Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، صحبت ای جنجالی مهرداد میناوند در یک برنامه تلویزیونی علیه مهدی رحمتی و علیرضا منصوریان باعث شد تا موجی از واکنش ها به راه بیفتد.

در این بین روزبه چشمی هافبک تیم فوتبال استقلال با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود در کنار مهدی رحمتی نسبت به صحبت های میناوند واکنش نسبتا تندی نشان داد و اشاره کرد کسانی که پشت سر رحمتی حرف می زنند دقیقا به همان جا تعلق دارند؛ یعنی پشت سرش!

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۷۵۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عنایتی به باخت مقابل پرسپولیس؛ از فوتبال بازی کردن‌مان راضی نیستم!

رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره باخت به پرسپولیس صحبت کرد.

رضا عنایتی بعد از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت:

امروز برای تیم ما آن چیزی که انتظار داشتیم اتفاق نیفتاد. به پرسپولیس بابت سه امتیاز تبریک می‌گویم. ما چیزی که انتظار داشتیم نبودیم، ولی تلاش بچه‌ها فوق‌العاده خوب بود. متأسفانه طی دو روز گذشته و پیش از آنکه برای بازی برابر پرسپولیس آماده شویم، برای ما اتفاق بدی افتاد و سه بازیکن اصلی ما دچار مصدومیت شدند.

وی در ادامه افزود:

فرشید اسماعیلی که خیلی می‌توانست در این بازی به ما کمک کند، ابراهیم صالحی و دانیال جهانبخش به دلیل مصدومیت نتوانستند در این بازی حاضر باشند. امروز با کمبود بازیکن مواجه بودیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با اشاره به کیفیت تیم فوتبال پرسپولیس و کمبود تعداد بازیکنانش، تصریح کرد:

می‌دانستیم با تیمی کاملاً حرفه‌ای مواجه می‌شویم. شاید 80 درصد بازیکنان این تیم در حد ملی هستند. ما تلاش‌مان را کردیم و مجبور شدیم از بازیکن رده نوجوانان خودمان استفاده کنیم. ما هر بازی دو یا سه بازیکن اینطوری داریم.

عنایتی با اشاره به عملکرد تیمش مقابل پرسپولیس، گفت:

واقعاً بچه‌ها همه توان‌شان را برای یک بازی خوب گذاشتند، ولی فکر می‌کنم آن چیزی که توقع داشتیم، نشد. جا دارد از بچه‌های خودم تشکر کنم همه توان و انرژی‌شان را گذاشتند. باید چند روزی را استراحت کنیم.

وی درباره برنامه‌اش برای خودروسازان در ادامه لیگ برتر، تأکید کرد:

سال نو را پیشاپیش به شما و همه مردم تبریک می‌گویم و امیدوارم سال پُر خیر و برکتی باشد. باید چند روزی کنار خانواده استراحت کنیم و با انرژی بیشتر امیدواریم برگردیم و نتایجی در خور پیکان بگیریم و ان‌شاءالله این تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

سرمربی پیکان راجع به اینکه انتظار هواداران پرسپولیس شاید سبک بازی بسته و دفاع اتوبوسی از پیکان بود، اظهار داشت:

خودم در تیم‌هایی که بودم و حتی با تیم‌هایی به لحاظ نفرات ضعیف‌تر مقابل تیم بزرگتر قرار گرفتیم، همیشه ما یک فلسفه برای خودمان داریم که نتیجه را به هر قیمت نمی‌خواهیم. قصد داریم آنها که فوتبال را می‌بینند و آن را می‌فهمند جنبه خوب فوتبال را ببینند.

وی ادامه داد:

ما تاکتیک‌هایی برای خودمان داریم. درست است که بازی باب میل ما پیش نرفت. اکثر بازی‌های‌مان را با مالکیت خوب پیش بردیم. بچه‌ها امروز یک مقداری در شوک بودند. نبود سه بازیکن تأثیرگذار در بازی می‌تواند تاکتیک و نتیجه را تغییر بدهد. افشین صادقی 16، 17 ساله مقابل پرسپولیس بازی کرد. اینها برای من خوشایند است. ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و فلسفه خودمان را با هر نتیجه‌ای که رقم بخورد، آن را انجام می‌دهیم.

عنایتی در مورد اینکه چرا پس از صحبت با داور کارت زرد دریافت کرد، گفت:

آقای علی اسماعیلی (مدیر رسانه‌ای پیکان) در مورد داوری صحبت کرد و من زیاد نمی‌توانم صحبت کنم. داورها کم‌طاقت شدند. یعنی صحنه‌ای که من کارت گرفتم بینی و بین الله بروید بپرسید من چه گفتم. فقط به داور چهارم گفتم «شما صحنه را دیدید، چرا کمک نمی‌کنید؟» همین! قرار نیست که شرایط را خیلی خطرناک کنیم. قرار نیست که اصلاً حرفی نزنیم! مگر می‌شود به داور حرفی نزد؟!

وی افزود:

آقای کوپال ناظمی مگر این فحش و توهین است؟ در سیرجان ابتدا توپ به سر و بعد به دست بازیکن ما برخورد کرد، علیه ما پنالتی گرفتند. اینجا که دقیقاً توپ به دو دست برخورد کرد. حالا کارشناسان درباره آن صحبت می‌کنند. ما از این صحنه‌ها خیلی از اول فصل داشتیم.

سرمربی پیکان خاطر نشان کرد:

تیمی که تماشاگر نداشته باشد، همین است و کسی به آن نمی پردازد. بازیکن 16، 17 ساله بازی بدهید، همین است. داوری اینطوری باشد همین شکلی است. من نمی‌خواهم وارد این موضوعات شوم. آقای علی اسماعیلی در این مورد صحبت کرد. ما عادت برای اعتراض به داوری نداریم. ما گفته‌ایم احترام، احترام، احترام. خسته نباشید به جامعه داوری می‌‌گوییم و ان‌شاءالله در سال جدید با یک رویکرد جدید ادامه بدهیم و روز به روز فوتبال‌مان بهتر شود.

عنایتی درباره دلیل تعویض زودهنگام حامد پاکدل مقابل پرسپولیس، اظهار داشت:

حامد پاکدل یکی دو بار با شانه زمین خورد. من ترسیدم. ما همینطوری یار نداریم و بالاخره حامد جزو بازیکنان تأثیرگذار ماست. من دیدم که بازیکن به خاطر تیم با درد بازی می‌کند. خودم در این شرایط زرنگ هستم و نخواستم ریسک کنم. نخواستم اتفاقات بدتری برای ما بیفتد، چون بازی‌های حساسی پیش رو داریم. پاکدل را تعویض کردم که برای باز‌ی‌های پیش رو ریکاوری کند و ان‌شاءالله بتوانیم از او استفاده کنیم. او برای ما فوق‌العاده بازیکن تأثیرگذاری است.

وی  در پاسخ به این سؤال که آیا پرسپولیس را در حد تیم قهرمان لیگ برتر می‌بیند، گفت:

تیم‌هایی که با یکسری شرایط خاص در لیگ رقابت می‌کنند، کاملاً مشخص هستند، تیم‌های استقلال، پرسپولیس، تراکتور و سپاهان. همیشه تیم‌های ما در جدول سه تکه هستند. پنج تیم اول برای قهرمانی، پنج تیم دوم برای وسط جدول و پنج تیم سوم متأسفانه برای عدم سقوط تلاش می‌کنند. یعنی که ابتدای فصل به کسی بگویید این سه گروه را جدا کن، این کار را انجام می‌دهد. این مورد، چیز خاصی نیست.

عنایتی در مورد شرایط پرسپولیس تصریح کرد:

پرسپولیس جزو گزینه‌های قهرمانی است و بازیکنان فوق‌العاده باکیفیت و هواداران بسیار خوبی دارد. فکر می‌کنم امروز روز خوب پرسپولیس مقابل ما بود. به هر حال این را می‌گویم آنها فوق‌العاده خوب مقابل ما بازی کردند، هر چند که ما قابل انتظار نبودیم. البته شما لطف داشتید و گفتید بازی خوب بود، اما من از نحوه فوتبال‌مان راضی نیستم، چون ما قبلاً فوتبال به مراتب بهتری از این بازی کرده بودیم.

سرمربی پیکان راجع به اینکه آیا دستور خطای شدید یا مصدومیت بعضی بازیکنان پرسپولیس را به بازیکنان خود داده بود، گفت:

سؤال شما، اصلاً سؤال خوبی نیست، چرا که ما فوتبال بازی می‌کنیم که اخلاق و شادابی به دست بیاوریم. اینطور نیست که خدای ناکرده از بازیکنی بخواهیم این کار را انجام بدهد. اگر اینطور باشد هیچ استعدادی در دنیای فوتبال رشد نمی‌کند. اگر اینطور باشد اول کار باید پای رونالدو را قطع و مسی را ضربه فنی کنیم! ما از این اخلاق‌ها نداریم. اول جوانمردی، رفاقت و بعد رقابت که آنهم در زمین است. بعد از آن هر اتفاقی می‌خواهد بیفتد، بیفتد.

از دست ندهید ????????????????????????

سوارز، فازت چی بود؟! (شوخی با ورزشکاران) سرمربی لیگ برتری به بازیکنش سیلی زد! خطر در کمین فوتبالیست‌های قمارباز! جرائم انضباطی بیشتر شده چون تورم بالا رفته! آردا گولر و بدشانسی بزرگی که مانع یک سوپرگل شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • واکنش ستاره استقلال به شایعه درگیری با نکونام
  • ستاره فوتبال جهان: عاشق ایرانم | هلندی صحبت کردن علیرضا جهانبخش به شدت...
  • هاشمی نسب و تکرار صحبت های دربی در بازی با هوادار؛ آنها هیچی نیستند!
  • لقبی که مهدی رحمتی به یحیی گل‌محمدی داد
  • صحبت‌های عجیب مهدی ترابی بعد از برد پرسپولیس
  • واکنش کوتاه ستاره استقلال به شکایت پرسپولیس
  • واکنش عنایتی به باخت مقابل پرسپولیس؛ از فوتبال بازی کردن‌مان راضی نیستم!
  • در نقد صحبت های مهدی هاشمی نسب؛ وقتی جای بدهکار و طلبکار عوض می‌شود!
  • هرگونه صحبت له یا علیه نامزدهای انتخاباتی توسط مجریان ممنوع است
  • مهدی رحمتی و بحث فوتبالی در کلاس‌های زبان انگلیسی!