Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر انجمن مدیران صنایع خراسان‌رضوی گفت: ۷۷ واحد صنفی و صنعتی در خراسان رضوی شامل ۲۶ واحد صنفی و ۵۱ واحد صنعتی در همایش برندینگ امسال شرکت کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس امیرمهدی مرادی ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که در اتاق جلسات انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: انجمن مدیران صنایع قدیمی‌ترین تشکل صنعتی شکل گرفته در خراسان‌رضوی است که تا کنون توانسته بسیاری از مشکلات مربوط به تولیدکنندگان را پیگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یکی از اقدامات این انجمن برگزاری پی در پی همایش برند در 5 سال متوالی بوده که در انتهای آن برندهای برتر معرفی و از اقدامات آنها تقدیر به عمل می‌آید.

دبیر انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی با بیان اینکه 51 واحد در همایش برندینگ امسال در خراسان رضوی برای شرکت در فرآیند انتخاب برند برتر پرسشنامه‌ها را پر کرده‌اند، خاطرنشان کرد: علاوه بر این تعداد واحد صنعتی 26 واحد صنفی نیز در این فرآیند امسال شرکت کرده‌اند.

مرادی بیان کرد: از مجموع واحدهای صنعتی شرکت کرده در این همایش 16 واحد و از مجموع واحدهای صنفی شرکت کننده در این همایش 7 واحد به عنوان برند برتر انتخاب شده‌اند.همچنین در حاشیه این همایش از 5 واحدکه در این 5 سال به طور متوالی به عنوان برند برتر انتخاب شده‌اند نیز به صورت ویژه تجلیل می‌شود.

دبیر انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی با بیان اینکه برای انتخاب برند برتر در همایش امسال 35 معیار مورد بررسی قرار گرفته است، تصریح کرد: اصل موضوعی که در همایش برند مورد نظر قرار دارد آموزش به صاحبان صنایع برای اقدام در راستای ثبت نشان تجاری خود است زیرا در برخی از موارد دیده شده که از برندهای تولیدکنندگان سواستفاده شده است.

مرادی تأکید کرد: تا کنون بیش از 7 شرکت تولیدی در خراسان رضوی در مورد تقلباتی کهاز برند آنها به ویژه در بازار افغانستان و آسیای میانه شده به انجمن مدیران صنایع شکایت کرده‌اند که برخی از آنها در دستگاه قضایی در حال پیگیری است.

وی بیان کرد: در کشور ما برندهای بین‌المللی بسیار کمی وجود دارد و علاوه بر این شرکت‌های بین‌المللی بسیار کمی هم در کشور ما فعال هستند، همچنین در کشور ما برای اینکه برند بین‌المللی برای واحدها وجود داشته باشد نیاز است روی برند ملی اقداماتی انجام شود که ما هنوز فاصله زیادی در این زمینه با شرکت‌های بین‌المللی داریم.

دبیر انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی ضمن انتقاد از فضای موجود در کسب و کار ایران، تصریح کرد: تعداد زیادی از فعالان اقتصادی به علت ترس از برخوردهایی که دستگاه‌های دولتی با آنها دارند برای شرکت در حوزه تقدیر برند وارد نمی‌شوند.

انتهای پیام/

R41347/P41362/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۶۲۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در اکسپو ‭‭۲۰۲۴‬‬

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری، اقتصاد زیارت و گوهرسنگ‌ها شرکت کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی خراسان رضوی، سید جواد موسوی گفت: این نمایشگاه با حضور تمام صنایع کشور از جمله ساختمان پتروشیمی، داروسازی، کشاورزی، گردشگری و فعالان اقتصادی کشور از 8 لغایت 12 اردیبهشت در محل نمایشگاه دائمی تهران درحال برگزاری است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد: این اداره کل به معرفی قابلیت ها و طرفیت های گردشگری و تدوین سند زنجیره ارزش گردشگری و اقتصاد زیارت پرداخته است.

موسوی تصریح کرد: معرفی زنجیره‌های ارزش بخش‌های مختلف اقتصادی کشور با همت وزارت کشور و در سالن 41 برگزار شده است.

میزبانی خراسان رضوی از ‌هیئت‌های تجاری کشورهای خارجی

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری خراسان رضوی نیز گفت: حضور چندین هیات تجاری دولتی و اقتصادی از کشورهای افغانستان، چین و سیرالئون برای غرفه خراسان رضوی یک روز پرکار را در اولینروزهای نمایشگاه رقم زد.

هادی توانا افزود: مذاکرات و تفاهم بر روی بسیاری از حوزه‌ها مانند معادن، کشاورزی، صنایع غذایی و تجارت بین کشورها و همچنین هماهنگی برای پیگیری‌های بعدی از اهم رویدادهایی بود که رقم خورد.

توانا تاکید کرد: ترافیک حضور هیئت‌های خارجی و داخلی نشانگر وجود ظرفیت‌های بسیار عالی خراسان رضوی در حوزه‌های اقتصادی است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری خراسان رضوی یادآور شد: در این دیدارها سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری به بیان ظرفیت‌های متعدد و متنوع اقتصادی استان برای هیات‌های تجاری دولتی و اقتصادی خارجی پرداخت.

میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی نیز بیان کرد: هیات‌هایی از کشور‌های چین و ترکمنستان در دومین روز از نمایشگاه اکسپو 2204 در غرفه استانداری خراسان رضوی حضور یافتند و مذاکراتی در خصوص فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری دو طرف صورت پذیرفت.

حسن نوری‌زاده افزود: در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت اقتصادی خراسان رضوی برخی از اقدامات اقتصادی صورت پذیرفته از ابتدای دولت ارائه شد.

وی ادامه داد: حضور دبیرکل اتاق اصناف کشور، اعضای شورای شهر مشهد و رایزن اقتصادی ایران در آفریقای جنوبی از دیگر رویدادهای مهم روز دوم بود.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در نمایشگاه صادراتی تهران
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در اکسپو ‭‭۲۰۲۴‬‬
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • بزرگترین سایت طرح نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در گناباد است