Web Analytics Made Easy - Statcounter


نشست هماهنگی، هم اندیشی و تمهیدی بیست ششمین اجلاس سراسری نماز با حضور مسئولین ارشد استان هرمزگان و ستاد اقامه نماز برگزار شد.

به گزارش بی‌باک، در این نشستآیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان،جاسم جادری استاندار و رئیس ستاد برگزاری بیست وششمین اجلاس سراسری نماز در استان، علی رئوفی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و قائم مقام استاندار در اجلاس سراسری نماز ،حجت الاسلام فروزان نژاد ریس ستاد اقامه نماز استان و حجت الاسلام مظفری از استان هرمزگان و حجت الاسلام قرائتی رئیس ستاداقامه نماز کشور ومحمود مظفر قائم مقام ستاد و منصور سرگزی معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری ساده و دور از تشریفات اجلاس ، مشارکت پذیری و استفاده از تمامی ظرفیت های علمی ، اجرایی و قومیتی استان در برگزاری اجلاس ، اجرای برنامه های موثر و فراگیر در بین گروههای مختلف اجتماعی استان بویژه نوجوانان و جوانان ، تجلیل از فعالین نماز استان ،توجه ویژه به بخش های کم برخوردار استان در خدمت رسانی فرهنگی و تبلیعی نماز ، بهسازی فضاهای نماز استان، از جمله توصیه های حاج آقا قرائتی به مسولین استان هرمزگان و برگزار کنندگان اجلاس بود.

استاندار و امام جمعه محترم استان نیز با ابراز خرسندی و تشکر از رئیس محترم ستاد در پذیرفتن میزبانی اجلاس ۲۶ ،بر اهتمام ویژه مسئولین استان و مشارکت گروههای موثر و مردم استان در برگزاری شایسته و باشکوه اجلاس تاکید کردند و گزارشی از تمهیدات و اقدامات اجرایی اجلاس ارائه نمودند.

این نشست روز امروزجمعه مورخ ۲۰ مرداد در محل مجتمع فرهنگی و آموزشی یاوران حضرت مهدی موعود (عج) واقع در جمکران شهر مقدس قم برگزار گردید.

همچنین در این دیدار حجت الاسلام حمید رضا ارباب سلیمانی معاون وزیر ارشاد و رئیس ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور نیز حضور داشت.

گفتنی است کمیته های تخصصی اجلاس تشکیل گردیده و فراخوان محتوایی با رویکرد تولید محتوا ، آثار و محصولات در حوزه فضای مجازی انجام گرفته که در دو هفته ابتدایی فراخوان بالغ بر۱۳۰ اثر به دبیرخانه اجلاس واصل گردیده است.

خاطر نشان می کند بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز با عنوان نماز و فضای مجازی ، آذر ماه سالجاری به میزبانی استان هرمزگان و در شهر بندرعباس برگزار خواهد برگزار شد.


--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۶۳۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است

اولین جلسه هیئت نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان لرستان امروز با حضور مدیر ستاد اقامه نماز لرستان، نمایندگان دفتر نماینده ولی فقیه در استان، سازمان برنامه ریزی، استانداری، آموزش و پرورش، ارشاد اسلامی ،علوم پزشکی و شرکت گاز برگزار شد.

حجت الاسلام محمدجواد چراغی، مدیر ستاد اقامه لرستان امروز در جلسه هیئت نظارت ارزیابی ستاد اقامه نماز استان اظهار داشت: این کارگروه با عنایت به مفاد بند ب ماده ۸ نظام نامه جامع ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی کشور و با هدف نظارت بر میزان تحقق برنامه‌های مصوب دستگاه‌های اجرایی، نظارت بر وضعیت برگزاری نماز جماعت دستگاه و همچنین نگهداشت فضاهای اقامه نماز تشکیل شده است.

وی گفت: بسیاری از آسیب های اجتماعی ناشی از بی توجهی به امر نماز است و اگر جوانان بیشتر به سمت نماز گرایش یابند بسیاری از این آسیب ها مرتفع می شود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان خاطرنشان کرد: همچنین نماز برای همگان فرصتی ارزشمند است و همه باید از این فرصت و ظرفیت مهم جهت برطرف کردن دغدغه ها و منویات رهبر معظم انقلاب که همان کاهش آسیب‌های اجتماعی است، استفاده کنند.

حجت الاسلام چراغی با بیان اینکه باید از خداوند متعال و ائمه اطهار(ع) بخواهیم تا آثار و برکات نماز را در وجود و نهاد افراد نمایان کنند، خاطرنشان کرد: نماز به فرد نمازگزار اطمینان قلبی و آرامش بی نظیری می دهد که این نیاز گمشده امروز بشریت است.

وی در پایان گفت: اقامه نماز اول وقت به جماعت و در دستگاه های اجرایی باید از اولویت برنامه‌های هر فرد مسلمان باشد تا با برنامه‌ریزی و حضور به موقع، نماز را اول وقت در ادارات استان و با جماعت اقامه کنند.

دیگر خبرها

  • جزئیات فعالیت ۴ کارگروه تخصصی اجلاس سراسری معماری و شهرسازی
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»
  • برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • نشست هم اندیشی مدیرکل اتباع استانداری البرز با اساتید دانشگاه های استان
  • بزرگداشت نیمای آواز ایرانی در چهل و ششمین نشست «آیین آواز»
  • شرکت هیئت طالبان در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی
  • سی‌و ششمین یادواره شهدای ارکان برگزار شد