Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@12:55:20 GMT

استفاده از گیربکس cvt درکوییک و ساینا اتومات (+عکس)

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۶۲۰۴۹

استفاده از گیربکس cvt درکوییک و ساینا اتومات (+عکس)

مدیرعامل مگاموتور گفت: استفاده از دو نوع گیربکس اتوماتیک در محصولات گروه سایپا را در دستور کار شرکت داریم و بزودی گیربکس cvt بر روی دو خودرو کوییک و ساینا اتومات مورد استفاده قرار می گیرد.

به گزارش عصر ایران محمدرضا شیخ عطار در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد در خصوص برنامه های این شرکت گفت: بر اساس برنامه گروه سایپا برای گیربکس، اکسل و موتور گروه ایکس ۲۰۰ که شامل تیبا، ساینا و کوییک می باشد افزایش ظرفیت را دنبال می کنیم که برنامه افزایش تولید این گروه خودرو، روزانه ۱۲۰۰ دستگاه می باشد و قابلیت ارتقا تا ۱۴۰۰ دستگاه در روز را داراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بحث ارتقای موتور محصولات گروه ایکس ۲۰۰ را در دستور کار قرار دادیم که تا یک سال آینده می توان از آن بهره برداری کرد.


شیخ عطار ضمن اشاره به ارتقاء کیفی استاندادرهای آلودگی برای گروه x200 تا سطح EU5 گفت : بر همین اساس موتورهای تولیدی، استاندارد یورو ۵ را پاس خواهند کرد، علاوه بر این باعث کاهش مصرف سوخت و افزایش قدرت کشندگی خودرو خواهد شد که با این شرایط می توانیم ۱۰ درصد بهبود را داشته باشیم. شیخ عطار با اشاره به گیربکس بهبود یافته nd2 که در حال حاضر بر روی محصولات گروه ایکس ۲۰۰ مورد استفاده قرار می گیرد گفت: محدودیت های عملکرد تعویض دنده و افزایش عمر قطعات با پروژه های تعریف شده در گیربکس جدید، بهبود یافته است که بازبینی قطعات و سیستم های جدید بکار رفته پس از پیمایش در شرایط متفاوت، همچین رعایت تست های استاندارد حاکی از مطلوب بودن طرح های جایگزین می باشد.

وی افزود:ظرفیت تولید این گیربکس جدید بهبود یافته ۵۰۰ دستگاه در روز است که برای گروه ایکس ۲۰۰ مورد استفاده قرار می گیرد و قابلیت ارتقا ظرفیت تا ۱۲۰۰ دستگاه وجود دارد.

وی تاکید کرد: در حدود یک ماه و نیم است که گیربکس بهبود یافته nd2 بر روی محصولات استفاده می شود و با گزارشاتی که ارائه شده خوشبختانه نارضایتی نداشته و باعث افزایش رضایت مندی بیشتر مشتریان شده است.

مدیرعامل مگاموتور با اشاره به گیربکس های جدید اتومات این شرکت گفت: دو نوع گیربکس اتوماتیک بر روی محصولات گروه سایپا استفاده خواهد شد که یک نوع آن گیربکس اتومات CWT است و برای محصولات ساینا اتومات و کوییک مورد استفاده قرار می گیرد و نوع دوم آن گیربکس شش دنده هیدرولیکی است که بر روی محصول جدیدsp100 مورد استفاده قرار می گیرد و قطعا رضایت مشتریان را به دنبال خواهد داشت. وی افزود: در حال حاضر مراحل استاندارد سازی و کالیبریزاسیون گیربکسcvt در مراحل نهایی تست وتنظیم است و به زودی وارد بازار خواهد شد . این گیربکس تحت لیسانس پانچ و محصول مشترک بلژیک و ایران است. شیخ عطار تصریح کرد: ارتقاء کیفیت شرکت های قطعه ساز در اولویتهای مگا موتور است که با استفاده از ابزارهای که در اختیار داریم شامل کمک های فنی و مهندسی،تخصیص ظرفیتهای تامین، همچنین بازنگری رتبه های کیفی در هر دو جهت ارتقاء و تنزل. با در نظر گرفتن فعالیتهای کیفی وتکنیکی سازندگان طرف قرارداد همراه خواهد بود وی ضمن اشاره به اینکه مگاموتور استفاده حداکثری از ظرفیت صد در صد شرکت های زیر مجموعه خود را در برنامه دارد گفت: این موارد با هدف کاهش قیمت تمام شده ، ارتقای کیفیت و دادن نقش ظرفیتی به این شرکتها صورت می پذیرد. مدیر عامل مگاموتور در پایان افزود: در جهت افزایش کیفیت در حال بررسی و گرید بندی کامل شرکت های زیر مجموعه هستیم و برای استفاده از تکنولوژی های روز،برنامه های انگیزشی را دنبال می کنیم.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۶۲۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶ میلیارد دلار عبور کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حامد نجفی علمدارلو، قائم‌مقام معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: همزمان با مدیریت مصرف و کاهش واردات، برنامه‌ریزی صورت گرفته منجر به بهبود تجاری این بخش به میزان بیش از ۲ میلیارد دلار شده است.

وی افزود: بر اساس آمار گمرک، صادرات محصولات کشاورزی در سال گذشته ۶.۲ میلیارد دلار بوده که نسبت به سال ۱۴۰۱، یک میلیارد دلار افزایش را نشان می‌دهد.

نجفی گفت: همچنین میزان واردات در بخش کشاورزی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱، یک میلیارد دلار کاهش و در مجموع تراز تجاری ۲ میلیارد دلار بهبود یافته است.

وی با بیان اینکه کارشناسی‌های انجام شده نشان می‌دهد مراقبت از شرایط فوق و ادامه آن نیازمند افزایش تولید است، گفت: تأمین مالی، ریالی، ارزی و به‌هنگامِ زنجیره تأمین محصولات کشاورزی، راهکار اساسی رشد تولید است.

قائم‌مقام معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: ارزش افزوده بخش کشاورزی با صادرات آن رابطه دوطرفه دارد و تجارب موفق نشان داده است، اختصاص ارز به نهاده‌های تولیدی بخش کشاورزی، اگر به لحاظ زمانی در اولویت تأمین و تخصیص قرار گیرد، منجر به کاهش واردات محصول نهایی و افزایش صادرات می‌شود.

دیگر خبرها

  • تورم تولید گوشت از مرز ۱۰۰ درصد عبور کرد
  • شرکت‌های دانش‌بنیان صنایع معدنی گرد هم می‌آیند
  • افزایش قیمت میوه و صیفی‌جات مربوط به نرخ بارفروشان است
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • صادرات محصولات کشاورزی ایران از مرز ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار فراتر رفت
  • برنامه های شاخص ساینا در سال مالی جدید تشریح شد
  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶ میلیارد دلار عبور کرد
  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶.۲ میلیارد دلار گذشت
  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶ میلیارد دلار گذشت
  • تعمیرگاه گیربکس cvt اتوماتیک تخصصی همراه تعمیر فولی و تسمه و فیلتر گیربکس