Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با سفر مدیر عامل بانک کشاورزی به مشهد مقدس، تفاهم‌نامه همکاری بین این بانک و سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی امضا شد.
به گزارش صدای ایران دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل این بانک،درباره انعقاد تفاهم‌نامه مذکور اظهار داشت: بانک کشاورزی سالهاست که مسئولیت حمایت از بخش کشاورزی شامل تولید و زنجیره ارزش آن را بر عهده دارد و در سال‌های اخیر نیز این حمایت‌ها با قرار گرفتن در مسیر فرمایشات مقام معظم رهبری و همسویی با سیاست های دولت و وزارت جهاد کشاورزی ضرب‌آهنگ جدی‌تری به خود گرفته و با شدت بیشتری پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه بخش بانکداری شرکتی در این بانک طی چند سال گذشته با هدف حمایت از تولید به شکلی منسجم‌تر و با برنامه‌ریزی بهتری دنبال می‌شود ادامه داد: به همین منظور طی چند سال گذشته تفاهم‌نامه‌های بانکی با شرکت‌های بزرگ دولتی و تولیدی، سازمان‌ها و موسسات وابسته به بخش کشاورزی منعقد کرده‌ایم.
دکتر شهیدزاده با بیان اینکه آستان قدس رضوی نیز به دلیل برخورداری از بخش‌های مختلف اقتصادی به ویژه بخش کشاورزی، صنایع تبدیلی و غذایی در اولویت همکاری ما بوده، عنوان کرد: با توجه به این ظرفیت، تفاهم‌نامه‌ای بین مدیرعامل بانک کشاورزی و مدیرعامل سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی امضا و منعقد شد.
مدیر عامل بانک کشاورزی در تشریح رویکرد بانکداری شرکتی در این بانک گفت: بانکداری شرکتی بر این اصل مبتنی است که به مشتریان دارای زنجیره تولید و ارزش به دلیل تاثیرگذاری بیشتر این مجموعه‌ها در امر تولید و امنیت غذایی کشور، رویکرد متمایزی داشته باشیم و قرار بر این است که همه خدمات مورد نیاز این شرکت‌ها و هلدینگ‌های تولیدی به صورت یکجا بررسی شده تا از اتلاف وقت و هزینه جلوگیری شود.
دکتر شهیدزاده خاطرنشان کرد: به همین جهت ما متعهد شدیم تمام خدمات مورد نیاز یک مجموعه مانند سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی را ارزیابی، بررسی و مصوب کنیم تا این شرکت‌ها بتوانند با فراغ بال بیشتری نسبت به دریافت خدمات اقدام کنند و به فعالیت اصلی خود بپردازند.
وی گفت: حجم مالی این تفاهم‌نامه‌ تابعی از مقررات اعتباری کشور است و در قالب این تفاهم‌نامه ما باید با اعتبارسنجی و رعایت مقررات بانکی اعتبارات مورد نیاز آستان قدس رضوی را تامین کنیم.
مدیر عامل بانک کشاورزی اضافه کرد: از سوی دیگر بانک کشاورزی به دلیل برخورداری از ظرفیت بالا در بانکداری الکترونیک، ارایه خدمات الکترونیکی به سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی را نیز به طور جدی‌تری در دستور کار خود قرار داده است.
دکتر شهیدزاده یادآور شد: سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی قرار است 17 شرکت فعال در بخش کشاورزی و صنایع غذایی را به بانک معرفی کند که این 17 شرکت اعتبارسنجی خواهند شد و اعتبار آن از بانک دریافت می‌شود.
همچنین براساس این تفاهم‌نامه بانک سامانه‌ای آنلاین را برای مدیریت عالی طراحی و در اختیار سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی قرار خواهد داد تا برای مدیریت بهتر و روان‌تر مالی و با توجه به مسایل محیط زیستی و بانکداری سبز و بانکداری الکترونیک و همچنین کاهش ترددهای غیرضروری مورد استفاده قرار گیرد.
مدیر عامل بانک کشاورزی با بیان اینکه این طرح این نخستین همکاری ما با آستان قدس رضوی است اظهار داشت: البته پیش از این در سطح مدیریت استان این مبادلات بین دو مجموعه وجود داشته ولی در این سطح که تفاهم‌نامه‌ای بین دو سازمان منعقد شود، نبوده است.
وی گفت: ما پیش از این نیز این تفاهم‌نامه‌های مشابهی با سایر شرکت‌های بزرگ فعال در این زمینه داشته‌ایم.
دکتر شهیدزاده تاکید کرد: بانک کشاورزی آمادگی دارد اینگونه خدمات را در اختیار هلدینگ‌ها و شرکت‌های بزرگی که در حوزه تأمین امنیت غذایی و زنجیره کشاورزی اعم از آماده‌سازی تولید، بازاررسانی، بازاریابی و فروش فعالیت دارند، ارایه داده و با آن‌ها همکاری کند.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۶۶۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری قضایی ایران، عراق و سوریه علیه تروریسم

تفاهم‌نامه کمیته سه جانبه قضایی مقابله با تروریسم بین ایران، عراق و سوریه برای مقابله با تروریسم به امضا رسید. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در دومین روز نشست نخستین کمیته مشترک قضایی سه جانبه مقابله با تروریسم میان ایران و عراق و سوریه با هدف مقابله با اقدامات تروریستی و گروهک‌های تروریستی به ویژه گروهک تروریستی داعش، تفاهم‌نامه این کمیته به امضای کاظم غریب‌آبادی؛ معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه، قاضی حسن الشاش؛ رئیس دیوانعالی سوریه و قاضی لیث جبر؛ رئیس سازمان نظارت قضایی عراق رسید.

غریب آبادی درباره موارد تفاهم شده میان سه کشور، گفت: گسترش همکاری‌های سه جانبه حقوقی و قضایی از طریق تبادل مستمر اطلاعات و تجربیات، کشف جرائم و تعقیب متهمان، مستندسازی جرائم ارتکاب یافته، تعقیب و استرداد و مجازات عوامل گروهک تروریستی داعش و حامیان آنها و دفاع از حقوق قربانیان در محاکم ملی و بین‌المللی، معاضدت قضایی در قلمرو سه کشور، اقامه دعوا و طرح شکایت در محاکم خارجی علیه گروهک های تروریستی و حامیان آنها، شناسایی رهبران و عناصر اصلی گروهک‌های تروریستی و قرار دادن نامشان در فهرست تروریستی سازمان ملل و تعقیب قضایی مباشران، شرکا و معاونان تجاوز تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق، از مهم‌ترین موارد ذکر شده در این تفاهم‌نامه است.

معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه تصریح کرد: همچنین در این تفاهم‌نامه مقرر گردید نسبت به تشکیل کارگروه مشترک مستندسازی اقدامات تروریستی ارتکابی از سوی گروهک‌های تروریستی در سه کشور، امکان سنجی تشکیل دادگاه مشترک رسیدگی به جنایات ارتکابی گروهک‌های تروریستی برابر با قوانین سه کشور و تبادل اسناد و اطلاعات مربوط به جنایت تروریستی فرودگاه بین‌المللی بغداد که منجر به شهادت حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همراهانشان شد و تعقیب قضایی عاملان این جنایت، اقدام عاجل از سوی اعضای این کمیته به عمل آید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همکاری قضایی ایران، عراق و سوریه علیه تروریسم
  • امضای تفاهم‌نامه کمیته قضایی سه جانبه مقابله با تروریسم میان ایران، عراق و سوریه
  • امضای تفاهم‌نامه قضایی میان ایران، عراق و سوریه
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • فعالیت ۷۹ کتابخانه عمومی در استان بوشهر
  • بهسازی کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر برای تسهیل ورود معلولان
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک صداوسیما و دانشگاه آزاد همدان