Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلینیک دندانپزشکی سیار به‌منظور خدمات‌رسانی به مناطق محروم در شهرستان گنبدکاووس به‌بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس, رضا صابری ظهر امروز در مراسم افتتاحیه کلینیک سیار دنداپزشکی در شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس اظهار داشت: در راستای طرح تحول سلامت 80 کلینیک سیار دنداپزشکی در سطح کشور طراحی و ساخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هزینه هر دستگاه بالغ بر 350 میلیون تومان است و این دستگاه‌ها دارای یونولیت و رادیولوژی دنداپزشکی هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: لوازم مصرفی این دستگاه 8 میلیون تومان است که امید داریم خیران و سازمان‌های مردم نهاد در این راستا به ما کمک کنند.

صابری یادآور شد: این دستگاه سیار در قالب اتوبوس به‌مدت یک‌ماه در روستای حالی‌آخوند مستقر خواهد شد و خدمات دندانپزشکی را به مناطق اطراف این روستا به‌صورت رایگان ارائه می‌دهد.قرار است این دستگاه توسط سازمان‌های مردم نهاد در مناطق مخروم, مناطق آسیب‌پذیر و حاشیه شهر به همراه پزشکان و متخصصین خدمات ارائه دهد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس گفت: در گذشته ایستگاه بسیج جامعه پزشکی به صورت سیار افتتاح شده که در حال حاضر هم به صورت مستمر خدمات ارائه می‌دهد و همچنین نوآوران سلامت نیز در مناطق محروم خدمات پزشکی رایگان ارائه دادند و در آینده نزدیک یک دستگاه دیگر سیار دنداپزشکی از مرکز به استان گلستان و شهرستان گنبدکاووس ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

R41471/P41362/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۷۳۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز آزمایشگاه خدمات جامع سلامت روستایی لادیز میرجاوه به دستگاه سل کانتر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،  حامد کیخائی سرپرست مرکز بهداشت میرجاوه گفت: آزمایشگاه مرکز خدمات جامع سلامت روستایی لادیز به دستگاه سل کانتر با ارزش چهار میلیارد ریال برای ارائه خدمت از جمله تشخیص تالاسمی، کم خونی مادران باردار، انجام آزمایش CBC و عفونت‌های ویروسی تجهیز شد.

وی افزود: با راه اندازی این دستگاه امکان ارائه خدمات تشخیصی به بیش از ۱۶ هزار نفر از ساکنان بخش لادیز فراهم شده است.
کیخائی گفت: امیدواریم با تجهیز آزمایشگاه لادیز، خدمات آزمایشگاهی، با کیفیتی بهتر از قبل به شهروندان ارائه شود.

دیگر خبرها

  • راه اندازی نخستین مدرسه فریلنسری ایران
  • اورهال واحد سیار فرآورشی اسکید مونتد با ظرفیت بیش از ۵۰ هزار بشکه در روز
  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز
  • خدمات دندانپزشکی با استفاده حداکثری از ظرفیت گروه‌های جهادی ارائه می‌شود
  • بهره برداری از کلینک داندانپزشکی و درمانگاه شهید زارعی در بندرعباس
  • مدرسه فریلنسری ایران راه اندازی می‌شود
  • توسعه ارتباطات سیار با نصب و راه‌اندازی دکل اینترنت سرعت در قلعه خواجه
  • راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی اراک ضروری است
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • تجهیز آزمایشگاه خدمات جامع سلامت روستایی لادیز میرجاوه به دستگاه سل کانتر