Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-08@22:44:19 GMT

اعتراض شديد باشگاه پرسپوليس به سازمان ليگ

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۶۶۴۵۳

خبرگزاري آريا - مديرروابط عمومي باشگاه پرسپوليس گفت: « سازمان ليگ به ما بگويد که 400 هزار تماشاگر پرسپوليس چگونه از آمار بليط فروشي حذف شده اند؟»

به گزارش سرويس ورزشي جام نيـوز، بعد از حرف هاي علي اکبر طاهري مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره مشکلات مربوط به پرداخت پول بليط فروشي بازي هاي پرسپوليس ، سازمان ليگ بيانيه اي منتشر کرد که در آن اعداد و ارقام تازه اي به چشم مي خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پندارخمارلو مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس در اين رابطه گفت:« ما مسايل مختلفي براي طرح سوال داريم اما در اينجا مي خواهيم فقط روي دو سوال مهم تمرکز کنيم: 1- چه اتفاقي افتاد که آمار 988 هزار تماشاگر پرسپوليس در فصل قبل اکنون 588 هزار نفر شده است و 2- طرح ميانگين بليط 8500 تومان بر اساس چه معياري به دست آمده است؟»

مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس در رابطه با شبهات موجود در بيانيه سازمان ليگ درباره بليط فروشي پرسپوليس گفت:« درباره ميانگين قيمت بليط هايي که سازمان ليگ اعلام کرده نکات جالبي وجود دارد. اين واضح و مبرهن است که در استاديوم آزادي اولين جايگاههايي که توسط تماشاگران پر مي شود جايگاه و روبروي جايگاه هستند. اگر دقت کنيد حتي دربازيهايي که جمعيت کمي آمده و مثلا سي هزارنفر در ورزشگاه بودند نيز تماشاگران در جايگاه و روبرو جايگاه نشسته اند.»

او افزود:« بليط جايگاه با کارت عضويت 15 هزارتومان و با کارت ملي 18 هزار تومان است. روبروي جايگاه نيز با کارت عضويت 8هزار تومان و با کارت ملي 10 هزارتومان است. پشت دروازه ها نيز همينطور با کارت عضويت 8 هزار و با کارت ملي 10 هزار تومان است. طبقه بالا هم با کارت عضويت بليط ها 5 هزارتومان و با کارت ملي 7 هزارتومان است.»

مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس همچنين اضافه کرد: « حالا بر اساس ميانگيني که سازمان ليگ اعلام کرده است و 8500 تومان در نظر گرفته يعني تمام هواداران پرسپوليس در طول فصل در طبقه دوم نشسته اند؟!!! اين درحالي است که همانطور که گفتم حتي در کم تماشاگر ترين مسابقات پرسپوليس نيز جايگاه و روبروي جايگاه بوده است که پر شده است.»

خمارلو ادامه داد:« جالب تر اينجا است که درآمد شرکت برهان مبين که بليط فروشي را انجام داده تنها 700 ميليون تومان از باشگاه پرسپوليس کمتر است.» او از سازمان ليگ خواهان پاسخگويي شده و گفت:« سازمان ليگ به ما توضيح بدهد که در کجاي دنيا سهم باشگاه تنها 700 ميليون بيشتر از شرکت بليط فروشي است؟»

مدير روابط عمومي پرسپوليس گفت:« سازمان ليگ چندي قبل اعلام کرد که تماشاگران پرسپوليس در فصل قبل 988 هزار نفر بوده است اما الان مي گويند اين رقم پانصد و خرده اي هزار تماشاگر است. حالا اين سوال ما است که 400 هزار تماشاگر پرسپوليس در اين آمار چه شدند؟!»
او افزود: «همانطور که گفتم سازمان ليگ قبل از اين تماشاگران پرسپوليس را 988 هزار و استقلال را 630 هزار نفر اعلام کرده بود.»

خمارلو در پايان گفت:« اينکه براي بدست آوردن ميانگين مبلغ بليط ها اينگونه در نظر گرفته اند که تماشاگران پرسپوليس همه در طبقه بالا نشسته اند در نوع خودش جالب است. البته ما سوالات ديگري هم از سازمان ليگ داريم که در زمان مناسب آنها را هم مطرح خواهيم کرد.»

450



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۶۶۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت بازیکن هوادار مقابل پرسپولیس

هافبک تیم فوتبال هوادار به دلیل دریافت چهار کارت زرد در دیدارهای اخیر این تیم، بازی مقابل سرخپوشان را از دست داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال هوادار دیروز (دوشنبه) در هفته بیست‌وششم لیگ برتر میهمان ملوان بود که در پایان این مسابقه دو تیم به تساوی یک - یک رضایت دادند. در این مسابقه بازیکنان تیم تهرانی شش مرتبه کارت زرد دریافت کردند تا از این حیث عملکرد میثم حیدری داور مسابقه مورد توجه باشد.

مس با نویدکیا بالاخره باخت/ ملوان از شکست خانگی گریخت

این در حالی است که تیم‌های هوادار و پرسپولیس باید در روز بیست‌ودوم اردیبهشت ماه سال جاری در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم بروند، مسابقه‌ای که می‌تواند در سرنوشت قهرمانی فصل بیست‌وسوم لیگ برتر تأثیرگذار باشد.

بررسی‌ها حاکی از آن است که پس از کارت‌های زرد زیادی که حیدری در دیدار روز گذشته به شاگردان شجاعی نشان داد، آنها یک بازیکن خود را از دست دادند. براساس این گزارش، محمد میری به دلیل چهار اخطاره بودن بازی مقابل سرخپوشان را از دست داد. این بازیکن در دقیقه 1+45 بازی مقابل ملوان کارت دریافت کرده بود.

به این ترتیب بازیکنی که پیش از این در لباس نساجی مقابل بزرگان لیگ سپاهان و استقلال با شوت‌زنی از راه دور گلزنی کرده بود، نمی‌تواند شانس خود را مقابل بیرانوند امتحان کند.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • رشد ۲۰ درصدی گروه نفت و گاز در سال گذشته
  • اوجی: معطل خارجی‌ها و برجام نبودیم؛ از توان پیمانکاران و سازندگان داخلی استفاده کردیم
  • کمیته استیناف آب پاکی را روی دست پرسپولیس ریخت
  • اعتراض پرسپولیس به جریمه ۶۰ میلیونی در کمیته استیناف رد شد
  • پرسپولیس باید از سپاهان الگو بگیرد
  • غایبان هوادار مقابل پرسپولیس مشخص شدند
  • محرومیت بازیکن هوادار مقابل پرسپولیس
  • کارت زرد دوم برای سروش رفیعی و اخراج از زمین (نساجی 0-1 پرسپولیس)
  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)
  • کلاهبرداری با کارت سوخت در پمپ بنزین ها | بپا سوخت ندی!