز به آب ندارند از جمله صنایع دستی و زنجیره ها تکمیلی از تولید تا فروش باید احیا شوند.

افضلی بیان کرد: اقتصاد مقاومتی دو طرفه است؛ دولت باید بستر را فراهم کند و مردم باید تلاش کنند که آنها تاکنون وظیفه خود را در این زمینه به خوبی انجام داده اند.

وی گفت: باید در روستاها، اقداماتی در جهت اشتغال‌زایی صورت بگیرد و 1.5 میلیارد تومانی که قرار است در صندوق های تعاونی روستاها هزینه شود بانک های عامل سهم خود را برای اشتغال زایی روستایی هزینه کنند؛ 10 هزار میلیارد تومان این صندوق به سمت اشتغال زایی هدایت شوند که امیدواریم هدایت این سود را مسئولان به خوبی انجام دهند تا برون دادی در این مسیر صورت بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: به خاطر اینکه در استان محروم زندگی می کنیم باید همه مسئولان از جمله استاندارو نمایندگان تلاش کنند تا سهم استان در این زمینه گرفته شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۶۱۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند

هاشمی  در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان سمنان  با بیان اینکه از پتانسیل روستاها و با بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های تعاونی و مشارکت مردم برای کاشت محصولات کم آب بر و گیاهان دارویی استفاده شود، گفت: توجه به روستاها با اولویت کشاورزی و همچنین شرکت‌های دانش بنیان از اولویت‌های ما در پرداخت تسهیلات در سطح استان است.

استاندار سمنان گفت: پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور امری حائز اهمیت و اولویت دار است که دستگاه‌های اجرایی باید کارشناسی را ویژه این مهم تعیین و کمیته پیگیری مصوبات تشکیل و طی جلسات مستمر این امر محقق شود.

هاشمی همچنین بیان کرد: نظارت بر بازار نباید مختص زمان خاص همچون ایام تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان باشد، لذا تقویت نظارت در طول سال امری حائز اهمیت است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • ۷۷۰ هزار خرید کالابرگی توسط مردم/ مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • مسئولان جریان‌های اثرگذار بر حوزه کاری خود را بشناسند
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • نیازمند تقویت اقناع در دولت هستیم
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند