Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز اصفهان وبه نقل ازروابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی ، در ابتدای این جلسه رئیس هیأت موسس دانشگاه آزاد اسلامی با یادآوری رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان عرصه مقاومت و ایستادگی و مدافعان حرم، یاد و نام آنان را گرامی داشت و با تجلیل از جهادگران عرصه مقاومت و قهرمانان دفاع مقدس از اسلام راستین علیه تکفیری‌های وابسته به وهابیت و افراطی‌ها و تکفیری‌های تروریست، شهادت مدافع حرم و ایثارگر عرصه مقاومت و پیروزی شهید حججی را به محضر مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران و خانواده محترم شهید سعید حججی تبریک و تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه مصوب شد که نام دانشگاه آزاد اسلامیواحد نجف‌آباد به نام شهید عزیز محسن حججی مزین و تغییر یابد.

در این جلسه محمدمهدی طهرانچی به عنوان سرپرست مجموعه دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان تهران و همچنین سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز، دکتر حمدلله منظر توکلی به عنوان سرپرست مجموعه دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کرمان و سرپرست دانشگاه آزاد کرمان و دکتر مهدی ملک‌نژاد به عنوان سرپرست مجموعه دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان خراسان رضوی و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مشهد به تصویب رسید.

در ادامه جلسه همچنین فرهاد رهبر ریاست دانشگاه آزاد اسلامی درباره اصلاح ساختار پیشنهادی مطالبی را ارائه و اعضای هیأت امنا دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود را بیان کرند و در این باره به بحث و تبادل نظر پرداختند و ولایتی، رئیس هیأت مؤسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی هم در این زمینه بر ضرورت چابک‌سازی و استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه تأکید کرد.

انتهای پیام/م

تغییر نام دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد به نام شهید حججی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۷۶۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین قهرمانی متوالی مردان رویینگ دانشگاه آزاد در لیگ برتر 

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرحله برگشت چهارمین دوره لیگ برتر رویینگ مردان باشگاه‌های کشور، امروز (هفدهم اردیبهشت) با حضور تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، ملوان نداجا، پترو پالایش سما و تی‌آر سی، در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

تیم رویینگ مردان دانشگاه آزاد اسلامی که با هدایت «افشین فرزام» سرمربی و «فرزین رضایی» مربی، قهرمان مسلم هر سه فصل گذشته لیگ برتر بود و پارسال کاپ آسیا را به خانه برد، امروز در مرحله برگشت نیز غوغا کرد و پیش از پایان رسمی رقابت ها، چهارمین بار قهرمان شد. ملوان نداجا و پترو پالایش سما نیز به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

«امیرحسین محمودپور»، «حمیدرضا رضوانی»، «آریا سلیمان پور»، «امیررضا ابدالی» و «محمدرضا کریمی» ستارگان روئینگ دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ برتر مردان در فصل ۱۴۰۲ هستند و «بهروز آرمان» نیز سرپرستی این تیم را بر عهده دارد. پرونده لیگ برتر رویینگ مردان، عصر امروز با برگزاری رقابت‌های پایانی بسته و آیین اختتامیه، اوایل خرداد سال جاری برگزار می‌شود.

همچنین مرحله برگشت لیگ برتر رویینگ بانوان باشگاه‌های کشور، فردا در حالی در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود که تیم دانشگاه آزاد اسلامی صدرنشین است. «مهسا جاور»، «زینب نورورزی»، «آیگین کریمی» و «ساقی ملکی» با هدایت «افشین فرزام» سرمربی و «سمانه کرمی» مربی، برای تیم رویینگ بانوان دانشگاه آزاد اسلامی پارو می زنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایشگاه «صدرا» در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد آغاز به کار کرد + فیلم
  • راه‌اندازی رشته آسیب‌شناسی ورزشی و تمرینات اصلاحی در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • شهرسازی و رویکردهای جدید علمی
  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • چهارمین قهرمانی متوالی مردان رویینگ دانشگاه آزاد در لیگ برتر 
  • فیلم| ساماندهی عرصه‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد
  • حضور فعال دانشگاه آزاد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش
  • حضور فعال دانشگاه آزاد نجف‌آباد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود
  • کسب ۴ گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات