Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی عباسی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد دیداردیدارسیاه جامگان مقابل پرسپولیسدر روز چهارشنبه اظهار داشت: هر چند پرسپولیس تیم خوب و بزرگی است که از سه بازی ابتدایی خود در لیگ هفدهم 9 امتیاز کسب کرده اما برای اینکه با دستی پر از زمین بیرون بیاییم به مصاف این تیم می رویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: بازیکنان سیاه جامگان به دنبال موفقیت در فصل جدید لیگ برتر هستند و برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی دست نمی کشند و امیدوارم در حضور هواداران پرسپولیس و فضای خوب ورزشگاه آزادی نتیجه مناسبی مقابل این تیم بدست آوریم.

مدیر عامل سیاه جامگان درباره ارزیابی عملکرد سیاه جامگان در سه هفته ابتدایی لیگ برتر اظهار داشت: از عملکرد کلی تیم رضایت دارم و اعتقاد دارم در مقابل فولاد هم حقمان باخت نبود به بازیکنان و کادر فنی سیاه جامگان ایمان دارم و بدون شک می توانیم نتایج خوبی در لیگ هفدهم کسب کنیم. سعی داریم نقاط ضعفمان را در فرصت باقیمانده تا پایان نقل و انتقالات با جذب بازیکنان جدید رفع کنیم تا در ادامه فصل جزء رتبه های تک رقمی باشیم. البته در بازی های ابتدایی فصل گذشته هم نتایج خوبی گرفتیم اما با این حال شرایط سیاه جامگان با لیگ شانزدهم تفاوت اساسی دارد چرا که کادر فنی قبلی مشکلاتی را برای تیم بوجود‌آوردند و این امر سیاه جامگان را به حاشیه کشاند. در حال حاضر اکبر میثاقیان و دستیارانش با انگیزه زیادی کار می کنند.

عباسی در مورد احتمال فسخ قرارداد یوری چالاک با سیاه جامگان گفت:کادر فنی سیاه جامگان در نامه ای به ما درخواست فسخ قرارداد چالاک را مطرح کرده و قرار است در مورد این موضوع مذاکره کنیم.از روی فیلم هایی که از چالاک داشتیم با این بازیکن قرارداد بستیم چرا که او کارنامه خوبی در تیم های قبلی اش داشته اما بنابر دلایل مختلف نتوانسته توانایی هایش را در سیاه جامگان بروز دهد. به هر حال باید ببینیم در روزهای آتی چه اتفاقاتی رخ می دهد.

او درباره جذب علی عسگری در سیاه جامگان بیان کرد: علی عسگری به تیم خودش برگشته و امیدواریم مانند دوران قبلی حضورش در سیاه جامگان بتواند به تیم ما کمک کند.اعتقاد دارم علی عسگری با تمایل خودش از سیاه جامگان جدا نشد و عوامل دیگری در این امر دخیل بود.با این حال امسال قصد دارد با تمام وجودش برای سیاه جامگان به میدان برود.

عباسی درباره آخرین وضعیت برگزاری بازی تیم های مشهدی در ورزشگاه امام رضا(ع) تصریح کرد: باور کنید خودمان هم نمی دانیم برای برگزاری بازی سیاه جامگان در این ورزشگاه با کدام نهاد صحبت کنیم. اما ای کاش مسئولان استان خراسان شرایط میزبانی تیم های مشهدی در ورزشگاه امام رضا را فراهم کنند.

انتهای پیام/

رضایت مندی مدیر عامل سیاه جامگان از شرایط فعلی سیاه جامگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۷۷۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادین ترزیچ: برای موفقیت مقابل پاری سن ژرمن، باید نمایشی بهتر نسبت به رویارویی قبلی‌مان داشته باشیم

از گفته‌های ترزیچ پیداست که دورتموند تقریبا با تمام قوا، به مصاف نماینده فرانسه می‌رود. 

ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، روز سه شنبه اعلام کرد که مارسل زابیتسر و دونیل مالن به احتمال زیاد برای بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن آماده خواهند بود.

طرفداری | به گزارش خبرگزاری رویترز، دورتموند همچنین از بازگشت امره جان و یان ماتسن از محرومیت بهره‌مند خواهد شد. زابیتسر که به مدت چند روز به دلیل بیماری از میادین دور بود و مالن که از مصدومیتی که در بازی‌های ملی ماه گذشته متحمل دچار آن شده بود در حال بهبود است، به تمرینات بازگشته‌اند.

ترزیچ گفت:

مارسل و دونیل هر دو در تمرینات شرکت کردند. انتظار داریم که فردا در دسترس باشند. مارسل احساس بهتری دارد و ما به او با فرمی که پیش از بیماری‌اش داشت، در بازی فردا نیاز داریم.

دورتموند، قهرمان لیگ قهرمانان سال 1997، در مرحله گروهی نیز با پاری سن ژرمن روبرو شد. تیم فرانسوی با نتیجه 2-0 در پاریس پیروز شد و سپس در دورتموند به تساوی 1-1 رسید.

ترزیچ در ادامه گفت:

در بازی برگشت می‌شد فهمید که ما درس‌هایی را از بازی اول یاد گرفته‌ایم. حالا به نظر می‌رسد پاری سن ژرمن در این فصل در اوج خود قرار دارد و آن‌ها در سال ۲۰۲۴ تنها یک شکست داشتند و نتایج خوبی کسب کرده‌اند. ما باید نسبت به آن بازی در دورتموند عملکرد بهتری از خود نشان دهیم. ما مطمئن هستیم که این عملکرد را فردا و هفته آینده در پاریس نشان خواهیم داد. هدف آشکار ما این است که فردا بعد از بازی، مزیتی کوچک به دست آوریم. می‌دانیم که برای رسیدن به رویای خود باید حداقل 180 دقیقه در بالاترین سطح بازی کنیم.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • پاریس برای المپیک 2024 به یک دژ نظامی تبدیل می‌شود!
  • بسته شدن حریم هوایی پاریس در افتتاحیه المپیک
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان|دو بازیکن سابق به سمت نیمکت پرسپولیس نرفتند/دریگیری روی سکوها+عکس و فیلم
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • حضور آندرانیک تیموریان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • وضعیت ورزشگاه یادگار امام یک ساعت مانده به بازی تراکتور-استقلال
  • ادین ترزیچ: برای موفقیت مقابل پاری سن ژرمن، باید نمایشی بهتر نسبت به رویارویی قبلی‌مان داشته باشیم
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا«ع» مشهد (عکس)
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور