Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@17:15:04 GMT

دانشگاه شریفی ها اپلیکیشن آموزش زبان ساختند

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۶۳۳۱۲

دانشگاه شریفی ها اپلیکیشن آموزش زبان ساختند

محققان دانشگاه صنعتی شریف موفق به طراحی نرم افزاری شدند که می توان با نصب آن در تلفن همراه زبان آموخت.

به گزارش خبرنگار مهر، نرم افزار گوشی همراه هوشمند برای آموزش زبان انگلیسی به تازگی به بازار عرضه شده است که از لحاظ کیفیت آموزش و امکانات با کلاس های حضوری آموزش زبان رقابت می کند.

آموزش زبان خارجی در ایران در حال برداشتن گامی به سمت آینده است که تغییرات عمده ای در کیفیت آموزش و معادلات بازار کسب و کار آموزشگاه های زبان انگلیسی سراسر کشور به وجود می آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می رسد با ورود اپلیکیشن های آموزش زبان حاشیه امنیتی آموزشگاه های زبان که در سالهای اخیر پر رونق و از نظر اقتصادی موفق هستند دچار تغییراتی به نفع زبان آموزان و در جهت سهولت آموزش (و کم کردن فاصله دانش آموزان از نظر کیفیت خدمات آموزشی دریافتی) در مناطق مختلف کشور شود.

تازه های اپلیکیشن شاهد ورود اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی است که خدماتی مشابه و در مواردی بهتر از کلاس های حضوری آموزش زبان ارایه می کند. بکارگیری اساتید زبان اصلی با ملیت های آمریکایی، انگلیسی، استرالیایی، و... که در این اپ از آنها برای تدریس استفاده شده در بسیاری از آموزشگاه های زبان انگلیسی کشور کاری مشکل و یا غیر ممکن است.

علاوه بر این تکنولوژی امکان تمرین لهجه استاندارد را به دقیق ترین صورت فراهم می کند. ارائه مطالب متنوع دقیقا سطح بندی شده، با قابلیت به روز رسانی دایمی و نظارت و ارتباط مستقیم همیشگی با اساتید، تمرین های دوره ای و مرور منظم؛ همه و همه با قابلیت برنامه ریزی شخصی در کنار سایر (برنامه ها و) مشغله های روزانه، با ازبین بردن نیاز به سفر های درون شهری و جستجو برای آموزش با کیفیت، شانس اپلیکیشن ها را برای برد در این عرصه از آموزشگاه های زبان بالاتر می برد.

اپلیکیشن کالج برای سیستم عامل اندروید که به تازگی وارد کافه بازار شده) با امکان شرکت در آزمون های تعیین سطح رایگان و امتحان های میان ترم و پایان ترم، در کنار ارائه مدرک معتبر آموزشی (توسط اپلیکیشنی مانند کالج، حتی در دوردست ترین مناطق کشور، زبان آموزان از اقشار اجتماعی و اقتصادی مختلف عدالت آموزشی را تجربه می کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۶۳۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند

طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، امسال قرار است نزدیک به ۱۰۴ هزار معلم جذب سیستم آموزشی کشور شوند که ۷۲ هزار نفر از طریق آزمون و ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان و ۳۲ هزار نفر به طور مستقیم توسط دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی وارد مدارس کشور خواهند شد.

رجبعلی برزویی، رئیس دانشگاه فرهنگیان در همین راستا گفت: امسال ۱۰ هزار دانشجو با بورسیه جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد
  • اتفاق باورنکردنی که باعث شد مورایس مسلمان شود | او گفت می‌خواهم مسلمان شوم، باید از کجا شروع کنم؟ | ماجرای مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند
  • گاف تاریخی محمدجواد کریمی قدوسی چه بود؟
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود