Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد-معاون توسعه منابع انسانی و امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اطلاع‌رسانی به کشاورزان با هدف مبارزه به موقع با سن زدگی گندم می‌تواند نقش مهمی در ارتقای کیفیت نان داشته باشد .

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،سیامک سلیمانی دشتکی ظهر یکشنبه در شورای آرد و نان گفت: با توجه به نارضایتی مردم از کیفیت برخی نان‌ها لازم است تا در راستای آموزش نانوایان سطح شهر توجه بیشتری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اطلاع‌رسانی به کشاورزان با هدف مبارزه به موقع با سن زدگی گندم می‌تواند نقش مهمی در ارتقای کیفیت نان داشته باشد.

معاون توسعه منابع انسانی و امور اقتصادی استاندار با اشاره به اقدامات سازمان جهاد کشاورزی در خصوص اقدامات پیشگیرانه از سن زدگی گندم گفت:این سازمان باید همواره گزارشی از سن‌زدگی گندم در مزارع استان به دبیرخانه استانداری ارائه دهد تا برای مبارزه با این آفت، راهکارهایی در نظر گرفته شود.

سلیمانی دشتکی تاکید کرد: امسال با اجرای برنامه های پیشگیرانه و مبارزه با سن زدگی گندم، برآورد می‌شود که ۷۰ درصد سن زدگی مزارع نسبت به سال قبل کاهش یابد.

در ادامه مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری گفت: پیش بینی شده ۵۵ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در سال جاری خریداری شود اما میزان گندم قابل برداشت از سطح زیر کشت امسال کمتر از سال قبل است.

کیقباد قنبری افزود:از ابتدای طرح خرید تضمینی گندم در استان تاکنون ۴۱ هزار تن محصول مازاد بر نیاز از کشاورزان خریداری شده است.
وی تصریح کرد: خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در صورتی انجام می شود که این گندم ها شامل استانداردهای گلوتن ۲۶ درصد، اندیکس با ۵۰ درصد و ۱۲ درصد رطوبت داشته باشد که اگر بار گندم از این میزان کمتر باشد محموله برگشت داده می شود.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۷۵۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کارت تردد خبرنگاران برای پوشش خبری انتخابات استان تهران

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صائبی صبح چهارشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان تهران که با حضور علیرضا فخاری، سید عباس جوهری، رئیس ستاد انتخابات استان و فرمانداران و سایر اعضای ستاد در استانداری تهران برگزار شد، با تقدیر از همکاری مدیریت شبکه تهران در خصوص اطلاع رسانی‌های حوزه انتخابات، این اقدام را مطلوب و مناسب دانست و اظهار کرد: سه برنامه «سلام تهران»، «تهران ۲۰» و «صف اول» به صورت اختصاصی به برگزاری انتخابات پرداختند و با این اقدام گام مؤثری در جهت اطلاع رسانی به مردم برداشت شد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران از توزیع کارت تردد مخصوص خبرنگاران، جهت پوشش رسانه‌ای انتخابات ۲۱ اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: پس از احصای اسامی خبرنگاران، کارت‌های تردد تهیه شده و از امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

صائبی بر ضرورت تداوم اطلاع رسانی در حوزه اقدامات ستاد انتخابات از طریق فضای مجازی و خبرگزاری‌ها و رسانه ملی تاکید کرد و افزود: هماهنگی‌های لازم در این خصوص انجام شده است.

کد خبر 6099959

دیگر خبرها

  • اجرای مانور مبارزه با بیماری زنگ زرد گندم در مزارع پلدشت 
  • پیش‌بینی رشد بالغ بر ۱۰ درصد خرید تضمینی گندم در خراسان رضوی
  • ۲ هزار هکتار با بیماری‌های برگی غلات در آذربایجان غربی مبارزه شد
  • قم آماده استقبال از رئیس‌جمهور / نصب بیش از ۳۰۰۰ متر مربع بنر در ۲۵۰ نقطه شهر
  • خرید گندم از کشاورزان
  • توزیع کارت تردد خبرنگاران برای پوشش خبری انتخابات استان تهران
  • اسرائیل تنها بیمارستان رفح را هدف قرار داد
  • حماس: اشغالگران تنها بیمارستان رفح را هدف قرار دادند
  • اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود
  • مبارزه با آفت سن غلات در مزارع