Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشن پیروزی والیبال تیم ملی ایران برابر تیم ملی چین با حضور تماشاگران اردبیلی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، جشن پیروزی تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران مقابل تیم ملی والیبال چین با حضور تماشاگران اردبیلی برگزار شد و امروز ورزشگاه رضازاده اردبیل که به طور کامل از هواداران تیم ملی کشور پر شده بود صحنه‌های بسیار جالب و شورانگیزیرا به خود دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جای جای استان اردبیل و حتی کشورمان برای تماشای بازی ایران و چین به ورزشگاه رضازاده آمده بودند که تیم ملی والیبال ایران با یک بازی خوب و منسجم توانست تیم ملی والیبال چین را شکست دهد و هواداران اردبیلی را خوشحال کند.

تماشاگرانی که با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران یکصدا تا آخرین لحظه تیم ملی والیبال ایران را تشویق کردند که این تشویقها نتیجه داد و در پایان تیم ملی والیبال ایران سه بر صفر مقابل تیم ملی والیبال چین به برتری رسید.

حضور مسئولان استان اردبیل نیز در ورزشگاه رضازاده قابل توجه بود و به نوعی همگان آمده بودند تا تیم ملی والیبال ایران را یکپارچه حمایت کرده و تشویق کنند.

اردبیل ظرفیت میزبانی مسابقات جهانی را دارد

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه امروز در بازی تیم ملی والیبال ایران و چین ظرفیت ورزشگاه رضازاده چین به طور کامل پر شده بود، افزود: ورزشگاه رضازاده اردبیل ظرفیت میزبانی از مسابقات بین‌المللی را دارد و بی‌شک در روزهای آینده مسابقات بین‌المللی در اردبیل برگزار می‌شود.

مجید خدابخش تصریح کرد: تماشاگران اردبیلی نشان دادند که همیشه حامی تیم ملی در هر رشته ورزشی بودند و امروز با حضور باشکوه خود در ورزشگاه رضازاده نشان دادند که یک دل و هم صدا تا آخرین لحظه از تیم ملی والیبال حمایت می‌کنند.

استاندار اردبیل از فراهم بودن زیرساختهای لازم برای برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف خبر داد و گفت: هم‌اکنون ورزشگاه رضازاده اردبیل به طور استاندارد تجهیز شده است و اردبیل میزبان مسابقات بین‌المللی است.

خدابخش بیان کرد: برگزاری مسابقات والیبال انتخابی قهرمانی جهان در اردبیل علاوه بر اینکه شور و نشاطی در اردبیل ایجاد کرده است باعث حضور گردشگران خارجی از کشورهای مختلف نیز شده که این امر یک دستاورد بسیار بزرگ برای منطقه محسوب می‌شود.

بازیکنان تیم ملی والیبال ایران نیز که از پیروزی تیم خود مقابل تیم ملی چین خوشحال بودند در گفت‌وگویی اظهار داشتند: حضور تماشاگران اردبیلی در ورزشگاه بی‌نظیر بود ومردم اردبیلنقش بسزایی در پیروزی امروز تیم ملی والیبال ایران داشتند.

تماشاگران اردبیلی گل کاشتند

سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با اشاره به اینکه امروز تماشاگران اردبیلی گل کاشتند، افزود: تماشاگران اردبیلی در طول بازی با تشویقهای پی در پی خود روحیه مضاعفی به بازیکنان دادند که این امر قابل تقدیر و قدردانی است.

وی افزود: تیم ملی والیبال ایران امروز یک بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و انتظار می‌رود در دو بازی آینده نیز بتواند موفق عمل کند تا دل هواداران ایرانی را شاد کند.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد: از اینکه مسابقات والیبال انتخابی جهان در اردبیل و خارج از پایتخت برگزار می‌شود بسیار خوشحال هستیم چرا که اردبیل نیز ظرفیت بسیار بالایی دارد که با داشتن ورزشگاه رضازاده می‌تواند میزبان بسیاری از مسابقات جهانی باشد.

بازیکنان ما مقابل چین بازی خوبی به نمایش گذاشتند

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان تیم ملی والیبال ایران امروز بازی خوبی به نمایش گذاشتند و حق تیم ما در این بازی برد بود.

ایگور کولاکوویچ افزود: به نوبه خود از مردم اردبیل تشکر می‌کنم که طی بازی‌های دیروز و امروز با تشویق‌های بی امانخود باعث شدند تیم ایران با روحیه و دلکرمی مقابل حریفان خود بازی کنند.

وی گفت: تیم چین یکی از تیم‌های خوب آسیاست و بازی ما مقابل این تیم بسیار سخت بود که خوشبختانه توانستیم با حمایت تماشاگران اردبیلی این برد را به دست آوریم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران افزود: درست است که شور هیجان بسیار زیاد در سالن باعث می‌شد که بازیکنان ایران دچار اشتباه شوند ولی خوشبختانه توانستیم این بازی را پیروزی شویم و اعتقاد من این است که می‌توانستیم آسان‌تر از این نتیجه هم تیم چین را شکست دهیم.

کولاکوویچ تصریح کرد: از نتیجه بازی راضی هستم و به بازیکنانم اعتقاد و ایمان دارم که خوشبختانه جواب اعتماد من را دادند و دو بازی مهم در این رقابت‌ها را با نتیجه خوب بردیم.

دیروز و امروز تماشاگران اردبیلی با حضور باشکوه در ورزشگاه رضازاده حامی تیم ملی کشورمان بودند و نشان دادند که اردبیل ظرفیت برگزاری مسابقات بین‌المللی در رشته‌های مختلف ورزشی را دارد و انتظار می‌رود جشن صعود تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران به مسابقات قهرمانی جهانی با حضور تماشاگران اردبیلی در ورزشگاه رضازاده این استان برگزار شود.

گزارش از اکبر رزمی

انتهای پیام/

R41374/P1377/S6,49/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۶۶۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز

تیم بسکتبال دنور ناگتس با درخشش ستاره صربستانی مقابل لس‌آنجلس لیکرز به پیروزی رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم بسکتبال دنور ناگتس در بازی سوم از سری پلی‌آف یک چهارم نهایی کنفرانس غرب لیگ NBA به سومین پیروزی خود مقابل لس‌آنجلس لیکرز دست پیدا کرد و با نتیجه 112 بر 105 برنده شد.

لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید

نیکولا یوکیچ، ستاره صربستانی دنور که به جوکر شهرت دارد در این دیدار، 24 امتیاز،‌ 15 ریباند و 9 پاس گل برای تیمش داشت.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
  • سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت
  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)
  • تالار چینی‌خانه اردبیل اولین موزه کشور
  • نشست تخصصی تاریخ معماری و هویت فرهنگی استان اردبیل