Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@22:43:56 GMT

خانم بازیگر: با پرویز پرستویی لجم!

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۶۸۰۷۵

خیلی از بازی گردان بدم می آید. به جز «ارتفاع پست» یک بار هم توی «شاعر زباله ها» این تجربه را داشتم که آن هم خیلی تجربۀ بدی بود. آن جا هم آقای پرستویی بازی گردان بود و با ایشان هم خیلی لج شدم. اصلاً من از چیزی که آن وسط قرار بگیرد خوشم نمی آید.بازی گردان باید مکمل رابطۀ بازیگر با کارگردان باشد ولی در دو تجربه ای که من داشتم بازیگردان بیشتر «مانع» رابطۀ بازیگر با کارگردان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماهنامه پویا: لیلا حاتمی در آخرین مصاحبه اش درباره مشکلاتش با سینماگران مشهور ایرانی صحبت کرده است. بخشی از این مصاحبه را بخوانید. حاتمی کیا در «ارتفاع پست» با واسطه با من حرف می زد و این برایم خوشایند نبود، با پرستویی سر «شاعر زباله ها» خیلی لج شدم، زمان همکاری با کیمیایی احساس می کردم سر صحنه هیچکاکم!
چه در اولین فیلم چه در صدمین فیلم فکر می کنم کار کردن با مهرجویی و نقشی مثل «لیلا» احتمالاً بهترین اتفاقی است که می تواند برای آدم بیفتد.

یکی از بهترین تجربه های من کار با علی مصفا بوده است. علی خیلی در کارهایی که با هم داشتیم حامی من بوده و من اوایل این را نمی فهمیدم و متوجه نبودم که او چه کار بزرگی می کند برای من.

موقع فیلمبرداری «ارتفاع پست» یادم هست آقای حاتمی کیا بیش تر حرف هایش را با واسطه می زد که این زیاد برایم خوشایند نبود. بیش تر تجربه های من سر فیلمبرداری «ارتفاع پست» تلخ بود. البته تلخ که می گویم از دید خودم است. من آدم سخت گیری هستم. ممکن است مثلا موقع غذا یک نان اضافی می خواسته ام و به من نداده اند و من ناراحت شده ام. پس اجازه بدهید چیزی نگویم.

شاید من آدمی کینه ای هستم… ولی واقعاً بعضی چیزها را نمی توانم فراموش کنم. نمی توانم بگویم این چیزها وجود نداشته است. از تلخی های آن فیلم نمی خواهم چیز زیادی بگویم.

آقای حاتمی کیا توی این فیلم خیلی توجه های خاص هم به من کرد. مثلاً فیلم روی نمایی از چهرۀ من پایان می گیرد. من قدردان این ها هستم اما خاطرات بدم هم سر جایش است.

خیلی از بازی گردان بدم می آید. به جز «ارتفاع پست» یک بار هم توی «شاعر زباله ها» این تجربه را داشتم که آن هم خیلی تجربۀ بدی بود. آن جا هم آقای پرستویی بازی گردان بود و با ایشان هم خیلی لج شدم. اصلاً من از چیزی که آن وسط قرار بگیرد خوشم نمی آید.بازی گردان باید مکمل رابطۀ بازیگر با کارگردان باشد ولی در دو تجربه ای که من داشتم بازیگردان بیشتر «مانع» رابطۀ بازیگر با کارگردان بود.

مدل کار آقای کیمیایی خیلی «شیک» بود. کسی توی صحنه داد نمی زد. خود آقای کیمیایی خیلی آرام حرف می زدند. هم با بازیگر و هم با عوامل دیگر صحنه. زمان بندی کارها خیلی دقیق بود و کارها خیلی منظم پیش می رفت. من اصلاً چنین تصوری از آقای کیمیایی نداشتم. اولین بار که برای بازی من را آماده کردند و با ماشین وارد صحنۀ فیلم برداری شدم احساس می کردم سر صحنۀ هیچکاک هستم! صحنه وقار و سنگینی خاصی داشت توی کار آقای کیمیایی.

هم اصغر فرهادی و هم داریوش مهرجویی شما را رها می کنند در فضایی که امن است. هر دو نفر محدوده ای برای بازیگر تعیین می کنند و شما را رها می کنند توی آن محدوده. این متفاوت است با این که بازیگر را رها کنیم به حال خودش.

اگر به فیلمی مثل «من» توجه نمی شود من دلیل آن را بی فرهنگی می دانم. تجربه ای که در اکران های خصوصی فیلم ها دارم باعث می شود که از این بی اعتنایی ها شگفت زده نشوم. راستش را بخواهید منتظر هوشمندی از طرف کسی نبودم.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۶۸۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم

سرخپوشان ایران تمرین امروز خود را از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.
خانم ندا نویدی نسب، از بانوان هوادار که در حمایت از تیم محبوب خود در ورزشگاه حضور پیدا می‌کند به دعوت تیم، میهمان امروز تمرین بود.
این بانوی هوادار با روحیه‌ای بالا، در حال مبارزه با سرطان است و در آخرین بازی سرخپوشان نیز در ورزشگاه حضور داشت.
او در جریان تمرین امروز مورد استقبال اعضای تیم از جمله اوسمار ویرا قرار گرفت.
سرمربی پرسپولیس، ضمن آرزوی سلامتی برای این هوادار از او تشکر کرد که به اتفاق دیگر هواداران برای حمایت از تیم‌شان در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند.
ندا نویدی‌نسب نیز با اشاره به این که از کودکی هوادار پرسپولیس بوده از آرزوی حضور در ورزشگاه برای تماشای بازی‌های فوتبال و اسطوره‌های پرسپولیس گفت.
سرخپوشان، امروز تمرینی ۷۰ دقیقه‌ای داشتند.
پاسکاری کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین، مرور برنامه‌های حمله و فوتبال، بخش‌های مختلف تمرین امروز بود.
خوشبختانه تمرینات بدون مصدوم دنبال می‌شود و تیم فوتبال پرسپولیس فردا بعد از آخرین تمرین با پرواز چارتر برای بازی با نساجی، راهی سفر خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • ترامپ به من گفت در مورد رابطه با «خانم بازیگر» حرفی نزنم
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...
  • عمو پورنگ با «لالایی» بازیگر می‌شود / جزئیات پخش سریال عمو پورنگ در شبکه نمایش خانگی
  • امیر جدیدی از «قهرمان» تا «منصور»
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • تجربه حضور «رویاباف و قاضی» در کانادا/ ماجرای خانم قاضی چیست؟
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)