Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@08:31:00 GMT

مدیر کل اوقاف اصفهان با خانواده شهید حججی دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۷۰۸۹۳

مدیر کل اوقاف اصفهان با خانواده شهید حججی دیدار کرد

اصفهان - سخنگوی اداره کل اوقاف اصفهان گفت: حجت الاسلام صادقی مدیر کل اوقاف اصفهان به نمایندگی از نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه به دیدار خانواده شهید حججی رفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حامد جعفر زاده اظهار داشت: روز شنبه ۲۱ مرداد ماه حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان جهت عرض تسلیت به مناسبت شهادت محسن حججی از مدافعان حرم به دیدار خانواده این شهید بزرگوار رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این دیدار مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: شهادت هنر مردان خداست و چه زیبا و چه پرشکوه است که بار دیگر مردانی از دیار علوی با نثار خون خود و شهادت در راه دفاع از آرمان‌های علوی، هنرمندانه سرود ایثار و شهامت و ظلم ستیزی سر دادند و به سوی معبود پر گشودند.

حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی در ادامه این دیدار افزود: غیورمردان و پاسداران مدافع حریم معصومیت و مظلومیت اهل بیت، آل الله، مردانه و جان برکف در زمانه‌ای که هلهله‌های شیطانی خوارج از مسیر انسانیت، دیانت و حق مداری، گوش فلک را می‌خراشد؛ به اعتبار عشق و ایمان خود به ولایت اهل بیت (علیهم السلام) در مقابل تکفیری‌های دست از عقل و عدل و انسانیت و دین شسته، ایستاده‌اند و با نثار خون خود از درخت تنومند اسلام ناب محمدی (ص) محافظت می‌کنند.

وی گفت: حرم مطهر اهل بیت(ع) خط قرمز انقلاب اسلامی است و اگر مورد تهدید دشمنان اسلام قرار بگیرد توسط مردم مومن و ولایتمدار ایران اسلامی با این مزدوران تکفیری به شدت برخورد می شود و جواب دندان شکنی به این افراد بی دین و کافر داده می شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در پایان توفیق، عزت و سربلندی را برای خانواده این شهید مدافع حرم خواستار شد و گفت: اینجانب این عروج سرافرازانه را به آن خانواده محترم و مردم شریف ایران تسلیت می‌گویم و از خداوند رحمان و غفار برای شهید محسن حججی، علو درجات و برای بازماندگان صبر و سلامت آرزومندم و از خداوند، عاجزانه مسئلت می‌کنیم تا نتیجه این دلاورمردی‌ها و رشادت‌ها را نابودی عناصر خودفروخته و خودسر داعش قرار دهد و پیوند انقلاب اسلامی به انقلاب حضرت مهدی(عج) هر چه زودتر محقق شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۷۰۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی

رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با خانواده سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی دیدار داشتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز و هم‌زمان با سالروز شهادت امام صادق (ع)، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و جمعی از سرداران و امیران سپاه و ارتش با خانواده سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی دیدار داشتند که تصاویر آن را در ادامه مشاهده می‌کنید:

کد خبر 750517

دیگر خبرها

  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • واکسیناسیون رایگان بیش از ۱۰ هزار راس دام در بافق
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • دیدار با خانواده شهید معلم در اندیمشک
  • طهرانچی: بانوان باید برای نقش‌آفرینی‌های جدی در جامعه آماده شوند
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی