Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@09:47:40 GMT

برگزاری همایش ملی گرافیک و کاریکاتور آب و تراب در یزد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۷۵۳۰۳

فراخوان نخستین همایش ملی گرافیک و کاریکاتور آب و تراب منتشر شد.

به گزارش ایسنا، مهم‌ترین هدف این همایش، فرهنگ سازی و استفاده از ظرفیت هنرمندان در تولید آثاری در خصوص خانواده و فرهنگ ازدواج است.

همایش آب و تراب در چهار بخش پوستر، اینفوگرافی و گرافیتی(دیوار نگاری)، طراحی جلد و کارت دعوت(عروسی) و کاریکاتور با موضوعاتی همچون جامعه خانواده محور، ترویج ازدواج موفق، خانواده و اوقات فراغت، ترویج سنت‌های پسندیده در امر ازدواج، تکریم سالمندان در خانواده، آسیب‌های اجتماعی و عوامل تزلزل نهاد خانواده، شهریور‌ماه سال جاری در یزد برگزار خواهد شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، این همایش توسط موسسه فرهنگی هنری توسعه آسمان هنر با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان یزد و دفتر امور اجتماعی استانداری یزد برگزار می‌شود .

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های 15-03536274712 تماس گرفته یا از طریق کانال تلگرامی @ abotorabfestival و شماره تلگرامی 09128961713 با دبیرخانه همایش در ارتباط بوده، فراخوان و شرایط حضور در همایش را دریافت کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۷۵۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده‌روی در مهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت همایش پیاده‌روی با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از مسئولان و کارکنان اداره های شهرستان مهر از شبکه بهداشت و درمان تا بوستان شهدای شهر مهر برگزار شد.

در این همایش پیاده‌روی بیش از ۳۰۰ نفر از دانش آموزان دختر مدارس شهر مهر نیز حضور داشتند.

در پایاناین مراسم پیاده روی از شرکت کنندگان پذیرایی شد.

دیگر خبرها

  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • برگزاری همایش پیاده‌روی در مهر
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • تکرار قصه ناتمام زن‌کشی/ زیبا؛ زن ارومیه‌ای که تاوان طلاقش را با مرگ داد
  • ادامه درخشش بیرانوند در قطر/ ملی پوش تراب به مرحله شوت آف رسید
  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان
  • وام بزرگ ۳۰۰ میلیون تومانی را از این بانک‌‎ها دریافت کنید
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • برگزاری مراسم ازدواج ۱۰۰ زوج جوان در شهرستان قشم