Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@16:36:55 GMT

حضور سلطانی‌فر و رحمانی فضلی در جلسه کمیسیون فرهنگی

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۷۷۸۴۴

حجت الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز عبدالرضا رحمانی فضلی و مسعود سلطانی‌فر وزرای پیشنهادی برای وزارتخانه‌های کشور و ورزش و جوانان در دولت دوازدهم با حضور در جلسه کمیسیون گزارشی را از برنامه‌های خود ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری فارس: سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: وزرای پیشنهادی کشور و ورزش و جوانان گزارش خود را به اعضای کمیسیون فرهنگی ارائه کردند که اعضای کمیسیون نیز انتقاداتی را در خصوص این دو وزارتخانه داشتند.

حجت الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز عبدالرضا رحمانی فضلی و مسعود سلطانی‌فر وزرای پیشنهادی برای وزارتخانه‌های کشور و ورزش و جوانان در دولت دوازدهم با حضور در جلسه کمیسیون گزارشی را از برنامه‌های خود ارائه کردند.

وی افزود: در این جلسه، نمایندگان انتقاداتی را به عملکرد وزارت ورزش داشتند که وزیر پیشنهادی عنوان کرد این ایرادات مربوط به دوران قبل از وزارت من در دولت یازدهم بوده و در دوره وزارت من این ایرادات اصلاح شده است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی اظهار داشت: همچنین اعضای کمیسیون در مورد عملکرد معاونت سیاسی وزارت کشور و همچنین توجه نکردن به نظرات نمایندگان در عزل و نصب‌ها در استانداری‌ها در حوزه کاری وزارت کشور، نقطه‌نظراتی را مطرح کردند.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۷۷۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، بعدازظهر امروز کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در مسجد بلال صداوسیما در مراسم ترحیم مرحوم مسعود اسکویی پیشکسوت رادیو و رسانه شرکت کرد.

سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان نیز در این مراسم حضور یافت.

کد خبر 6098281

دیگر خبرها

  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال
  • دبیران احزاب در رقابت انتخاباتی کمیسیون ماده ۱۰ حضور دارند
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • جزئیات جریمه قطعی بدحجابی از زبان عضو کمیسیون ویژه لایحه عفاف و حجاب