Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تنفیذ حکم دوازدهمین دوره‌ی ریاست جمهوری اسلامی ایران، از ساعت ۱۰ امروز در حسینیه‌ امام خمینی قدس‌سره برگزار می‌شود.

به گزارش بولتن نیوز، مراسم تنفیذ حکم دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز پنجشنبه 12 مرداد در حسینیه‌ امام خمینی قدس‌سره برگزار می‌شود

این مراسم از ساعت 10 صبح پنجشنبه در حسینیه‌ی امام خمینی قدس سره، در محضر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و با حضور رؤسای قوا، رئیس مجلس خبرگان رهبری، مقامات کشوری و لشکری، علما و دانشگاهیان، جمعی از سفرا و نمایندگان بلندپایه‌ی کشورهای خارجی برگزار می‌شود و در شبکه‌های مختلف رادیویی-تلویزیونی و شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی به صورت زنده پوشش داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه وزیر کشور، گزارشی از روند برگزاری انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری را ارائه می‌کند؛ سپس حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، متن حکم رهبر انقلاب در تنفیذ رأی مردم و نصب حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی به مقام ریاست جمهوری اسلامی ایران را قرائت خواهد کرد؛ آنگاه رهبر انقلاب اسلامی لوح متن حکم را به رئیس‌جمهور منتخب مردم اعطا می‌کنند.

در ادامه رئیس‌جمهور به بیان سخنان خود می‌پردازد و پس از آن حاضران، شنونده‌ی بیانات مهم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی«مدظله‌العالی» خواهند بود.

--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۶۷۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری

دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در نشست خبری گفت: ۱۰۸ شرکت دانش‌بنیان در بورس حضور دارند؛ امیدواریم تا آخر سال حداقل رشد ۱۰۰ درصدی را تجربه کنند. یکی از مراحل بلوغ بعضی از شرکت‌های دانش‌بنیان عرضه شدن آن ها در بازار سرمایه و مشارکت آن ها با سرمایه مردم است.

او گفت: لزومی ندارد یک شرکت دانش بنیان برای ورود به بورس به معاونت علمی مراجعه کند.

دهقانی فیروزآبادی افزود: آن جایی که بحث کلان داده‌ها مطرح می‌شود یا بحث داده‌های مرتبط با مردم یا امنیت مردم مرتبط می‌شود، صلاحیت شرکت‌ها برای ورود به بورس در یک کارگروهی که در معاونت علمی تشکیل شده، مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

معاون علمی رئیس‌جمهور بیان کرد: شایعه فشار دولت بر شرکت‌های اقتصاد دیجیتال برای فروش سهامشان بی‌اساس است.

او تاکید کرد: صنعت خودرو اگر خصوصی و محدود شود٬ هم خودرو با کیفیت می‌شود و هم به قیمت می‌توان خودرو را عرضه کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف /اعلان جنگ علنی با تشکیل یک فراکسیون
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • نوری قزلجه: ریاست قالیباف از بیرون مجلس حمایت می‌شود /طرح‌های «صیانت» و «شفافیت» سفارش شده بودند /نگران رادیکال‌های مجلس آینده نیستم
  • عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • جامعه نخبگانی غرب، مفهوم نامه سال ۹۴ رهبر انقلاب را امروز درک کرد
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا