Web Analytics Made Easy - Statcounter

«هما داودی گرمارودی» نایب رییس کانون وکلای دادگستری درباره معرفی اوایی به عنوان وزیر دادگستری به مجلس شورای اسلامی به خبرنگار سیاسی برنا گفت: آقای «آوایی» شخصیتی متدین و راست کردار است. در بحث بررسی عادلانه و عدالت حقوقی ایشان بسیار معتقد و پایبند است. زمانی که ایشان در مناسب قضایی بود، همواره به موضوع مسأله و دادرسی عادلانه عمل می‌کرد و احترام ویژه ای برای وکلا و اصحاب دعوا قائل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: «آوایی» وکلا را به عنوان یکی از اعضای دادرسی تلقی می کرد. ما امید داریم با انتصاب ایشان این فضا بازهم بازتر شود. با حضور ایشان در وزارت دادگستری امیدواریم تأمینات و تضیمناتی که وکلا در مقام دفاع که همان مسئولیت هایی است که یک قاضی دارد ارتقا پیدا کرده و وکیل به عنوان یکی از ارکان رکن دادرسی قدرت عمل بیشتری پیدا کند.

او درپایان درباره حمایت سایر حقوقدان ها افزود: به دلیل موضوعاتی که مطرح شد، که همه اساتید و حقوقدان ها از ایشان حمایت قاطع به عمل آوردند و امیدواریم بتوانیم نتایجی که جامعه حقوقی به آن امید بسته است با ایشان به آن دست پیدا کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۷۴۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان با حضور رئیس کل داگستری استان فارس در کانون شهیدعسکری اداره آموزش وپرورش کازرون برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد از خدمات حجت السلام مصطفی انصاری فرد تقدیر و دکتر محمد حسن اتحاد نژاد به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون معرفی شد.

دیگر خبرها

  • «انقلاب میخک» پرتغال که منجر به دموکراسی در این کشور شد را بشناسیم
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • آزادی فردی و اجتماعی باید مطابق شریعت باشد
  • بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی
  • سینما باید مسیر درست جامعه را نشان دهد
  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد