Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجمین کتابخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در شهرستان مشگین شهر راه اندازی شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما اردبیل/ به گفته معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور هدف از راه اندازی کتابخانه سیار ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در مناطق مختلف روستایی می باشد.رضا قمری زاده گفت: کتابخانه سیار متشکل از یک دستگاه خودرو و راننده مربی می باشد که موظف است حداقل بیست روستا و حداکثر 40 روستای شهرستان را تحت پوشش قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم اکنون در استان اردبیل تعداد پنج واحد کتابخانه سیار در شهرستانهای اردبیل، نمین، گرمی، پارس آباد و مشگین شهر راه اندازی شده است.به گزارشخبرگزاری صدا و سیمااردبیل/ معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور گفت: کانونهای پرورش فکری کودکان و نوجوانان تاکنون حدود یک هزار کتابخانه در سراسر کشور ایجاد کرده است که از این تعداد 770 باب ثابت، 170مورد سیار، 57مورد پستی و 93 مورد نیز کتابخانه فراگیر ویژه کودکان با نیازهای ویژه است.قمری زاده با بیان اینکه کانونهای پرورش فکری کودکان و نوجوان محل مناسبی برای پرکردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان می باشد بر همکاری و تعامل مساجد، مدارس و مراکز فرهنگی با کانون تاکید کرد .به گزارشخبرگزاری صدا و سیمااردبیل/ در آئین راه اندازی کتابخانه سیار مشگین شهر رحیمی زاد فرماندار این شهرستان در سخنانی با بیان اینکه در فعالیتهای فرهنگی باید فرهنگ ایرانی اسلامی به عنوان مبنا قرار گیرد نسبت به تخصیص اعتبار برای رفع نواقص موجود کانونهای پرورش فکری کودکان و نوجوان مشگین شهر قول مساعد داد./

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۶۸۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی دو رویداد در باغ هنر برای کودکان و نوجوانان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما ، پنج هزار دانش آموز شرکت کنندگان رویدادهای باغ هنر هستند که تا ۱۷ اردیبهشت ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برپایی دو رویداد در باغ هنر برای کودکان و نوجوانان
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانات در جنوب کشور+فیلم
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانت در جنوب کشور+فیلم
  • عزت و اقتدار یک کشور در گرو هدایت صحیح نوجوانان وجوانان است
  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم
  • راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی اراک ضروری است
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • برنامه‌های جدید کانون پرورش فکری برای بچه‌ها
  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)