Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر سرمایه‌گذاری سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: سال گذشته با طرح رونق تولید در استان زنجان، 658 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی کشاورزی پرداخت شده است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الله قصابی در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که امسال 57 واحد تولیدی کشاورزی استان در سامانه "بهین‌یاب" ثبت‌نام کرده‌اند، اظهار کرد: تامین منابع مالی برای بنگاه‌های تولیدی کوچک و متوسط و همچنین تامین منابع مالی برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی 60 درصد در قالب سامانه «بهین‌یاب»، از جمله برنامه‌هایی است که در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در دستور کار دولت قرار دارد و از سال گذشته در سراسر کشور در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با بیان این‌که سال گذشته در مجموع به 178 واحد تولیدی کشاورزی در استان زنجان، 658 میلیارد و 994 میلیون ریال در قالب طرح رونق تولید تسهیلات پرداخت شده است، ادامه داد: ثبت‌نام واحدهای تولیدی در سامانه «بهین‌یاب» از 6 مردادآغاز شده است و تولیدکنندگان واجدشرایط باید در اولین فرصت نسبت به ثبت مشخصات و اطلاعات خود در سامانه اقدام کنند.

وی از آغاز به کار کمیته بررسی برای تایید اولیه طرح‌های ثبت شده در سامانه خبر داد و افزود: در اولین جلسه برگزار شده، پرداخت تسهیلات به 13 طرح از مجموع 57 طرح، به تصویب و تایید کمیته رسید؛ در واقع همه پرونده‌های کشاورزی ثبت شده در سامانه «بهین‌یاب» پس از بررسی‌های کارشناسی در واحدهای تخصصی، در کارگروه استانی متشکل از نمایندگان دستگاه‌های ذیربط و بانک‌ها به تصویب می‌رسند و برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

قصابی با بیان این‌که طی امسال طرح‌های نیمه‌تمام و طرح‌هایی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد در اولویت پرداخت تسهیلات خواهند بود، خاطرنشان کرد: تسهیلات طرح رونق تولید با سود و کارمزد 18 درصد پرداخت می‌شود. همچنین امکان پرداخت تسهیلات به طرح‌های دارای چک برگشتی و بدهی‌های غیرجاری از مزایای تسهیلات طرح رونق تولید به‌شمار می‌رود. البته چک برگشتی متقاضی باید از 25 درصد تسهیلات پرداختی کمتر بوده و بدهی‌های غیر جاری نیز از مجموع تسهیلات پرداختی کم‌تر باشد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۷۶۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ مظفری گفت: پرونده قاچاق فروش غیرمجاز ۱۵ هزار و ۶۴۳ لیتر نفت گاز یارانه‌ای به ارزش یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده و تحویل آن به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی زنجان برای توزیع در جایگاه‌های سوخت، متخلف را به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۱۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ادامه داد: شعبه همچنین به دلیل بهای مال از دست رفته، یک میلیارد و ۱۵۹ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و متخلف را جمعاً به پرداخت سه میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.


مظفری  گفت: بازرسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گزارش این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • بررسی پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • ۲ قاچاقچی سوخت یارانه‌ای در زنجان جریمه شدند
  • برخی بی تدبیری‌ها باعث استمرار مشکلات کارگران می‌شود
  • سخت و زیان‌آور بودن مشاغل کارگران بررسی شود