Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره برق شهرستان قرچک گفت:با هدف توسعه و تقویت زیرساخت‌های برقی عمده در شهرستان قرچک دو پست ۶۳ هزار کیلوولت آمپر در حال نصب شدن است که به زودی به بهره‌برداری می‌رسد که در صورت بروز حادثه در پیک بار تابستان از خاموشی‌های احتمالی جلوگیری می‌‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قرچک، مجید خانی ساعتی پیش در جمع خبرنگاران با اشاره به تکمیل زیرساخت‌ها در حوزه برق اظهار داشت: خط 63 کیلو ولت ورامین و قرچک توسط یک خط ارتباطی به پست پوئینک متصل و خطوط ری شمالی، پوئینک و ورامین 63 پوئینک با نصب کراس آرم سوم و نصب جمپر و بازکردن ارتباطات پست پوئینک به صورت خط تغذیه پست 63 کیلو ولت ورامین از پست ری شمالی اصلاح، و خط 63 کیلو ولت ری شمالی و ورامین توسط یک خط ارتباطی به پست پوئینک متصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدف از اجرای این پروژه تغییر ارتباطات پست‌های پوئینک، ورامین و قرچک بوده، که از دو خط تغذیه و به دنبال آن در صورت بروز حادثه در پیک بار تابستان از خاموشی‌های احتمالی جلوگیری می‌کند.

خانی با بیان اینکه انجام این کار، سبب بالا بردن قدرت مانور به منظور تعمیرات پیشگیرانه است تصریح کرد: تعمیرات و اصلاح خطوط شبکه فشار ضعیف و روشنایی نیاز به تکمیل زیرساخت‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم برای انجام برق‌رسانی در جهت توسعه دارد، که سوئیچ تغذیه پست پوئینک بر روی پست 400 ورامین سبب کاهش بار پست ری شمالی که پربار است می‌شود.

رئیس اداره برق قرچک عنوان کرد: با هدف تقویت زیرساخت‌های برقی عمده در شهر قرچک 2 پست 63 هزار کیلوولت آمپر در حال نصب شدن است، که یکی از آن‌ها پست 63 هزار کیلو ولت آمپر دائم پوئینک است که بسیار مهّم می‌باشد و حدود 8 فیدر آن مربوط به قرچک است، که با تعاملاتی که با فرمانداری و شهرداری انجام شده، موانع اجرایی کار تا حدود بسیار زیادی برطرف و ساختمان آن نیز پیشرفت قابل قبولی داشته است.

خانی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به فروش اشتراک از ابتدای سال تاکنون، برای جواب‌دهی این تعداد نیاز به زیرساخت‌هایی داریم، که در حال حاضر در حدود 10 پروژه در حال اجرا است و به زودی نیز به بهره‌برداری می‌رسند.

انتهای پیام/

R7840/P1336/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۷۷۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تقسیم استان تهران: در غرب، شهریار، ملارد، بهارستان و پرند تبدیل به یک استان می‌شوند / در شرق، ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک یک استان جدید می‌شوند

به گزارش صدای ایران، استاندار تهران با اشاره به نام شهرستان‌های غربی و جنوب شرقی استان تهران، جزئیات و ملاک‌های مورد مطالعه برای تقسیم استان‌های غربی و شرقی تهران را تشریح کرد.

علیرضا فخاری در تشریح موضوع تشکیل دو استان غربی و شرقی تهران گفت: دو منطقه در این طرح وجود دارد که در غرب شهریار، ملارد، بهارستان و پرند شهر‌های این بخش و در حوزه جنوب شرقی نیز ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک جزو محدوده‌هایی است که این ۴ شهرستان مشمول طرح جداسازی می‌شوند.

تطبیق طرح تقسیم استان‌های غربی و شرقی تهران با شرایط امروز جمعیتی

وی افزود: مطالعات این طرح مدت زیادی است آغاز شده و باید با شرایط امروز جمعیتی طرح را منطبق کنیم. براساس سرشماری هوایی که از گذشته داریم در غرب استان تهران نزدیک به ۳ میلیون نفر جمعیت داریم و در جنوب شرقی استان هم یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت داریم، لذا به لحاظ گسترش جمعیت باید ملاحظاتی را در نظر بگیریم.

مباحث اقلیمی و جمعیتی باید به لحاظ ترکیب دارای منطق باشد

استاندار تهران ادامه داد: ملاحظات سرزمینی، جمعیتی و جغرافیایی هر دو منطقه و چگونگی تأمین زیرساخت‌ها بسیار مهم است. بی تردید تقسیم و تفکیک زیرساخت‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد و قطعا باید مطالعات میزان خدماتی که مردم باید در هر دو استان بگیرند، کامل شود. باید مباحث اقلیمی و جمعیتی هم به لحاظ ترکیب دارای منطق باشد.

فخاری تأکید کرد: ترکیب بندی جمعیتی در بخش غربی استان تقریبا با عدم تجانس همراه است و در بخش جنوب شرقی دارای تجانس است و به لحاظ گویش و سایر مولفه‌هایی که تاثیرگذار است همانند مولفه‌های اجتماعی، ممکن است در نقاطی ناهمگونی و در جا‌هایی همگونی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید همه مولفه‌ها در مطالعات به خوبی دیده شود، اظهار کرد: نکته مهم این موضوع است که باید تصمیمات موجب آسایش و آرامش مردم باشد و تقسیمات باید به گونه‌ای باشد که در نتیجه مردم در رفاه نسبی با ایجاد تعادل در تأمین نیازمندی‌ها و رفع مطالبات قرار بگیرند.

استاندار تهران افزود: بنابراین تقسیم مدیریتی که هدف اجرای این طرح است و از این طریق نظام مدیریت را مقداری کوچک‌تر می‌کند، باید قابلیت دسترسی داشته باشد، همچنین باید به لحاظ ماهیتی و یک امر الزامی محقق شود و اگر این موارد محقق شد در امر تقسیمات موفق هستیم.

دیگر خبرها

  • معاون وزیر نیرو: امسال خاموشی نداریم
  • تقسیم استان تهران / استان تهران غربی : شهریار، ملارد، بهارستان و پرند / استان تهران شرقی : ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک
  • وزارت نیرو: امسال خاموشی نداریم
  • جزییات تقسیم استان تهران: در غرب، شهریار، ملارد، بهارستان و پرند تبدیل به یک استان می‌شوند / در شرق، ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک یک استان جدید می‌شوند
  • امسال خاموشی نداریم | ۲۰ هزار مگاوات ناترازی برق صحت ندارد
  • امسال خاموشی نداریم
  • استان تهران چطور تقسیم می شود ؟ مراکز استان ها مشخص شدند
  • حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک
  • جزئیات جدید از تقسیم استان تهران / کدام شهر‌ها مرکز می‌شوند؟
  • تهران آنقدر بزرگ شد که قرار است ۳ تا شود | کدام شهرها مرکز می‌شوند؟