Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@14:53:56 GMT

دستگیری 2 سارق در مناطق سیل‌زده درگز

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۷۵۴۱۳

دستگیری 2 سارق در مناطق سیل‌زده درگز

دادستان عمومی و انقلاب، شهرستان درگز با اعلام خبر دستگیری 2 سارق در مناطق سیل‌زده درگز، گفت: برای حفظ نظم و امنیت، با سرقت‌هایی که در محل‌های سیل‌زده، زلزله‌زده و موارد مشابه رخ می‌دهد؛ با جدیت برخورد می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛خلیل‌الله برزنونی به خبرنگاردرگزخبرگفت:دو سارق که با یک دستگاه موتورسیکلت در منطقه سیل‌زده چهلمیر در حال جست‌وجو و سرقت اموال مردم بودند؛ دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تشکر از برقراری امنیت توسط بسیج، نیروهای نظامی و انتظامی در مناطق سیل‌زده گفت: این دو فرد در محدوده تفرجگاه چهل میر توسط نیروهای بسیج مستقر در محل بازداشت شدند که مطابق قانون با آن‌ها برخورد می‌شود.

برزنونی بیان داشت: برای حفظ نظم و امنیت، جلوگیری از سرقت اموال سیل‌زدگان سایر بلایای طبیعی قانون‌گذار سرقت از مناطق مذکور و نیز از اموال سیل‌زدگان را در ماده 658 قانون مجازات اسلامی با مجازات حبس از یک تا پنج سال و تا 74 ضربه شلاق جرم انگاری کرده است.

وی افزود: قانون برای زندگی حیاتی و بهتر شهروندان و ساکنین یک جامعه وضع‌شده است و تحقق آن سبب تحقق سایر اهداف زندگی فرد و جامعه می‌شود.

وی تأکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه قانون‌شکنی، خود را مدافع آن بدانند و با اعلام آن به مراجع قانونی، در ساخت یک جامعه آرمانی کوشا باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۷۵۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سید محمد موسوی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موبایل در سطح شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرمانده قرار گرفت. وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی فنی، تخصصی و گشت زنی‌های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی یک سارق گوشی همراه را شناسایی و دستگیر کردند. موسوی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۸ فقره سرقت موبایل در سطح شهرستان کهگیلویه اعتراف کرد. فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر
  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • دستگیری سارق طلا از بانوان کهنسال در فلاورجان
  • دستگیری ۱۵۰ سارق و مالخر
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد