Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - استاندار سابق خوزستان در زمان جنگ گفت: من ناخدا صمدي را نمي شناسم. بنده فرمانده هان نيروي دريايي، زميني و هوايي را ميشناسم. حالا اين آقا ادعايي داشته است؛ شما بفرماييد مستندات اين حرف را بياورند

به گزارش سرويس سياسي جام نيـوز به نقل از خبرگزاري دانشجو، بعد از گفتگويي که حسين دهباشي با ناخدا هوشنگ صمدي داشت، ايشان صحبت هايي در خصوص کم کاري استاندار وقت خوزستان که آن روز‌ها محمد غرضي مسئوليت آن را بر عهده داشت طرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين صحبت‌ها واکنش‌هاي متعددي در پي داشت. هوشنگ صمدي که آن روز‌ها فرمانده تکاوران نيروي دريايي در خرمشهر است خبر از اعدام 19 افسر ارشد ارتش توسط استاندار خوزستان مي‌دهد که سيلي از انتقادات را در پي داشت و سوالات متعددي را به وجود آورد.

پس از آن مصاحبه و براي شفافيت بيشتر با مهندس غرضي گفتگوي کوتاهي داشتيم تا صحبت‌هاي ايشان را در اين باره بشنويم. اينکه اين صحبت‌ها چقدر معتبر است و آيا وي اختيار و يا توان اين کار را داشته است يا خير. محور تمام صحبت‌هاي مهندس غرضي اين است که اين ناخدا صمدي بايد مستندات خود را ارائه دهد


ناخدا هوشنگ صمدي در گفتگويي که با آقاي حسين دهباشي داشته اند مدعي هستند که 19 افسر ارشد ارتش به فرمان شما اعدام شده اند؛ شما اين گفت و گو را ديده ايد؟
چند جمله از اين مستند را شنيده ام، که آن چند جمله را هم به صورت گسترده در فضاي مجازي منتشر کرده اند. منتظر بودم کسي که مصاحبه را شکل داده و گويا در برخورد‌هاي رسانه‌اي نيز فعال است به دنبال پاسخ باشد، به هر حال بنده که در دسترس هستم و تماس همه را هم پاسخ مي‌دهم از اين نوع برخورد گويا دوستان به دنبال طلب حقيقت نيستند.

اين اقدامات را بازي رسانه‌اي و سوء استفاده از اين ماجرا مي‌دانم و خيلي هم اين مسئله براي من مهم نيست و اين فضاي کاذب نيز از بين خواهد رفت.

خبر اعدام رو کسي عنوان کرده است که در زمان جنگ مسئوليت حفظ و حراست از خرمشهر را برعهده داشته است، لذا نمي‌توان آن را فضاي سازي خواند.
ببينيد من توري از حياتم دارم که به مدت بيش از 60 سال در جريانات سياسي، اقتصادي و امنيتي از سال 20 تا 80 فعال بوده و هستم. در تمام جريانات انقلابي حضور فيزيکي و سياسي داشته ام و سابقه ام روشن است؛ اينکه يکي از يک جايي پيدا مي‌شود و صحبتي را مطرح مي‌کند که درست نيست من طول و عرض زندگي ام معلوم است اين آدم چه ارزشي دارد.

اين صحبت‌ها را جناب ناخدا هوشنگ صمدي فرمانده گردان تکاوران نيروي دريايي در زمان جنگ مطرح کرده است، ايشان آدم شناخته شده‌اي هستند.
من در آن زمان استاندار بودم و ايشان را نمي‌شناسم. بنده فرمانده هان نيروي دريايي، زميني و هوايي را ميشناسم. حالا اين آقا ادعايي داشته است؛ شما بفرماييد مستندات اين حرف را بياورند.

شما حاضر هستيد که در اين باره با ناخدا هوشنگ صمدي مناظره کنيد؟
بله؛ ببينيد اول دوستان در فضاي مجازي مطالبي را منتشر مي‌کنند و بعد مي‌گويند حاضريم که در اين مورد مناظره کنيم، اين دوستان ابتدا بايد مستندات خودشان را ارائه کنند. مگر استاندار بزن بهادر است و يا تفنگ دار دارد، توجه داشته باشيد که من استاندار بودم با نيروي امنيتي و دادستاني انقلاب تفاوت دارم.

کسي که اين صحبت‌ها را منتشر کرده است بايد روايت ديگر اين ماجرا را نيز منتشر نمايد، اين تکليف اخلاقي و شرعي است. من که سر جاي خودم هستم دوستاني که ادعا دارند بايد مستندات حرف خود را ارائه کنند.


106



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۶۴۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش ویژه ارتش در مقابله با تهدیدات خارجی کشور

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز چهارشنبه در دیدار با فرماندهان لشکر ۸۴ ارتش استان لرستان ضمن تأکید بر نقش ویژه ارتش در مقابله با تهدیدات خارجی کشور، اظهار داشت: در زمان وقوع بحران‌ها ما همواره شاهد بودیم که مجموعه ارتش اولین گروهی بودند که در صحنهٔ کمک به حوادث دیدگان حاضر می‌شوند.

وی تصریح کرد: آمادگی کمک و همکاری در موارد بحران و حوادث یکی از مأموریت‌های مهم ارتش در کنار اصل اساسی مأموریت ارتش یعنی آمادگی نظامی در حراست از کشور بوده که مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

استاندار لرستان همچنین بعد تربیتی را یکی دیگر از انتظارات و خواسته‌ها از ارتش برشمرد و گفت: تربیت سربازان و نگاه فرزندی به آنها باید سرلوحهٔ برنامه‌های تربیتی ارتش و نظامیان باشد.

شفقت، ادامه داد: در برخورد با سربازان وظیفه باید به‌گونه‌ای عمل شود که مانند بچه خودمان به آنها نگاه ویژه داشته و علاوه بر مهارت‌های نظامی، مهارت‌آموزی و نگاه تربیتی نیز به‌صورت ویژه اعمال شود.

وی تصریح کرد: تربیت سربازان باید در راستایی انجام شود که آنها بعد از اتمام دوران سربازی به‌عنوان یک بسیجی و حزب الهی جمهوری اسلامی وارد جامعه شوند.

استاندار لرستان در خصوص وضعیت اجرای برنامه‌های حوزهٔ مسکن ارتش لرستان، اظهار کرد: در این راستا معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و دستگاه‌های ذی‌ربط جلسه‌ای را به‌منظور هماهنگی پروژه‌های حوزه مسکن ارتش و اراضی تحت مالکیت آن برگزار خواهند کرد.

شفقت در این جلسه همچنین از ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیروهای مسلح به‌خاطر قدرت بزرگی که در پاسخ کوبنده به رژیم صهیونیستی در حمله به دفتر کنسولگری ایران در سوریه دادند تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 6093898

دیگر خبرها

  • انتشار تصاویر و مستندات جدید از مرگ نیکا شاکرمی | رد قاطع ادعای تجاوز | ماجرای ادعای رها شدن جسد در اتوبان یادگار امام (ره) چیست؟!
  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • آلودگی هوای اصفهان، دغدغه مدیریت استان و مدیران ارشد کشور است
  • نقد ادعای زیباکلام درباره آغازگر جنگ با مستندات تاریخی / روایت نماینده وقت عراق در سازمان ملل از آماده‌باش صدام برای آغاز جنگ علیه ایران
  • ادعای کاخ سفید مبنی بر اعطای پناهندگی به برخی آوارگان فلسطینی
  • نقش ویژه ارتش در مقابله با تهدیدات خارجی کشور
  • ارتش در حوادث و بحران‌ها میدان‌دار است
  • ارتش در حوادث و بحران‌ها میدان دار است
  • صحرایی: معلم افسر ارشد تحول در نظام تعلیم و تربیت است
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است