Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث خبرگزاری برنا، حسن نوری با اشاره به نشت گاز کلر از ۳ کپسول هزار کیلوگرمی، در شهرستان دزفول گفت: در پی این حادثه، حدود ۹۰ نفر به بیمارستان نبوی شهرستان دزفول منتقل شده‌اند که ۵ نفر ا‌ز این افراد در بخش داخلی بستری و یک نفر در بخش CCU بستری هستند.

معاون فنی اورژانس کشور خاطرنشان کرد: ۲۴۰ نفر نیز به بیمارستان گنجویان منتقل که ۳۰ نفر در بخش‌های داخلی، پست سی سی یو، نروسرجری، ارتوپدی، جراحی مردان و جراحی زنان بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: ۱۰ کد آمبولانس اعزام شده به محل این حادثه هرکدام چندین مرتبه تجدید ماموریت شده‌اند.

گفتنی است، از شب گذشته بر اثر نشت گاز کلر از ۳ کپسول هزار کیلوگرمی، ستاد مدیریت بحران شهرستان دزفول تشکیل جلسه اضطراری داده همچنین ارتش برای کمک وارد عمل شده و بیمارستان‌های دزفول و اندیمشک و اهواز به حالت آماده‌باش کامل درآمده‌اند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۶۹۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد

به گزارش «تابناک»، محمد علیشاهی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه شامگاه جمعه هفتم اردیبهشت رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان سه دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام و تمامی مصدومان به بیمارستان طالقانی و بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

دیگر خبرها

  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • حال مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس ایرانی در ارمنستان مساعد است
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر از اراضی زارعی دزفول
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر در دزفول
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان