Web Analytics Made Easy - Statcounter

معصومه جهانچیامروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از رشت با بیان اینکه سه بازیکن گیلانی به اردوی تدارکاتی تیم ملی زیر 15 سال دعوت‌ شده‌اند اظهار کرد: 26 بازیکن از سراسر ایران به این اردو دعوت‌ شده‌اند که در بین آن‌ها سه بازیکن گیلانی نیز حضور دارد.

وی با اشاره به اینکه دعوت از این سه بازیکن می‌تواند انگیزه‌ای برای مربیان گیلانی در رده پایه‌ها باشد افزود: زهرا معصومی از خمام، مونا ثریا بین و فاطمه محمدی از رشت به اردوی تیم ملی دعوت‌شده‌اند که امیدواریم با تلاش بیشتر مربیان در بخش پایه‌ها بتوانیم در اردوهای بعد بازیکنان بیشتری به‌ویژه از سایر شهرستان‌های گیلان در اردوهای تیم ملی فوتبال بانوان داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی زیر 15 سال ایران با بیان اینکه مربیان باید به آموزش بازیکنان پایه در گیلان روی بیاورند گفت: در اردوهای اخیر تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال بانوان سه بازیکن از سالن حجاب شهرداری رشت دعوت‌شده‌اند که از شاگردان من و خانم واحدی می‌باشند.

وی افزود: بنده و خانم واحدی با هزینه شخصی این سالن را اداره می‌کنیم و علاوه بر ثریا بین و محمدی که به تیم ملی زیر 15 سال دعوت‌شده‌اند مائده عباسی نیز از همین سالن حجاب به اردوی تیم ملی فوتسال جوانان ایران به سرمربیگری خانم یاری دعوت‌شده است.

جهانچی با اشاره به اینکه بازیکنان دعوت‌شده به اردوی تیم ملی از نقاط مختلف کشور انتخاب‌شده‌اند گفت: اکثر این بازیکنان، سال گذشته نیز در اردوهای تیم ملی حضور داشتند و به دلیل کمبود وقت بازیکن جدید به تیم دعوت نشده است لیکن پس از بازگشت از مسابقات در اردوی استعدادیابی که اواخر شهریورماه خواهیم داشت مسلماً می‌توانیم نفرات جدیدی را شناسایی کرده و به اردوی تیم ملی دعوت کنیم.

وی در پایان ضمن گلایه از مسئولان بیان کرد: هنوز 100 میلیون تومانی که در شورای شهر مصوب شده بود و شهردار قول پرداختش را داده بود دریافت نکردیم و متأسفانه با 12 سال سابقه در تیمداری اینک به دلیل نبود اسپانسر در فصل جدید ممکن است نتوانیم تیم فوتسال در لیگ برتر داشته باشیم و مجبور به انصراف شویم.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۶۹۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد، میزبان اردوی تیم ملی اسکواش بانوان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی اسکواش بانوان برای شرکت در مسابقات قهرمانی تیمی آسیا از ۵ اردیبهشت در یزد تمرینات خود را آغاز می‌کنند.   فاطمه فلاحتی مرودست، نازنین تقی نژاد (یزد)، غزال شرف پور، دیانا مقری (گلستان)، فرشته اقتداری (کیش)، شکیبا قلی پور (مازندران)، پارمین نکوپایان، نارگل رمضان زاده (تهران) ۸ ملی پوشی هستند که زیر نظر الهام رمضانی مربی تیم ملی تا یازدهم اردیبهشت در اردو حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • دعوت از بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • کاراته کای نوجوان لرستانی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • ۲۰ بازیکن به اردوی تیم واترپلو زیر ۱۸ سال دعوت شدند
  • یزد، میزبان اردوی تیم ملی اسکواش بانوان
  • زنوزی: فصل بعد ۴-۵ بازیکن تیم ملی را جذب می‌کنیم/ یک سرمربی خوب خارجی به تراکتور می‌آوریم
  • دعوت والیبالیست های آذربایجان شرقی به اردوی انتخابی تیم ملی
  • دعوت اسکواش باز خوزستانی به اردوی تیم ملی
  • چه خبر از ورزشکاران استان
  • دو هرمزگانی به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دعوت شدند
  • ۴ بازیکن بعثت کرمانشاه به اردوی زیر ۲۰سال تیم ملی دعوت شدند