Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از انجمن‌های صنفی فرهنگ و هنر با انتشار نامه‌ای حمایت خود از سید‌عباس صالحی را برای تصدی پست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا،‌ جمعی از فعالان حوزه چاپ، نشر،‌ سینما و تئاتر حمایت خود را از سید‌عباس صالحی وزیر پیشنهادی فرهنگ دولت دوازدهم با انتشار پیامی اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این نامه آمده است:‌ « آنک که فهم، چارق جهاد به پا می‌کند و سلاح بکاء به دست می‌گیرد و از گودی قدسی قتلگاه ، زاد می‌گیرد و از کف پرعطش عباس، آب برمی‌دارد، و رو به خیمه سبز پنهان می‌رود، اخرجت الارض اثقالها تفسیر می‌شود و مفاتیح‌الغیب را عیان می‌کنند.‌

تهنیت‌گویان، شادمانی‌مان را بروز می‌دهیم از این که کسی از سلاله سابقون وصاحبان آن چارق، خداوندان آن سلاح و برخورداران آن زاد، و درآمدگان به آن خیمه، به سقایت شجره نور آمده است، و خدای را سپاس می‌گزاریم به خاطر آمدن کسی که بیش از پیش به فرهنگ، هنر و صنعت چاپ عزت بخشد.

ضمن قدردانی از زحمات و اقدامات استاد ارجمند جناب سید‌رضا صالحی امیری، تشکل‌های فرهنگ، هنر، مطبوعات، ناشران و اتحادیه‌ها و تشکل‌های صنعت چاپ سراسر کشور از جناب دکتر سیدعباس صالحی جهت مسئولیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که دل و قلبش در پرتو نورانی قرآن کریم و خدمت به فرهنگ اسلامی می‌تپد، حمایت قاطع می‌کنند.

اتحادیه و تعاونی ناشران و کتابفروشان تهران اتحادیه شرکتهای تعاونی ناشران کشور (آشنا ) اتحادیه ها و تشکل های صنعت چاپ سراسر کشور شرکت تعاونی مطبوعات ایران خانه سینما ، سینمای دفاع مقدس ، سینمای جوان خانه تئاتر نماینده 50 تشکل مصرف کنندگان کاغذ کشور کانون ها ، کلینیک ها و انجمن های سینما ، مطبوعات ، نشر و چاپ کشورانجمن صنفی مدیران رسانهانجمن کارتن و ورق ایران

انتهای پیام/

R1013198/P1013197/S4,35/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۶۹۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه ااطلاع رسانی جریان حکمت ملی عراق، سیدعمار حکیم، رییس جریان حکمت ملی عراق، در دیدار فرشاد مهدی‌پور، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران، و هیئت همراه وی، وضعیت فرهنگ و ارتباطات دو کشور و چشم‌اندازهای گسترش همکاری‌های عراق و جمهوری اسلامی ایران را مورد رایزنی قرار داد.

در این دیدار که در دفتر رییس جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، حکیم بر ضرورت تبادل تجارب در بخش‌های فرهنگی، هنری و آرشیوی تأکید کرد.

وی با اشاره به نیازهای جوامع اسلامی به برنامه‌هایی فرهنگی که آنان را در برابر هجمه فرهنگی و اندیشه‌های منحرف مصون نگه دارد، بر ضرورت حمایت از برنامه‌های هنری و تولید فیلم و سریال و استفاده از فناوری‌های نوین برای رساندن آن به مخاطبان تأکید کرد.

رییس جریان حکمت ملی عراق همچنین بر ضرورت توقف جنگ در غزه تأکید کرد و جامعه جهانی را در قبال پیامدهای آنچه در غزه می‌گذرد و سکوت در برابر کشتار و گرسنه نگه‌داشتن و نسل‌کشی مسئول دانست.

کد خبر 6096634

دیگر خبرها

  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • یادواره شهدای دانش آموز در یزد 
  • راهکار رفع ناترازی سوخت، اصلاح زیرساخت‌ها به‌منظور مصرف بهینه است/ لزوم حمایت از احداث صنایع پالایشی کوچک
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • سینه‌ این هنرمند لبریز از اشعار و عرفان بود
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • برای هنرمندی که سینه‌اش لبریز از زلالی مذهب و عشق بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی