Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی خوش محمدی اعزامی از گرگان در دفاع از حریم اهل البیت (ع)، اسلام حقیقی و تامین امنیت ملی کشورمان، به دست تروریست‌ها در سوریه به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا، شهید مدافع حرم، سردار مصطفی خوش محمدی پاسدار بازنشسته تیپ 45 جواد الائمه(ع) از نخستین نیروهای تخریب چی لشکر عملیاتی 25 کربلا گلستان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید مدافع حرم، سردار مصطفی خوش محمدی یکی دیگر از رزمندگان دلاور جبهه‌ی «اسلام ناب محمدی(ص)» بود که در راه دفاع از حریم «آل الله» در برابر ایادی اسلام آمریکایی روز پنج شنبه در بمباران هواپیماهای آمریکایی در مرز عراق و سوریه به شهادت رسید.

شهید مدافع حرم، سردار مصطفی خوش محمدی از دی ماه سال گذشته چندین بار داوطلبانه به سوریه اعزام شده بود.

وی ساکن گرگان و دارای 2 دختر و یک پسر است.

جزئیات مراسم استقبال، شب وداع و تشییع و تدفین پیکر مطهر این شهید والامقام اعلام خواهد شد.

استان گلستان تا قبل از این پانزده مدال پر افتخار شهید مدافع حرم برگردن آویخته بود، شهیدان غلامعلی تولی، سید احسان حاجی حتملو، قاسم غریب، قاسم تیموری ، سیدمحمدحسین میردوستی، اسماعیل زاهدپور، صفرپور جاجرمی ، افشین ذورقی، صادق شیبک، حاج قربان نجفی، جواد سنجه ونلی، یدالله ترمیمی، مهدی شکوری، محمدرضا شیبانی، احمد غلامی و اینک مصطفی خوش محمدی به کاروان شهدای مدافع حرم ملحق شدند.

انتهای پیام/

R41471/P1377/S6,70/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۶۶۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان

شهرداری گرگان و گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تحت عنوان طرح شهید مهدی باکری میزبان و همراه این گروه از پزشکان جهادی است.

سید النگی شهردار گرگان می‌گوید: قرار است چهل و شش طرح دیگر به نام به صرف لبخند در گرگان اجرا شود و در مرحله دیگر دندانپزشکان جهادی به مردم خدمات خواهند داد.

در قالب این طرح بصورت رایگان خدمات چشم پزشکی از معاینه تا تحویل عینک به مردم ارائه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان
  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم
  • «اُمّ علاء»؛ مادر شهیدی که هفت عزیزش را تقدیم اسلام کرد
  • فعالیت پایلوت ۸ خانه محیط زیستی در گلستان
  • پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • صعود مدافع قهرمانی به فینال لیگ بسکتبال/ مهرام؛ ناکام بزرگ
  • گرگان در سوگ صادق آل محمد
  • پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه در گرگان تشییع شد
  • پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه و عراق در گرگان تشییع شد