Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-08@15:36:05 GMT

ثبت نام 310 واحد تولیدی کردستان در سامانه بهین یاب

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۷۶۷۵۹

ثبت نام 310 واحد تولیدی کردستان در سامانه بهین یاب

استان‌ها>کردستان - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: تاکنون 301 واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی در کردستان در سایت بهین یاب ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، محمد دره وزمی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان در جلسه کارگروه رفع موانع تولید که امروز یکشنبه ( 22 مرداد ماه ) در سالن شهدای گمنام استانداری تشکیل شد، اظهار کرد: از زمان باز شدن سایت بهین یاب تا کنون 109 واحد تولید در بخش صنعت ثبت نام کرده اند که مبلغ درخواستی 90 مورد در کمیته کارشناسی سازمان بررسی شده و 35 مورد به تایید کمیته رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: 31 مورد به مبلغ 20 میلیارد و 200 میلیون تومان تا امروز به تصویب کارگروه به بانک معرفی شده است و در بخش کشاورزی 213 مورد به مبلغ 56 میلیارد تومان ثبت نام کرده اند.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان افزود: 59 مورد به مبلغ 100 میلیارد ریال مربوط به جهاد کشاورزی در کارگروه بررسی شده که ده مورد آن به تایید کمیته کارشناسی رسیده و اگر امروز به تصویب کارگروه برسد به بانک معرفی می شود.
دره وزمی بیان کرد: جمع ثبت نام سالانه در سامانه بهین یاب 301 مورد به مبلغ 198 میلیارد تومان است.
وی گفت: کردستان 2 درصد ثبت نام واحدهای تولیدی کشور را در سایت بهین یاب دارد و از نظر مبلغ درخواستی نيز به نسبت کشوری پنج درصد است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان با تاکید بر اینکه اعطای تسهیلات سرمایه در گردش باید براساس شاخص‌های مشخص شده باشد، خاطرنشان کرد: در کمیته کارشناسی براساس ظرفیت تولید سالانه و مواد اولیه موردنیاز، مبلغ تسهیلات مشخص می‌شود که متاسفانه با عدم موافقت بانک‌ها مواجه می‌شود.

48

کلید واژه‌ها : استان کردستان -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۷۶۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بروجرد آغاز به کار کرد + عکس و فیلم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایشگاه تولیدات صنایع با عنوان «رویداد صدرا»(صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) از امروز ۱۸ اردیبهشت‌ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد آغاز به‌کار کرد و تا ۲۰ اردیبهشت‌ 1403 ادامه خواهد داشت.

با توجه به اهمیت ارتباط صنعت و جامعه با دانشگاه برای تبیین دستاورد‌ها به عموم مردم به‌خصوص جامعه دانشگاهی و تعامل میان دانشجویان با صنایع درراستای مشارکت در تولید و اشتغالزایی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد به برپایی نمایشگاهی از دستاورد‌های تولیدی-صنعتی شهرستان بروجرد با نام نخستین رویداد ملی صدرا (صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) اقدام کرده است.

در این نمایشگاه که با حضورمسلم مرادی فرمانداربروجرد گشایش یافت ۵۰ شرکت صنعتی، تولیدی و دانش‌بنیان در مجتمع امام خمینی دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد محصولات و تولید خود را به نمایش گذاشتند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

رویداد صدرا با هدف معرفی تولید صنایع بروجرد به دانشجویان و ارتباط بین تولیدکنندگان و دانشجویان زمینه ایجاد آموزش و اشتغال دانشجویان را فراهم خواهد ساخت، به همین منظور سامانه‌ای طراحی شده تا صنایعی که در نمایشگاه صدرا حضور دارند در سامانه ثبت‌ نام کرده و اطلاعات تولیدات خود را بارگذاری کنند.

دانشجویان با ورود به سامانه می‌توانند شرکت‌های تولیدی و صنعتی مورد علاقه و مرتبط با رشته دانشگاهی خود را شناسایی و برای کسب مهارت و کارآموزی با عنوان طرح پویش به آن شرکت مراجعه می‌کنند.

نمایشگاه صدرا پل ارتباطی بین صنعت و دانشجو را برقرار و دانشجو می‌تواند شغل مورد علاقه و آینده خود را در دوران تحصیل آموزش ببیند.

سومین جلسه هم‌اندیشی و نشست‌های تخصصی معاونین هماهنگی و برنامه‌ریزی، خزانه‌داران، معاونین توسعه و مدیریت منابع استان‌ها و خزانه‌داران و معاونین توسعه و مدیریت منابع واحد‌های مستقل به‌خصوص دانشگاه‌ آزاد اسلامی در حاشیه برگزاری این نمایشگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رفع موانع تولید در راستای تحقق شعارسال
  • آغاز کار رویداد صدرا در دانشگاه آزاد خرم‌آباد با حضور ۳۰ واحد تولیدی
  • برگزاری رویداد صدرا در دانشگاه آزاد خرم‌آباد با بیش از ۳۰ واحد تولیدی و صنعتی
  • برگزاری نشست کمیته بدوی انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بروجرد آغاز به کار کرد + عکس و فیلم
  • مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود
  • کردستان معین استان هرمزگان در امر گازرسانی است
  • هزار و ۶۸۳ نقاط در استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی
  • تلفیق هنر دست و صنعت
  • اثر نامطلوب قطعی برق صنایع بر معیشت مردم