Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-09@00:28:31 GMT

مردی که می‌تواند آغازگر جنگ جهانی سوم باشد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۶۶۰۴۵

مردی که می‌تواند آغازگر جنگ جهانی سوم باشد

دیلی میل در گزارشی به معرفی مردی که 60 درصد مسئولیت کلاهک‌های هسته‌ای این کشور را برعهده دارد و می‌تواند آغازگر جنگ جهانی سوم باشد، پرداخت. به گزارش جهان نيوز، روزنامه دیلی میل در مطلبی به معرفی مردی پرداخت که کلید آغاز جنگ جهانی سوم تنها در دستان اوست. این مرد کسی نیست جز کیم راک گیوم، فرمانده واحدهای موشکی کره شمالی که می تواند با فشار بر دکمه سلاح هسته ای این کشور آغاز گر جنگ باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر باور عمومی، 60 درصد مسئولیت کلاهک های هسته ای این کشور تحت اوامر این مرد است.
ژنرال کیم راک یکی از همراهان رهبر کره شمالی است و در همه امور نظامی از پرتاب موشک گرفته تا نمایش توان نظامی با کیم جونگ اون بحث و گفتگو می کند و همواره لبخند بر چهره دارد، اما برخلاف ظاهرش از شخصیتی مستبد برخوردار است.
بسیاری از مردم هیچ اطلاعی از این ژنرال بلند پایه ارتش کره شمالی که ترامپ را به چالش می کشد، ندارند اما این مرد در ژوئن 2012، پس از گذشت 6 ماه از رسیدن کیم جونگ اون به قدرت، از ژنرال دو ستاره به چهار ستاره ارتقا یافت.
سپس کیم جونگ اون با هدف سرعت بخشیدن به برنامه های موشکی کشورش، وی را به سمت فرمانده واحدهای استراتژیک موشکی جدید کره شمالی منصوب کرد.
کیم جونگ اون در مراسم اعطای حکم کیم راک گفت هنگامی که مردی در بالاترین سطح تسلیحاتی و توان حمله با سلاح های هسته ای باشد، حمله ناشیانه صلاح نیست.
اما شخص دست راست کیم جونگ اون، از خطرات دور نیست در ماه فوریه پس از چند آزمایش ناموفق موشک های بالستیک هسته ای قاره پیما اعلام کردند کیم راک مدت 6 ماه است که از دید همه پنهان شده و هیچ خبری از او نیست تا اینکه در شصت و نهمین سالگرد استقرار ارتش شمال حاضر شد.
در مراسم آزمایش موفقیت آمیز موشک های کره شمالی، کیم جونگ اون با سه نفر از نظامیان این کشور برای نشان دادن شادی خود، سیگار کشیدند اما این سه نفر چه کسانی بودند؟
این سه نفر عبارتند از کیم جونگ سیک، جانگ چانگ ها و ری بیونگ چول. کیم جونگ سیک و جانگ چانگ ها مانند سایر مقامات ارشد کره شمالی از خانواده های نخبه نبودند اما ری بیونگ چول، فرمانده سابق نیروی هوایی این کشور بود و برای تدریس به مدرسه رفت اما کیم جونگ اون خودش این سه مرد را انتخاب کرد تا در راه سرعت بخشیدن به برنامه های موشکی کره شمالی با وی همراهی کنند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۶۶۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور در خراسان شمالی با بهترین شکل انجام شده است

معاون حقوقی، امور مجلس و دولت فراجا در بجنورد، گفت: طرح نور در خراسان شمالی با بهترین شکل انجام شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، سردار سرتیپ دوم سلیمان ملک‌زاده در جمع مردم مرکز استان خراسان شمالی در اجتماع حامیان طرح نور، اظهار داشت: استان خراسان شمالی در اجرای طرح قرآنی نور جزو استان‌های سرآمد کشور بود.

وی با سپاس از همراهی مردم در این طرح، افزود: با همراهی بزرگترین سرمایه اجتماعی پلیس که مردم هستند، یکی از پاک‌ترین و بهترین استان‌های کشور خراسان شمالی است.

معاون حقوقی و امور مجلس فرماندهی انتظامی کل کشور، تصریح کرد: استان خراسان شمالی در تمام مولفه‌های امنیتی از بهترین استان‌های کشور است.

ملک‌زاده گفت: من از طرف سردار رادان ماموریت دارم که از همرزمان خود در فراجای استان تقدیر کنم. تقدیر اصلی را نیز باید از مردم داشته باشیم که با همراهی پلیس یک استان برتر را ایجاد کردند. ما قدردان همراهی بی‌نظیر مردم هستیم.

سردار سعید مطهری‌زاده، فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی نیز در این نشست، اظهار داشت: قدردان حمایت‌های مردم هستیم و همیشه این حمایت‌ها موجب دلگرمی پلیس بوده است.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • پیدا شدن جسد مردی میانسال پس از ۱۰ روز در انباری خانه‌اش
  • کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای 2024 آغازی برای جهانی شدن جامعه علمی کشور
  • پیام دوباره کیم جونگ اون به ولادیمیر پوتین
  • افشای پرونده قتل مردی جوان در بشکه اسید
  • چین و بازیگری جهانی؛ ۱۲ محور پکن برای پایان جنگ اوکراین
  • طرح نور در خراسان شمالی با بهترین شکل انجام شده است
  • درگذشت مقام عالیرتبه در کره شمالی + عکس و جزئیات | او به هر ۳رهبر خدمت کرده بود | تمجید کیم جونگ اون از وی
  • نجات مردم میان‌سال خرم‌آبادی از عمق چاه ۲۵ متری
  • دستگیری مردی که دایی و خاله‌اش را کشت
  • (ویدئو) چرا همه عاشق آهنگی درباره کیم جونگ اون شده‌اند؟