Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، مجید چالاک ظهر امروز در آیین معارفه مدیر جدید تعاون روستایی شهرستان سبزوار اظهار داشت: هم‌اکنون 480 شرکت تعاونی روستایی درزمینه‌های روستایی، کشاورزی، تولید، زنان در خراسان رضوی مشغول به فعالیت هستند.

وی با اشاره به ظرفیت شرکت‌های تعاونی روستایی در تحقق اقتصاد مقاومتی، افزود: 30 درصد اقتصاد کشور در شرکت‌های تعاونی روستایی انجام می‌شود و امیدوارم با این رویکرد جدید سهم بیشتری در تحقق اقتصاد مقاومتی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی اجرای طرح روستا تعاون در این استان را یکی از اقدامات این نهاد دانست و بیان کرد: خدمات بیشتری باید برای سرمایه‌گذاری در شرکت‌های تعاونی روستایی انجام شود.

چالاک بابیان اینکه تمامی فعالیت‌های اقتصادی در شرکت‌های تعاونی قابل انجام است، گفت: اساسنامه این تعاونی‌های روستایی رفع نیازهای مشترک تمامی تولیدکنندگان روستایی است.

وی با اشاره به حمایت از فعالیت شرکت‌های تعاونی روستایی، یادآور شد: فعالیت شرکت تعاونی‌های روستایی نقش مهمی در جلوگیری از مهاجرت روستایی به حاشیه کلان‌شهرها دارد.

گفتنی است؛ امرالله شمس‌آبادی به‌عنوان مدیر جدید تعاونی روستایی سبزوار منصوب شد.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۶۴۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در نشست با مدیرکل شیلات استان گفت: تعاونی‌ها یکی از ارکان اصلی مشارکت مردم در تولید و اقتصاد است و با توجه به مزیت‌های سیستان و بلوچستان در بخش شیلات، احیای تعاونی‌های صید و صیادی می‌تواند باعث اشتغال‌زایی و رونق کسب و کار در منطقه شود.
خلیل احمد سلامی افزود:  برای تحقق شعار سال باید از توانمندی مردم به ویژه بخش تعاون استفاده کرد، چرا که دستیابی به توسعه بدون مشارکت عمومی مردم امکان پذیر نخواهد بود.
وی ادامه داد:  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به علت وظایفی که عهده دار است و خدمات گسترده‌ای که به مردم می‌دهد، نقش مهم و محوری در تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم دارد.
سلامی گفت: مجموعه دستگاه‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان برای کمک به فعالان اقتصادی و کارآفرینانی که در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان بدنبال توسعه و اشتغال‌زایی باشند، پای کار هستند و از آنها حمایت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • شروع باران و گرد و خاک در جاده‌های خراسان رضوی
  • ۲۰ هزار تن گندم استان فارس از آسیب باران و سیل در امان ماند
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • شکارچی غیرمجاز در سبزوار قبل از شکار دستگیر شد
  • وضعیت نابسامان نیروی کار در خراسان رضوی
  • تعاونی‌های قم ۲۰ درصد طرح نهضت ملی را می‌سازند
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • تعاونی‌های تولید؛ مصداق مشارکت مردم در اقتصاد
  • "جوین" بیشترین بارندگی غرب خراسان رضوی را داشت
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان