Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@23:46:32 GMT

استقرار دفتر خدمات انتظامی پلیس +۱۰ در بادرود

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۷۴۱۰۷

استقرار دفتر خدمات انتظامی پلیس +۱۰ در بادرود

رییس شورای شهر بادرود نطنز، از استقرار دفتر خدمات انتظامی پلیس +۱۰ در بادرود تا یک ماه آینده خبر داد و گفت: با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان نطنز این دفتر در بادرود مستقر می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آوای نطنز؛ رئیس شورای اسلامی شهر بادرود، صبح امروز در مراسم بزرگداشت مقام خبرنگار که در شهرداری بادرود برگزار شد ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: شهر بادرود برای رسیدن به جایگاهی که درخور شان مردم این شهر است علاوه بر لزوم انجام کارهای عمرانی، باید بعضی از ساختارهای فرهنگی در آن نیز اصلاح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین میرزائیان افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه نقش مهمی در اصلاح ساختارهای فرهنگی به خصوص در حورهای ساماندهی آب های هرز، فضای سبز، نظافت و غیره دارند و می توانند مسئولان شهرداری و شورای اسلامی شهر را در تحقق این مهم یاری نمایند.

وی تصریح کرد: زمانی که رسالت خبری در شهر بادرود قوت گرفت و مشکلات مختلف در سطح شهر منعکس شد، مسئولان شورای شهر و شهرداری نیز توانستند گام های بلندتر و محکم تری در مسیر پیشرفت بردارند.

رئیس شورای شهر بادرود اضافه کرد: شهرداری برخلاف تمام کمبودهایی که به خصوص در حوزه تخصیص اعتبار وجود داشت توانسته کارهای مهمی را در حوزه عمرانی انجام دهد، هرچند این این فعالیت ها شاید درخور شأن مردم شهر نباشد.

وی همدلی و اتحاد را یکی از شاخصه های شورای شهر چهارم عنوان کرد و گفت: ارتباط با مسئولان کشوری و استانی برای تسهیل امور اداری به خصوص در زمینه های فنی و حرفه ای، ثبت اسناد، بهزیستی و اوقاف نتیجه این همدلی و اتحاد بود که با حمایت مردم انجام شد.

میرزائیان از استقرار دفتر خدمات انتظامی پلیس +۱۰ در بادرود تا یک ماه آینده خبر داد و اضافه کرد: با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان نطنز این دفتر در بادرود مستقر شده و این موضوع باعث می شود تا تعداد قابل توجهی از مراجعان به مرکز شهرستان بتوانند فعالیت های خود را در شهر بادرود پیگیری کنند.

وی همچنین از تلاش های شورای شهر بادرود برای جلوگیری از کوچک کردن مجموعه اداری اداره اوقاف بادرود و منحل کردن مجتمع های بهزیستی در روستاهای بخش امامزاده خبر داد و از همراهی امام جمعه بادرود در سفرهای استانی و کشوری شورای شهر برای پیگیری مطالبه های شهروندان قدردانی کرد.

رئیس شورای شهر بادرود خاطر نشان کرد: به طور حتم با شناسایی مسیرهای مشخص شده برای ارتباط با مسئولان استانی و کشوری برای پیگیری مشکلات شهر بادرود، شهروندان در چهار سال آینده شهر بادرود را در وضعیت بسیار بهتر از وضعیت کنونی خواهند دید.

شهردار بادرود از افزایش بودجه شهرداری از ۲۴ میلیارد ریال در سال ۹۲ به بودجه ۶۰ میلیارد ریالی در سال جاری خبر داد و گفت: یکی از برنامه های آینده شهرداری تحقق درآمد پایدار و راه اندازی واحدهای تولیدی با مشارکت سرمایه گذاران است.

مجید صفاری افزود: تکمیل بلوار امام رضا (ع)، احداث میدان روبروی بخشداری، روکش آسفالت فرسوده معابر سطح شهر و برنامه ریزی برای کاهش مصرف آب از جمله برنامه های پیش روی شهرداری در سال جاری است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۷۴۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور به موقع پلیس، مانع از خودسوزی یکی از شهروندان شد

‌به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانده انتظامی رشت گفت: در پی تماس شهروندی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام اقدام به خودسوزی خانمی حدوداً ۵۰ ساله در بلوار امام خمینی (ره)، بلافاصله، نزدیک‌ترین گشت انتظامی، جهت بررسی موضوع در محل حاضر شد و با همراهی و همکاری مردم، مانع از خودسوزی وی شده و دو بطری حاوی بنزین و الکل در اختیار را از وی دور کردند.

فرمانده انتظامی رشت افزود: برابر بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این خانم، در گذشته نیز، به دلیل مشکلات شخصی، چندین مورد اقدام به خودسوزی نافرجام نموده است. وی، به منظور بررسی زوایای بیشتر برای، به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6100845

دیگر خبرها

  • توقیف محموله ۱۵۲ تنی کالای قاچاق در ایرانشهر
  • حضور به موقع پلیس، مانع از خودسوزی یکی از شهروندان شد
  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در بادرود
  • شوراهای اسلامی در احصاء مطالبات مردم و ارائه راهکار برای رفع چالش‌ها پیشگام باشند
  • ضرورت راه‌اندازی دفتر تسهیل‌گری در شهرستان ابهر
  • اعتبارات مولدسازی باید به صورت بهینه استفاده شود
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • تخلفات در دفاتر پلیس+۱۰/ هر سال مجوز ۱۰ تا ۱۵ دفتر لغو می‌شود
  • تعلیق و لغو مجوز فعالیت ۲ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان