Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-05@07:27:35 GMT

شما نظر بدهید/ چه نرخی برای ارز مناسب است؟

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۷۰۰۸۹

شما نظر بدهید/ چه نرخی برای ارز مناسب است؟

اقتصاد>اقتصاد کلان - ارز تک‌نرخی امروز دیگر فقط خواسته تجار نیست؛ وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم نیز در حال حاضر روی عملیاتی شدن آن هم تاکید دارند و هم وعده می‌دهند. اما سوال این‌جاست که چه نرخی برای ارز مناسب است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم، به خصوص مسعود کرباسیان و محمد شریعتمداری طی روزهای گذشته به شدت روی یکسان‌سازی نرخ ارز تاکید داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کرباسیان، وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی دیروز در دیدار با فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی ایران عنوان کرد که «اصل پذیرفته تغییر نرخ ارز و یکسان‌سازی نرخ از سوی دولت دوازدهم وجود دارد، اما باید شرایط مهیا شود.

ما نمی خواهیم این یکسان سازی، بازگشت پذیر باشد.» شریعتمداری، وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت نیز تاکید کرد: «اگر مسوولیت به عهده گیرم، در شورای پول و عتبار در زمینه رقابتی شدن نرخ ارز فریاد خواهم زد.» در این شرایط، سوالی که مطرح است، این‌که چه نرخی برای ارز تک‌نرخی مناسب است؟

شما کاربران خبرآنلاین می‌توانید دیدگاه خود را در این زمینه در بخش نظرات مطرح کنید.

35225

کلید واژه‌ها : نرخ ارز - ارز -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۷۰۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب‌نشینی تل‌آویو از شروط خود در توافق پیشنهادی با مقاومت فلسطین

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع فلسطینی آگاه در گفت و گو با شبکه المیادین تاکید کردند: توافق پیشنهادی که جزئیات آن منتشر شده پایه و اساس جدی مذاکراتی را تشکیل می‌دهد که ممکن است به یک توافق فراگیر قریب الوقوع منجر شود.

این منابع اضافه کردند: مساله مهم و حیاتی برای جنبش حماس که در این توافق نهایی نشده موضوع آتش بس است که باید صراحتاً در توافق ذکر شود.

آنها تصریح کردند: ما شاهد پیشرفت آشکار در این توافق پیشنهادی اخیر بودیم چرا که طرف صهیونیستی از شروط خود در خصوص بازگشت آوارگان فلسطینی و عقب نشینی دست برداشته است.

لازم به ذکر است که سایت شبکه المیادین امروز جزئیات توافق پیشنهادی سه مرحله‌ای را میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین منتشر کرد که بر اساس آن اسرای موجود نزد دو طرف آزاد شده و آوارگان فلسطینی به منازل خود بازمی گردند و نظامیان صهیونیست نیز به سمت مرزهای نوار غزه عقب نشینی می‌کنند.

کد خبر 6095175

دیگر خبرها

  • تمجید مالی از واکنش مناسب ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • رسانه عبری متن توافق پیشنهادی مبادله اسرا را منتشر کرد
  • حماس با پیشنهاد مصر موافقت کرد
  • ادعای رسانه صهیونیست:حماس با پیشنهاد مصر موافقت کرد
  • بررسی مصوبات پیشنهادی صنعتی مازندران برای سفر دولت
  • تاکید رئیس جمهور بر مردمی‌سازی و به‌کارگیری فناوری‌های روز در حفاظت محیط زیست
  • تاکید رئیس جمهور بر مردمی‌سازی و به کارگیری فناوری‌های روز در حفاظت محیط زیست
  • در بازار هیجانی ارز خریدار ندارد
  • عقب‌نشینی تل‌آویو از شروط خود در توافق پیشنهادی با مقاومت فلسطین
  • جزئیات توافق پیشنهادی آتش‌بس میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی