Web Analytics Made Easy - Statcounter

پروژه سد ماشکید سفلی از حیاتی ترین پروژه های شهرستان سراوان محسوب می شود که بخشدار بم پشت از کلنگ زنی این پروژه در هفته دولت سال جاری خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شستون تیمور کریم زایی بخشدار بم پشت از تجهیز روستای کوهک این بخش به اینترنت نسل سوم خبر داد و اذعان داشت: تجهیزات پروژه دکل تلفن روستایی در روستای بورویی که یکی از مطالبه های دیرین مردم این روستا بود از چند روز گذشته نصب و راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تشکر از بلوچزهی مدیرکل ارتباطات و فن آوری اطلاعات سیستان و بلوچستان در راستای رفع مشکلات ارتباطی این بخش، گفت: مشکل ارتباطی روستای مورت که دارای جمعیت ۱هزار و ۳۰۰ نفری با شرایطی ویژه از جمله قرار گرفتن در محور ارتباطی ترانزیتی بازارچه مرزی کوهک و همچنین برخوردار از چندین روستای اقماری است را مطرح کرده و خواستار پیگیری ارتقاء ارتفاع دکل روستای مورت و همچنین نصب تجهیزات دکل همراه اول مجهز به اینترنت شده است که مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قول پیگیری موضوع را داده است. بخشدار بم پشت با بیان اینکه سد ماشکید سفلی مبلغی بالغ بر ۵ هزار میلیارد ریال اعتبار پس از سفر دکتر نوبخت معاونت رییس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به بخش بم پشت در سال گذشته از‌ محل منابع صندوق توسعه ملی سرفصل مهار آب های مرزی ردیف اعتباری ایجاد شده است، خاطر نشان کرد: در سال جاری مبلغ ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای آغاز این پروژه عظیم از محل منابع ملی پیش بینی شده است. کریمزایی در ادامه از تعیین پیمانکار پروژه سد ماشکید سفلی در ۱۲ مرداد سال جاری خبرداد و افزود: کلنگ زنی این پروژه یکی از برنامه هایی است که قرار است در هفته دولت انجام گیرد. سد ماشکید سفلی در ۶۵ کیلومتری جنوب شرق شهرستان سراوان قرار دارد و قرار است جهت تأمین آب شرب شهرهای سراوان و سیرکان احداث شود. گفتنی است این پروژه یکی از حیاتی ترین پروژه های شهرستان سراوان محسوب می شود که علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان در سفری که در پنجم اردیبهشت سال جاری به این شهرستان داشته است از این پروژه به عنوان هدیه دولت تدبیر و امید نام برده که مقرر شده بود این پروژه پس از گذشت ۶۰ روز از سفر وی به این شهرستان کلنگ زنی شود که همچنان این وعده عملی نشده است. علی ای حال مردم بم پشت که مدت هاست در کوچه پس کوچه های وعده های دولتی به سر می برند باید منتظر بمانند که سرانجام کلنگ این پروژه در هفته دولت به زمین زده خواهد شد و یا همچنان باید چشم انتظار قطره ای آب بماند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۶۹۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان جنوبی از راه‌اندازی ۶ سایت اینترنت پرسرعت همراه در اتان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این سایت‌ها، ۵۸۰ خانوار روستایی از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مصطفی بهی با اعلام این خبر اظهار داشت: از ابتدای اردیبهشت تاکنون با راه‌اندازی 6 سایت دیگر توسعه شبکه ملی اطلاعات 6 روستای استان از خدمات مبتنی بر این شبکه و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

وی گفت: از این تعداد، 4 سایت جدید در روستا‌های جمز و مرغوب شهرستان طبس، حیدرآباد شهرستان نهبندان و سهک شهرستان درمیان احداث و راه‌اندازی شده و این روستا‌ها را از پوشش تلفن و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند کرده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان جنوبی افزود: همچنین با ارتقا تکنولوژی 2 سایت دیگر تلفن همراه، روستا‌های نوغاب شهرستان سربیشه و کلاته بالا (شهرک قدس) شهرستان قائنات، از پوشش اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

بهی، با بیان اینکه  این سایت‌ها با اعتباری بالغ بر 236 میلیارد ریال از محل منابع طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات راه‌اندازی شده اظهار داشت: با راه‌اندازی این سایت‌ها، خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت همراه، در دسترس بیش از 850 خانوار روستایی استان قرار گرفته است.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان باغات در نهاوند
  • وزیر ارتباطات رئیسی قرار است اینترنت را به «سرعت نور» برساند!
  • کلنگ‌زنی پروژه فاضلاب شهر قروه درگزین در سال‌جاری
  • پروژه قطار شهری اصفهان-نجف‌آباد آماده کلنگ‌زنی است
  • ۸۰ پروژه خیری در چهارمحال و بختیاری فعال است
  • پایگاه امداد و نجات بندر کری کلنگ‌زنی شد
  • اتصال ۲۶۰ روستای بالای ۲۰ خانوار آذربایجان غربی به اینترنت پرسرعت
  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم