Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ سید حسین فاطمی صبح امروز در بازدید از دبیرستان دخترانه شبانه‌روزی امام خمینی(ره) بندرشناس از توابع بخش مرکزی شهرستان بندرلنگه، اظهار داشت: امروزه تربیت نسل انقلابی و پرورش دخترانی با فرهنگ و اخلاق اسلامی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به این که فلسفه وجودی سازمان آموزش و پرورش به دو مقوله آموزش علم و دانش و پرورش روح و روان دانش آموزان تقسیم می‌شود، افزود: حساسیت این این امر مهم در مراکز شبانه‌روزی و به‌ویژه دبیرستان دخترانه به مراتب بالاتر است چراکه دختران امروز مادران فردای جامعه‌اند و جامعه‌ای به تعالی خواهد رسید که مادرانی با فرهنگ غنی ایرانی، اسلامی معمار آن جامعه باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بندرلنگه حین بازدید خود از فعالیت جهادگران، ضمن ستودن ایثار و از خودگذشتگی ایشان به جهت شرکت در طرح هجرت 3 اضافه کرد: نقش اساسی شما جهادگران که بدون هیچ چشم‌داشتی در این گرمای طاقت فرسای تابستانی اقدام به زیباسازی و بهبود و ضعیت فضای آموزشی کلاس درس و حیاط مدرسه می‌نمایید به سان شهدایی است که در راه صیانت از ارزش‌های مکتب و اصلاح جامعه عمر خود را هزینه کرده‌اند.

عبدالزهرا لنگه‌ای مسؤول بسیج سازندگی نیز با اشاره به اینکه دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این حرکت جهادی خود دانش‌آموز واحد آموزشی دیگری بوده و روزانه از شهر تاریخی بندرکنگ به روستای بندرشناس در غرب بندرلنگه عزیمت می‌کنند، تصریح کرد: می‌توان انگیزه این جوانان و نوجوانان غیرتمند بندرکنگی را همکاری با مدیران دلسوز و معلمان خودسوز محفل افروز دانست که با تحمل کاستی‌ها و مشقت‌ها همواره در جهت ایجاد فضایی مطبوع و دلنشین می‌کوشند تا فضایی خلق نمایند که فرزندان این آب و خاک آینده‌سازان ایرن اسلامی باشند.


منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۷۰۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت وقف ۶ میلیاردی در بندرلنگه با نیت ترویج فرهنگ قرآن و نماز

 احمد قباد گفت: یک باب مغازه به ارزش ۶ میلیارد ریال، با نیت هزینه روزانه مسجد، آموزش و ترویج قرآن کریم و فرهنگ نماز در شهرستان بندرلنگه از سوی واقف خیراندیش احمد نجاتی وقف شد.

وی گفت: شهرستان بندرلنگه به لحاظ فرهنگی و بافت شهری قدمتی دیرینه دارد و مردم این دیار در تجارت و بازرگانی در کتب تاریخی از آنها یاد شده است، این موضوع در مقوله فرهنگی وقف که خیر جاری است نیز نام آنان را در زمره مردمی خیر، نیک اندیش و باایمان ثبت  کرده است

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • پاسخ فرهنگ انقلابی به نیازهای امروزی
  • لزوم تربیت چند ساحتی دانش آموزان
  • جامعه ورزشی نیازمند الگوی تربیت منش پهلوانی است
  • خدمات آموزشی دانش آموزان عشایر استان بوشهر مطلوب نیست
  • مقدمه زندگی در عصر جدید حضور در حوزه فناوری است
  • ضرورت سرمایه‌گذاری در حوزه تربیت هنرمند در گام دوم انقلاب
  • آزمون جذب مراقبت سلامت وزارت آموزش و پرورش ۱۴ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • ثبت وقف ۶ میلیاردی در بندرلنگه با نیت ترویج فرهنگ قرآن و نماز