Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان باشگاه استقلال در تدارک شکایت از پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و یک مجری تلویزیونی هستند. آفتاب‌‌نیوز : وبسایت نود نوشت: روز گذشته یکی از برنامه‌های شبکه تلویزیونی شما اقدام به دعوت از ابوالفضل پورعرب و مهرداد میناوند کرد و در این برنامه از پیشکسوت باشگاه پرسپولیس سؤالی در مورد علیرضا منصوریان صورت گرفت که میناوند سرمربی تیم استقلال را با لقبی مربوط به شکست آبی‌پوشان مقابل العین در این برنامه زنده خطاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ادامه تصویر مهدی رحمتی از ال‌سی‌دی مقابل میناوند پخش شود و از این پیشکسوت سؤال شد که نظرش در مورد این عکس چیست که میناوند پاسخ داد من نظری در این مورد ندارم.

در ادامه ماجرا آرش ظلی‌پور مجری برنامه دوباره از میناوند سؤالی را پرسید که پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در اقدامی عجیب مهدی رحمتی را با لقب یکی از حیوانات خطاب کرد که همین موضوع با واکنش باشگاه استقلال توأم شده است.

قرار است مسئولان باشگاه استقلال از پیشکسوت باشگاه پرسپولیس شکایت کرده همچنین از مجری این برنامه تلویزیونی به صداوسیما و دادگاه حقوقی شکایت کند.

مراحل تنظیم شکایت از هر دو نفر در حال پیگیری است و احتمالاً طی امروز و فردا مسئولان باشگاه استقلال این اقدام را عملی خواهند کرد.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۶۶۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادبود مسعود اسکویی در شبکه نسیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، برنامه «چهل تیکه» با حضور زنده یاد مرحوم مسعود اسکویی از گزارشگران پیشکسوت رادیو با بیش از نیم قرن تجربه در شبکه رادیویی ورزش امشب ساعت ۲۰ پخش می‌شود. تکرار این برنامه پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در ساعات ۱۰ صبح و ۱۶ بعدازظهراست.

همچنین برنامه مستند «استودیو هشت» با معرفی ویژگی‌های شخصیتی پیشکسوتان نام آشنای رادیو از جمله مسعود اسکویی امشب ساعت ۱۸:۳۰ پخش می‌شود.

در این مستند علاوه بر گفتگو با این پیشکسوت مردمی با دوستان، همکاران و خانواده این مرحوم نیز صحبت شده و روایتی کوتاه و دیدنی از سال‌ها تلاش و فعالیت این استاد در عرصه رسانه رادیو است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه پرسپولیس به انتشار برخی اخبار
  • یادبود مسعود اسکویی در شبکه نسیم
  • حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • انتقاد شدید پیشکسوت استقلال از تغییر نام این باشگاه
  • شکایت نیکاراگوئه علیه آلمان پذیرفته نشد
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • شکایت علیه ChatGPT به دلیل ناتوانی در تصحیح خطاها
  • علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد