Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - هرچند که بازار ون هاي کمپر به صورت خاص در اختيار فولکس واگن است اما پس از معرفي اولين خودروي ون تويوتا يعني ام 10 در سال 1979 در ژاپن اين شرکت خودروسازي نيز به جمع سازندگان خودروهاي کمپر پيوست و با وجود موفقيت فولکس واگن در اين زمينه همچنان به مسير خود ادامه مي دهد.
يکي از خودروهاي ون سايز متوسطي که اين کمپاني ژاپني در طول اين بازه زماني 38 ساله معرفي کرده است ون ProAce است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين خودرو دوستدار خانواده که مخصوص مسافرت ها و کمپينگ هاي جاده اي طراحي شده تنها ميني ون اروپايي است که مي توان از آن بسته به چيدمان داخلي براي اسکان دادن 5 تا 7 مسافر استفاده کرد.
بنابر اين با توجه به ويژگي هاي منحصر به فرد ProAce به نظر مي رسد که تويوتا به دنبال توليد يک نسخه جديد از اين خودرو است که مناسب مسافرت هاي طولاني مدت و بلند مسير باشد.

اين نسخه جديد که به نام کمپر ProAce Verso شناخته مي شود با ايجاد تغير و تحولاتي در نسخه اصلي ProAce ساخته شده است از جمله اين تغييرات مي توان به اضافه شدن جعبه مخصوص کمپينگ و تبديل شدن قسمت پشتي ProAce به يک اتاق خواب مناسب جهت اسکان دو انسان بزرگسال اشاره کرد.

گفته مي شود که از اين کاروان مسافرتي نمونه هاي محدودي به طور منحصر به فرد فقط در آلمان توليد خواهد شد که همگي آن ها از يک تريم خاص برخوردار اند.
اين تريم شامل يک تختخواب تاشو، اجاق گاز، دو عدد لگن دستشويي و يک اتاقک جانبي است. اين پکيج را مي توان در تمامي نسخه هاي Compact و L1 يا L2 خودروي ProAce سفارش داد.
بسته به اينکه کدام مدل از اين خودرو را انتخاب کنيد پنج و يا هفت نفره تختخواب هاي افراد در جايگاهي متفاوتي قرار ميگيرد. در واقع براي درک بهتر اين موضوع لازم است که توضيح داده شود که تخت دونفره اين خودرو در جايگاه صندلي هاي رديف دوم و درست مقابل صندلي هاي رديف سوم ProAce قرار مي گيرد.
اين تخت دونفره تمامي قسمت هاي پشتي خودرو را مي پوشاند و عملا دسترسي به بخش هاي زيرين با دشواري همراه مي شود.

در اين صورت دسترسي به مابقي اجزاء خودرو از طريق درب عقب اتومبيل امکان پذير مي باشد. همچنين يک مجموعه انتخابي مخصوص کمپينگ که به نام ميدي باکس (Midibox) شناخته مي شود با قيمت 2790 يورو (3280 دلار) و يک ميز و دو عدد صندلي با قيمت 99 يورو (115 دلار) براي اين ون مسافرتي در دسترس است.
پکيج مسافرتي ميدي باکس که به نام QUQUQ نيز شناخته مي شود در حقيقت يک ماژول کمپينگ جمع و جور و ايده آل است که شامل آشپزخانه، تخت و يک اتاقک جانبي بوده و به صورت فشرده در درون يک باکس قابل حمل جمع آوري شده و براي بسياري از ون ها و ميني ون ها و همچنين براي افرادي که به کمپينگ علاقه دارند پيشنهاد فوق العاده اي است.

در مسافرت هاي سه نفر به بالا، مي توان از سومين نسل از چادرهاي مسافرتي Dachzelt ARB Simpson استفاده کرد که در اين صورت فضاي نسبتا بزرگ و کاملي در اختيار مسافران قرار مي گيرد.
اين چادر يک فضاي 2.4 در 1.4 متري به منظور خواب به قسمت پشتي خودرو اضافه مي کند و بسته به مهارت افراد مي تواند در 15 تا 20 دقيقه باز يا بسته شود.
اين چادر اضافي که ماکزيمم قيمت نمونه اصلي آن 1600 يورو است براي حمل به يک باربند سقفي با قيمت 398 يورو (465 دلار) احتياج دارد.

براي اين کمپر منحصر به فرد سايبان نيز موجود است که در دو مدل با قيمت 299 يورو (250 دلار) و 309 يورو (360 دلار) در دسترس اند. اين لوازم محافظتي مي توانند با نصب در دو طرف اين ميني ون آن را در مقابل خورشيد محافظت کرده و مسافران خودرو را از گرماي آزاردهنده بسياري از کمپينگ ها نجات دهند.
در کل تويوتا قيمت Proace Verso Camper را بدون در نظر گرفتن هرگونه آپشن جانبي 35300 يورو (41475 دلار) اعلام کرده است. اگر تمامي اسباب و لوازم جانبي ذکر شده به اين خودروي خانه به دوش اضافه شوند هزينه آن در کل 40795 يورو (47870 دلار) خواهد بود.
در واقع با توجه به چنين رقمي مي توان حدس زد که برچسب قيمتي اين کمپر تويوتا در صورت ورود به ايران فراتر از 300 ميليون تومان خواهد بود که با قيمت يک آپارتمان نسبتا لوکس و بزرگ در بسياري شهرهاي کشورمان برابري مي کند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۶۵۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب،در معاملات امروز سه‌شنبه (۴ اردیبهشت) مرکز مبادله ارز و طلای ایران هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۸۹۶ تومان و نرخ حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۹۷۶ تومان رسیده است.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران به ۴۶ هزار و ۷۳۶ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۳ هزار و ۶۲۸ تومان رسیده است.

از سوی دیگر اسکناس درهم امارات ۱۱ هزار و ۹۵۲ تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۱۵۷ تومان است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران
  • قیمت دلار، سکه و طلا سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • گرانترین خودروی برقی آفرود چینی در راه است
  • قیمت دلار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
  • قیمت دلار امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جدیدترین قیمت فروش آپارتمان در مناطق 22گانه تهران (+عکس)
  • تورم‏‏‌سنجی در فایل‏‏‌های آپارتمانی
  • کیا رقیب ارزان قیمت تسلا را روانه خیابان کرد
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳/ طلا گران شد، سکه عقب رفت