Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشحوزه دولتگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛رئیس جمهور در حکمیعلی‌اصغر مونسان را به عنوان «معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری» منصوب کرد.

متن حکم حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای مهندس علی‌اصغر مونسان

به استناد اصل یکصد و بیست و چهارم قانون اساسی و نظر به مراتب تعهد و تجربیات جناب‌عالی به موجب این حکم به عنوان «معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری» منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توفیق شما را در خدمت به کشور و ملت شریف ایران با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند بزرگ مسئلت می‌نمایم.

حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۷۶۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید ۱۹۵ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری شهرستان جوانرود

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جوانرود از بازدید هزاران گردشگر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان در ایام نوروز خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه عبدالباسط رستمی _دوشنبه ششم فروردین _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ۲۴ اسفند تا پایان روز چهارم فروردین جمعاً ۱۹۵ هزار نفر از شهرستان جوانرود بازدید کرده‌اند.

وی افزود: در این مدت حدود شش هزار نفر نیز در مراکز اقامتی این شهرستان اسکان پیدا کرده‌اند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جوانرود تصریح کرد: به‌منظور معرفی صنایع‌دستی و خوراک‌های شهرستان، بازارچه موقت عرضه و فروش صنایع‌دستی را به همراه سیاه چادرهای پخت غذا و شیرینی محلی در ورودی شهر برپا کرده‌ایم.

وی ادامه داد: به منظور خدمات‌رسانی بهتر به مسافران نوروزی، نیروهای اطلاع‌رسانی در ورودی شهرستان جهت راهنمایی مسافرین به مناطق نمونه گردشگری، محل اسکان، آموزش و پرورش، و بازارچه مرزی مستقر شده‌اند.

رستمی از پخش بروشورهای حاوی اطلاعات تأسیسات گردشگری شهرستان به منظور آگاهی‌بخشی به مسافران نیز خبر داد و گفت: تهیه بانک اطلاعات تأسیسات گردشگری و مناطق نمونه گردشگری شهرستان از دیگر اقداماتی است که در این مدت انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: بازدید و گشت مشترک اداره میراث‌فرهنگی، اماکن، شبکه بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه‌های صنفی در طول ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از واحدها و تأسیسات گردشگری و خدماتی شهرستان در طول ایام نوروز بشدت تداوم خواهد داشت. جوانرود سومین شهر پرجمعیت استان کرمانشاه است و به دلیل بازارچه‌های آن از رونق بالایی در کسب و کار و تجارت برخوردار است.

کد خبر 739172

دیگر خبرها

  • استان چهارمحال و بختیاری نیاز به تغییرات گردشگری دارد
  • فروش ده میلیارد ریالی صنایع دستی در کاشان
  • اقامت ۸۱ هزار نفر در واحدهای اقامتی آذربایجان غربی
  • موافقت اصولی با ۱۵۵ طرح گردشگری صادر شد
  • یک آب انبار تاریخی عهد قاجاریه در تربت‌حیدریه کشف شد
  • اقامت ۷.۵ میلیون نفر شب در مازندران
  • بازدید بیش از ۲۰ هزار مسافر نوروزی از اماکن تاریخی خفر
  • بازدید گردشگران نوروزی از موزه‌های مازندران
  • بازدید بیش از ۲۸ هزار نفر از موزه‌های مازندران
  • بازدید ۱۹۵ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری شهرستان جوانرود