Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- رییس مجتمع آموزش عالی و فنی و مهندسی اسفراین گفت: به دلیل طلب این مجتمع از مجتمع فولاد، هتل ساریگل این شهرستان با تلاش های نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی به مجتمع آموزش عالی و فنی و مهندسی اسفراین واگذار شد.

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی حیدری در نشست خبری با خبرنگاران طلب این مجتمع را هفت میلیارو و ۶۵۰ میلیون تومان عنوان کرد و اظهار کرد: این هتل به منظور استفاده خوابگاه دانشجویی پسران با مساحت ۷ هزار متر در ۶ طبقه به مجتمع آموزش عالی این شهرستان واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای تجهیز این خوابگاه دانشجویی چهار میلیارد ریال اعتبار از محل صندوق رفاهی وزارت علوم و تحقیقات اختصاص یافته که در هفته دولت این خوابگاه دانشجویی با ظرفیت ۵۰۰ نفری با تجهیزات کامل به بهره برداری می رسد.

حیدری در خصوص احداث خوابگاه دخترانه خیرساز نیز گفت: همچنین این مجتمع به دلیل نبود فضای مناسب به منظور تامین خوابگاه دانشجویی دختران به کمک خیرین این شهرستان خوابگاهی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع در حال ساخت دارد.

این مسئول افزود: این خوابگاه در ۴ سقف، ۲۷ اتاق و با ظرفیت ۱۶۲ نفر احداث خواهد شد که نیاز به ۲۰ میلیارد ریال اعتبار دارد.

حیدری افزود: تا کنون حدود ۸۰۰ میلیون از اعتبار پروژه خوابگاه خیر ساز تامین شده و همچنان نیازمند مشارکت خیرین در این پروژه هستیم.

وی در ادامه از جذب ۸۲۰ نفر دانشجو در سال تحصیلی جدید خبر داد و افزود: خرداد ماه امسال حدود ۲۵۰ دانشجو از این دانشگاه فارغ التحصیل شدند.

وی ادامه داد: این مجتمع آموزشی در حال حاضر با ایجاد ۹ رشته کارشناسی، دو رشته کاردانی و دو رشته کارشناسی ناپیوسته فعالیت می کند.

رییس مجتمع آموزش عالی و فنی و مهندسی اسفراین همچنین گفت: رایزنی ها برای اخذ رشته در مقطع ارشد با توجه به سند آمایش سرزمین در دستور کار مجتمع قرار دارد.

حیدری در ادامه همچنین از برگزاری اولین کنگره ملی مشاوره و سلامت با هدف بررسی راهکارهای پیشرو برای کاهش معضلات اجتماعی در اسفند ۹۶ خبر داد.

وی خرید ۱۵۰۰عنوان کتاب با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیون تومان، تجهیز ازمایشگاه ها و کارگاه های مجتمع با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان و برگزاری اولین همایش ملی آیین فتوت و جوانمردی در ۱۴ فروردین همزمان با برگزاری مسابقات کشتی باچوخه اسفراین و... را از جمله اقدامات مجتمع اموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین عنوان کرد.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۷۴۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصر امروز، آغاز نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ معاون آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در سومین جلسه کارگروه استانی پیاده سازی آمایش آموزش عالی و مدیریت طرح تحول در دانشگاه اصفهان گفت: این رویداد بین المللی با حضور محمد اسلامی، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران، مدیران ارشد صنعت هسته‌ای، متخصصان داخلی و خارجی و ... عصر امروز در اصفهان برگزار می‌شود.
در این نشست هدف از این طرح را ساماندهی رشته های تحصیلی بویژه در مقطع کارشناسی عنوان کرد و گفت؛ پیاده سازی استانی آمایش عالی و مدیریت طرح تحول استان اصفهان ضروری است.قاسم عموعابدینی افزود ؛کارگروه استاتی در هر استان تشکیل و موارد مرتبط با تکالیف مقرر در بند آمایش آموزش عالی در سطح استان را بررسی ، تدوین و به شورای گسترش آموزش عالی پیشنهاد می دهد. وی گفت ؛ آموزش عالی در سطح استان با هدف رعایت اصل عدالت آموزشی و توجه به نقاط محروم و مرزی الزامی است.

دیگر خبرها

  • مجلات مطالعات اسلامی وپژوهش‌نامه تبلیغ و ارتباطات دینی رونمایی شد
  • مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد
  • مراسم تجلیل از ۴۰۰ معلم در عالی‌شهر برگزار شد
  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم وفنون هسته‌ای دراصفهان آغاز می‌شود
  • عصر امروز، آغاز نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • سهم ۱۹ درصدی آموزش عالی از کل بودجه عربستان/ دولت به دانشگاه‌ها آزادی عمل می‌دهد
  • پالایشگاهی که قرار بود در دولت قبل به‌دلیل زیان‌ده‌بودن، رایگان واگذار شود، سال پیش به سوددهی ۱۲ هزار میلیارد تومانی رسید
  • پالایشگاه آبادان که در دولت گذشته قرار بود رایگان واگذار شود، به سوددهی رسید
  • آموزش مکانیک خودرو مجتمع فنی تهران پایتخت