Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: وصیت‌نامه صوتی این شهید به فرزندش بسیار جالب است، او در این وصیت‌نامه می‌گویدعلی‌جان نام تو را علی گذاشتم که همواره در مسیر امیرالمؤمنین حرکت کنی؛ وصیت، اسارت، مردانگی‌ و نوع شهادت شهید حججی برای ما درس و عبرت بود.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد امروز(یکشنبه) در مراسم گرامیداشت شهید محسن حججی، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی کمتر پیش می‌آید که گروهی از فرماندهان نظام را برای شرکت در مراسم یادبودی اعزام کنند که در این جلسه شاهد حضور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم، البته رهبری همواره به فکر شهدا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: پدر و مادر حججی با صبر و ایمان فرزند خود را بدرقه کردند. ایمان و خلوص شهید از ویژگی های بارز او بوده است چراکه خداوند عشق و محبت چنین افرادی را در دل انسان‌های مؤمن قرار می‌دهد که محسن عزیز مِهری را به دل همه مردم ایران نشاند و ویژگی دیگر آن است که شهید حججی مظلومانه به شهادت رسید.

امام جمعه اصفهان گفت: شهید حججی مانند سالار شهیدان امام حسین (ع) به شهادت رسید. به نظر می‌رسد خنجر را آن داعشی ملعون از پشت سر به گردن مقدس این انسان پاک زده و سر را همانند مولای ما حسین(ع) از قفا بریده است.

طباطبایی‌نژاد یادآور شد: وصیت‌نامه صوتی این شهید به فرزندش بسیار جالب است، او در این وصیت‌نامه می‌گوید"علی‌جان نام تو را علی گذاشتم که همواره در مسیر امیرالمؤمنین حرکت کنی"؛ وصیت، اسارت، مردانگی‌ و نوع شهادت شهید حججی برای ما درس و عبرت بود.

وی با اشاره به فیلم خداحافظی شهید حججی با خانواده گفت: نکات عمیقی در این فیلم وجود دارد، درست است که شهید حججی گفته من نذر کرده‌ام که پیش از رفتن پای پدر و مادرم را ببوسم اما این به خاطر این بود که پدر و مادر راضی به رفتن او شوند. او در هنگام وداع هیچ اشکی نریخت.

وی اضافه کرد: به کوری چشم آنان جوانانی که الآن داریم آگاه‌تر، با ایمانی قوی‌تر و دانشی بیشتر از حتی جوان‌های اوایل انقلاب هستند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان افزود: در جایی وقتی از شهید پرسیده شده که چرا در این موقعیت زمانی به جنگ می‌روی پاسخ داده که من زرنگ هستم و می‌خواهم 2 مرتبه به شهادت برسم، علاوه بر مبارزه در دفاع از حریم حضرت زینب(س) از خداوند می‌خواهم من را مجدداً احیا کند و در رکاب امام زمان(عج) هم به شهادت برسم.

طباطبایی‌نژاد گفت: گاهی انسان در مقابل رشادت‌های این افراد از خود مأیوس می‌شود ولی بدانید خداوند عالم را برای این شهدای عزیز خلق کرده نه برای عقب‌افتادگانی مثل ما، جهان برای این انسان‌های پاک و وارسته خلق شده است.

وی اضافه کرد: به کوری چشم آنان جوانانی که الآن داریم آگاه‌تر، با ایمانی قوی‌تر و دانشی بیشتر از حتی جوان‌های اوایل انقلاب هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۷۵۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام احمد لقمانپور اظهار داشت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) در قم تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

 وی افزود: مراسم تشییع این دو شهید والامقام، روز جمعه 14 اردیبهشت ساعت 16:30 دقیقه از میدان آل یاسین تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در صحن اصلی این مکان مقدس به خاک سپرده می‌شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای 5 و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس قوه قضائیه در راستای عدم تأثیرپذیری از فضاسازی‌ها
  • تاریخ شهادت امام جعفر صادق(ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • گرامیداشت شهید جاویدالاثر احمد قلی قائدی در بن