Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نامه نیوز»
2024-05-04@18:55:16 GMT

بلندقامتان ايران از ديوار چين هم گذشتند

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۶۵۷۴۳

تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در رقابت های انتخابی قهرمانی جهان با نتیجه سه بر صفر از سد چین گذشت و یک گام دیگر به کسب سهمیه جهانی نزدیک شد. شاگردان ایگور کولاکوویچ در ادامه این رقابت ها از ساعت 18 امروز (شنبه) به مصاف چین رفتند و در سه ست پیاپی با امتیازات 25 بر 21، 29 بر 27 و 25 بر 20 حریف خود را از پیش رو برداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش نامه نيوز، کولاکوویچ در این مسابقه تیم خود را با ترکیب سعید معروف، سیدمحمد موسوی، سامان فائزی، فرهاد قائمی، میلاد عبادی پور و امیر غفور روانه میدان کرد. مهدی مرندی و مصطفی حیدری هم به عنوان لیبرو، هنگام دریافت و توپ گیری به تناوب وارد زمین می شدند.
در اوایل مسابقه دو تیم در کسب امتیاز به صورت پایاپای پیش می رفتند. چینی ها در دفاع روی تور عملکرد خوبی از خود ارائه دادند و تا امتیاز 15 – 15 هم پا به پای ایران بالا آمدند اما هر چه به امتیازات حساس و نهایی ست نزدیک می شدیم، تجربه ملی پوشان ایران به آنها کمک می کرد تا راه برتری بر حریف را پیدا کنند. اشتباهات چینی ها هم در امتیازات پایانی بیشتر شد تا در نهایت ایران 25 بر 21 در این ست به پیروزی برسد.
ست سوم شرایط متفاوتی داشت. این بار در اوایل ست ایران فاصله امتیازی خوبی با حریف ایجاد کرد اما در اواخر ست چینی ها با درخشش در زدن سرویس و البته استفاده از چند اشتباه فردی ملی پوشان ایران توانستند کار را به تساوی 22 – 22 بکشانند. ادامه ست با کسب امتیازات متوالی برای دو تیم دنبال شد اما در نهایت این ست طولانی و 34 دقیقه ای با برتری 29 بر 27 ایران به پایان رسید. میلاد عبادی پور ستاره این ست بود و به تنهایی هشت امتیاز کسب کرد.
عبادی پور در ست سوم هم درخشش فوق العاده ای از خود به جای گذاشت. چند سرویس پی در پی این بازیکن در میانه های ست زمینه را برای کسب امتیاز برای ایران و ایجاد فاصله پنج امتیاز با حریف فراهم کرد. این بار دیگر بازیکنان ایران اجازه ندادند که حریف مجال نزدیک شدن به آنها را پیدا کند و با عملکرد خوب خوب در حمله، سرویس و دفاع روی تور، چینی ها را مقهور قدرت خود کردند. در نهایت ست سوم هم با امتیاز 25 بر 20 به سود ایران به پایان رسید.
فردا و در ادامه رقابت ها چین در یک بازی سرنوشت ساز از ساعت 15:30 به مصاف کره جنوبی می رود و ایران هم از ساعت 18 با قزاقستان روبرو می شود.
رقابت های انتخابی مسابقات قهرمانی 2018 جهان از 19 تا 23 در سالن حسین رضازاده اردبیل برگزار می شود.
تیم های ایران، کره جنوبی، چین، قطر و قزاقستان در این رقابت ها به مصاف هم می روند و در نهایت دو تیم برتر راهی رقابت های قهرمانی جهان که سال آینده به میزبانی ایتالیا و بلغارستان برگزار می شود، راه پیدا خواهد کرد.

منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۶۵۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: متاسفانه همیشه قبل و بعد از بازی سپاهان، مشکلاتی برای پرسپولیس به وجود آمده که امیدوارم مسئولان به این موضوع رسیدگی کنند.

به گزارش مشرق، محمد منصوری پیشکسوت پرسپولیس در خصوص تساوی سرخ‌پوشان پایتخت مقابل سپاهان اصفهان، اظهار داشت: بازی با سپاهان برای ما خیلی مهم بود که متاسفانه نتوانستیم به سه امتیاز دست پیدا کنیم. این ۳ امتیاز می‌توانست ما را به صدر جدول برگرداند، اما شک ندارم در بازی‌های آینده توان صدرنشینی را داریم و باید منتظر لغزش استقلال باشیم. امیدوارم بازیکنان در هفته‌های باقی‌مانده بیشترین تلاش خود را انجام دهند.

وی در مورد توهین‌هایی که بانوان هوادار پرسپولیس شد، گفت: قطعا باید با آن فرد برخورد شود چون به بانوان تیم پرسپولیس توهین کرده است. نمی‌دانم چرا باشگاه سپاهان این فرد را جزو کانون هواداران خود قبول نمی‌کند، چراکه تصاویر زیادی از او منتشر شده و این فرد در اتوبوس هواداران سپاهان بوده است. در نهایت باید با خاطیان برخورد شود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه آیا اوسمار ویرا برای فصل بعد در پرسپولیس می‌ماند، گفت: به عنوان هوادار و پیشکسوت پرسپولیس دوست دارم بماند، چون بازی‌های پرسپولیس در نیم فصل کاملا تغییر کرده است. امیدوارم مدیریت با اوسمار تمدید کند چون شک ندارم با حضور او می‌توانیم در آسیا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

منصوری در خصوص بازگشت علیرضا بیرانوند به ترکیب تیم، خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالم که او در این بازی مهم درون دروازه قرار گرفت و همه هواداران از این موضوع خیالشان راحت شد و امیدوارم دیگر شاهد مصدومیت بیرانوند نباشیم. خوشبختانه در بازی‌های بعدی هم حضور دارد و دروازه تیم را بیمه می‌کند.

وی در مورد اینکه آیا پرسپولیس در فصل بعد نیاز به جذب بازیکن دارد؟ تصریح کرد: ۱۰۰ درصد پرسپولیس نیاز به بازیکن دارد. خوشبختانه امیررضا رفیعی در این چند بازی عملکرد خوبی داشته و متاسفانه فقط در بازی آلومینیوم گل خورده است. با این حال، تیم نیاز به یک دروازه‌بان و یک دفاع وسط دارد تا برای فصل بعد به مشکل نخورد. امیدوارم مدیریت باشگاه بتواند خواسته‌های کادرفنی را برآورده کند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی آینده این تیم مقابل نساجی مازندران، گفت: درست است نساجی در این فصل نتایج ضعیفی به دست آورده، اما همیشه تیمی منسجم و دونده بوده و از زمانی که ساکت الهامی به این تیم برگشته، متحول شده است. امیدوارم پرسپولیس با تمام توان بازی کند و ۳ امتیاز را به دست آورد که بتوانیم به قهرمانی نزدیک شویم.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • عددی بی‌سابقه برای الهلال در لیگ حرفه‌ای
  • دیدار زاگرس مهاباد با تیم حریف نیمه‌تمام ماند
  • سوپرمن شدن پس از پرسپولیس/ استقلال زیر آسمان آبی شهر
  • جام جهانی تیراندازی؛ پایان کار نمایندگان ایران در تپانچه ۱۰ متر
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار نمایندگان ایران در تپانچه
  • ستاره حریف والیبال ایران VNL را از دست داد
  • شکست سنگین خیبر برابر فجر/ رقابت نزدیک قعرنشینان برای بقا
  • تصاویر | نجات معجزه‌آسای زن بمی بعد از ۴ روز حبس بین دیوار