Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشن صعود تیم ملی والیبال ایران به رقابت‌های قهرمانی ۲۰۱۸ جهانی در اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، جشن تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران به رقابتهای جهانی 2018 در اردبیل برگزار شد و هم‌اکنون بعد از برد تیم ملی مقابل قزاقستان در بازی بسیار زیبا شور و حال خاصی در ورزشگاه رضازاده و خیابان‌های اردبیل حاکم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تماشاگران اردبیلی که از ساعت‌های قبل از آغاز بازی تیم ملی والیبال ایران و قزاقستان به ورزشگاه رضازاده آمده بودند تا آخرین لحظه تیم ملی والیبال کشورمان را تشویق کردند و حامی این تیم بودند که حضور آنان شاید یکی از علل به دست آمدن این پیروزی ارزشمند بوده باشد.

امروز در ورزشگاه 6 هزار نفری رضازاده اردبیل جای سوزن انداختن نبود و تماشاگران اردبیلی یکصدا تیم ملی را تشویق می‌کردند تا اینکه تیم ملی کشورمان توانست پس از سه ست متوالی با پیروزی دل هواداران و ملت ایران را شاد کند.

حضور بانوان اردبیلی نیز در ورزشگاه رضازاده برای تماشای بازی بین تیمهای ملی ایران و قزاقستان نیز چشمگیر بود و بانوان نیز همانند آقایان حامی تیم ملی والیبال کشورمان بودند.

تیم ملی والیبال ایران بازی لذت‌بخشی را به نمایش گذاشت

کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان تیم ملی والیبال ایران بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند و برد در این بازی حق تیم ما بود که من از این بازی لذت بردم.

وی با اشاره به اینکه تیم ملی والیبال ایران یک سر و گردن از قزاقستان بالا بود، افزود: ما هیچ وقت حریفان خود را دست کم نمی‌گیریم و در تمامی بازیها فقط به پیروزی مقابل حریف خود فکر می‌کنیم.

سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران نیز گفت: بازیکنان تیم ما امروز بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند و تیم ملی والیبال قزاقستان در حد و اندازه تیم ملی ایران نبود و توانستیم با حمایت تماشاگران اردبیلی و ارائه بازی خوب از سوی بچه‌های تیم به پیروزی برسیم.

مسابقات والیبال انتخابی جهان به میزبانی اردبیل به صورت باشکوه برگزار شد و فردا نیز این رقابتها با انجام دو بازی در این استان به کار خود پایان می‌دهد.

حضور چشمگیر تماشاگران اردبیلی در ورزشگاه رضازاده نیز تا به اینجای رقابتها نماد این بود که اردبیل شایستگی میزبانی مسابقات بین‌المللی را دارد و بی‌شک انتظار می‌رود بعد از این رقابتهای مختلف ورزش سالنی در سطح جهانی در ورزشگاه رضازاده اردبیل برگزار شود.

گزارش اکبر رزمی

انتهای پیام/

R41374/P1377/S6,49/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۷۸۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، در اولین بازی از سری فینال های والیبال باشگاهی لهستان موسوم به پلاس لیگا، تیم یاستربسکی ونگل با نتیجه سه بر صفر از سد زاویرچه گذشت تا در آستانه تکرار قهرمانی در لیگ لهستان قرار بگیرد.

در این دیدار یک طرفه شاگردان مارسلو مندز در تیم یاستربسکی ست های بازی را با نتایج ۲۵ بر ۱۸، ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۳ پیروز شدند تا حالا فقط یک برد دیگر تا قهرمانی در لیگ فاصله داشته باشند.

در این مسابقه نوربرت هوبر سرعتی زن یاستربسکی با چهارده امتیاز ستاره میدان بود و تیمش را در آستانه قهرمانی قرار داد. کارول بوترین نیز ده امتیاز برای شاگردان میخاییل وینیارسکی در تیم زاویرچه به دست آورد.

یاستربسکی علاوه بر حضور در فینال لیگ برتر والیبال لهستان، در لیگ قهرمانان اروپا نیز به فینال رسیده و باید در این دور به مصاف ترنتینو ایتالیا برود.

دیگر خبرها

  • با صعود به فینال برند ایران حفظ شد/ قهرمانی نیاز فوتسال ایران است
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • سیتی شماره دو با گواردیولای شماره دو: صعود!
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • فردا : ایران - ازبکستان ، در یک قدمی فینال
  • نشست تخصصی تاریخ معماری و هویت فرهنگی استان اردبیل