Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ در پیام تسلیت مهرداد عظیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری به مناسبت شهادت شهید سرافراز مدافع حرم محسن حججی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
«به شهدای دفاع از حریم اهل‌بیت علیهم‌السلام به‌طور ویژه افتخار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» امام خامنه ای (دام ظله العالی)

امروز در اوج دشمنی اسکتبار جهانی، صهیونیسم بین الملل و مرتجعین وهابی و دست نشاندگان تکفیری آنان که خوارج از حریم دین و انسانیت هستند، امنیت بی نظیر سرزمینمان را مرهون مردان مردی هستیم که با مهاجرت و مجاهدت در راه خدا از جان خود در دفاع از مرزهای اعتقادی جمهوری اسلامی و حریم اهل بیت علیهم السلام گذشتند.

رضوان الهی بر شهید محسن حججی که در امتداد خط سرخ شهادت از کربلای امام حسین علیه السلام تا جبهه های نبرد حق علیه باطل در دفاع مقدس ملت ایران، درس ایثار، وفاداری و ولایت پذیری آموخت و از آزمون غیرت ، مردانگی و ایستادگی در برابر ظلم سرافراز بیرون آمد.

امروز شهادت حسین گونه این شهید بزرگوار که از نسل سوم دانش آموختگان مکتب امام راحل عظیم الشان (ره) و از بسیجیان جان بر کف ولایت بود، مهر تأییدی بر حقانیت راه نظام مقدس جمهوری اسلامی در مواجهه با خط باطل استکبار، صهیونیسم و وهابیت تکفیری و دفاع از محور مقاومت است.

عروج ملکوتی این شهید والامقام که جانانه ندای «هل من ناصر» امام زمان خود را پاسخ داد و شهادتش صدق گفتارش در ولایت مداری را گواهی کرد، تذکری است تا راهی را که او و همرزمانش در دفاع از حریم دین، مکتب و خط ولایت پیمودند و معبری که در دنیای فتنه زده کنونی برای رسیدن به حقیقت، جان پاکشان را برای گشودن آن تقدیم کردند، فراموش نکنیم.

امروز وظیفه آحاد جامعه اسلامی در هر جایگاهی تلاش برای زنده نگهداشتن یاد شهدای مظلوم مدافع حرم و تبیین راه و آرمان بلند آنهاست.

مدیریت و کارکنان صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت این فرزند برومند ولایت به محضر امام عصر حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مردم مؤمن ،ولایتمدار و شهید پرور نجف آباد، بویژه خانواده معظم و ارجمند این شهید والامقام از درگاه خداوند متعال برای وی علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نمایند.

یادآور می‌شود: شهید محسن حُججی متولد ۲۱ تیرماه ۱۳۷۰ در نجف آباد اصفهان، از جهادگران و اعضای فعال موسسه شهید احمد کاظمی بود که در عملیات مستشاری نزدیک مرز سوریه با عراق به اسارت گروه تروریستی تکفیری داعش درآمد و پس از ۲ روز در تاریخ ۱۸ مردادماه جاری به شهادت رسید. از وی فرزندی دو ساله به یادگار مانده است.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۷۵۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین احمد لقمان پور،مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در گفتگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر قم خواهند بود.

وی بیان کرد: یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم افزود: پیکر‌های مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه هفته جاری از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

وی ادامه داد: این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکرا ن خاکسپاری می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • تسلیت اخوان انصاری در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی