Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بیمارستان دامپزشکی خراسان‌جنوبی گفت: راه اندازی بخش دوم بیمارستان شرق کشور نیازمند 600 میلیون تومان اعتبار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کمیلی، رئیس بیمارستان دامپزشکی خراسان جنوبی در گفتگو باخاورستان، اظهارکرد: بیمارستان دامپزشکی سلامت اولین بیمارستان دامپزشکی شرق کشوراست که دارای بخش های آزمایشگاه، رادیولوژی، اتاق عمل، بخش تشخیص بیماری‌های طیور، داروخانه و مرکز واکسیناسیون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مهمترین اهداف راه اندازی این بیمارستان را کمک به تولید کنندگان دام وطیور استان با راه اندازی و تجهیز آزمایشگاه دامپزشکی مجهز به آخرین تکنولوژی‌های روز بیان کرد و افزود: کمک به کنترل بیماریهای مشترک بین انسان و دام و افزایش سطح سلامت در حیوانات خانگی از دیگر اهداف راه اندازی این بیمارستان است.

رئیس بیمارستان دامپزشکی خراسان‌جنوبی ادامه داد: ارتقاء سطح خدمات دامپزشکی استان و کمک به تولید کنندگان استان اعم از طیور، دام، زنبورعسل، ماهی، شترمرغ، شتر از دیگر اهداف راه اندازی این بیمارستان است.

کمیلی گفت: با تجهیز آزمایشگاه بیمارستان و راه اندازی بخش pcr کمک شایانی به کنترل بیماری‌های طیور و واکسیناسیون موثرتر و افزایش بهره وری تولید کنندگان دام و طیور در سطح استان انجام خواهد گرفت.

وی ادامه داد: همچنین با تجهیز بخش واکسیناسیون طیور بیمارستان به تجهیزات مدرن واکسیناسیون اتومات کمک زیادی به کاهش بیماری‌های طیور استان خواهد شد.

رئیس بیمارستان دامپزشکی خراسان‌جنوبی بیان کرد: این بیمارستان در حال حاضر در ٣٥٠ متر مربع احداث شده و ان‌شاءالله با احداث و راه اندازی فازدوم بیمارستان امکان درمان دام‌های سنگین هم در محل وجود خواهد داشت.

کمیلی یادآورشد: در حال حاضر جهت کنترل و درمان دام‌های سنگین دامپزشک و نیروهای بیمارستان با مراجعه به دامداری‌ها جهت درمان دام اقدام می‌کنند.

وی گفت: تاکنون جهت راه اندازی این بیمارستان، یک میلیارد و 600 میلیون تومان هزینه شده است و هشت نفر اعم از دکتر دامپزشک و کاردان دامپزشک در بیمارستان مشغول به کار هستند که با راه اندازی بخش pcr، آزمایشگاه، بخش مکانیزه و مدرن واکسیناسیون طیور امکان بکارگیری نیروی‌های تخصصی دامپزشکی هم وجود خواهد داشت.

وی افزود: جهت راه اندازی دو بخش فوق حداقل ٦٠٠ میلیون تومان سرمایه ثابت نیاز است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۷۴۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)

قباد محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در راستای توسعه متوازن تجهیزات پزشکی در مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) و با پیگیری‌های صورت گرفته، پس از ماه‌ها تلاش بی وقفه، دستگاه MRI نسل جدید در این مرکز راه اندازی و اولین MRI (به صورت آزمایشی) انجام شد.

وی گفت: این دستگاه از سری محصولات تولیدی کمپانی فیلیپس، مدل ۵۳۰۰ بوده و از وجوه تمایز آن نسبت به سایر دستگاه‌های مشابه موجود، عدم نیاز به تزریق متناوب هلیم می‌باشد که این امر از جنبه‌های اقتصادی و عملکردی بسیار حائز اهمیت است و ارزش تقریبی روز این دستگاه نزدیک به ۷۰۰ میلیارد ریال برآورد می‌گردد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ابراز امیدواری کرد: با بهره برداری از این دستگاه شاهد توقف اعزام بیمار به خارج از بیمارستان برای انجام تصویربرداری بر مبنای MRI باشیم و تا حدودی رفاه نسبی برای همشهریان به همراه داشته باشد.

محمدی افزود: با پیگیری‌های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، یک دستگاه MRI سه تسلا از سری محصولات تولیدی کمپانی زیمنس در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب راه اندازی شده و ارزش تقریبی روز این دستگاه ۵۰۰ میلیارد ریال است.

وی اضافه کرد: با نصب و راه‌اندازی این دستگاه در اسلام آباد غرب علاوه بر ارتقا سطح کیفی خدمات درمانی، مردم غرب استان از مراجعه به مرکز استان بی نیاز خواهند شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند اجماع استانی است
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • اجرای طرح واکسیناسیون طیور در زنجان
  • ملزم بودن رعایت پرهیز‌های دارویی آنتی بیوتیکی طیور زنده قبل از ارسال به کشتارگاه‌ها
  • سمنان در صدر لیست تنوع داروی دامی
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • تجهیز اتاق عمل بیمارستان زرقان به میکروسکوپ چشم پزشکی